Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doorn verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Doorn

W. Helms

Samen met 3 volwassenen en 2 kinderen op eerste paasdag heerlijk gegeten.
    Alle gerechtjes waren zeer smakelijk en zagen er ook smaakvol uit.
    Ik ga er a.s vrijdag weer eten met een andere zoon en zijn vrouw

2. Chinees-Indisch Doorn

Het was zoals altijd weer geweldig lekker eten.
    Snel weer.

• Eindcijfer 9
  3. Chinees-Indisch Doorn

We haalden de combinatie schotel babi pangang / foeyonghai.
    Bij thuiskomst bleek alles in 1 klein plastic bakje gedaan te zijn. Dus de babi gewoon bovenop de foeyonghai! Een onsmakelijk geheel. Sauzen door elkaar jammer. Bij andere restaurants krijgen we een bakje waar een tussenschot inzit om de gerechten te scheiden. Volgende keer maar weer naar Driebergen ipv Doorn. Voor een zeer kleine portie betaal je ook nog eens 15 euro. Smaken waren nú ondefinieerbaar.

4. Kwamen met zn 2en binnen voor een Doner, wat friet en een kapsalon. Maar wat ik kreeg; echt niet normaal meer.

Dat er 9 euro voor een "broodje Doner, met iets wat kip moet voorstellen" gevraagd wordt! Schandalig. Een bult uitgedroogde stukjes "vlees" in een pitabroodje, met een handje ijsbergsla ernaast. (Wat nog het dichtst bij redelijk vers kwam). Dit was echt niet te doen, ik had echt best trek, maar heb na 2 happen de handdoek in de ring gegooid.

Dacht eerst nog blij te zijn dat ik in elk geval wat friet erbij had besteld. Maar die hadden denk ik al wel een keer of 4 de frituurpan gezien. Als dat niet het geval was dan mag er wel eens grondig door de inspectie van volksgezondheid gekeken worden naar dit etablissement.

Ik werd na m'n beklag in eerste instantie wel vriendelijk toegesproken, en de uitbater bood me ook de riante korting van 2 euro op een totaal van 26(?!). Wat zegt u? 26 euro voor een kapsalon, kleine friet en een broodje met wat kip? Jazeker.. Maar ik dus "slechts" 24... Mazzelpik..

Ik wilde geen stennis schoppen, dus heb betaald. Toen me gevraagd werd of ik alsnog tevreden was, beantwoorde ik uiteraard met "nee, natuurlijk niet". Nadat ik hem nog iets hoorde zeggen over dat hij zoveel tevreden klanten heeft want anders wel failliet zou zijn, zei ik hem dat het mij verbaasde dat 'ie nog open was. Blijkbaar mag dit niet en valt dit onder het hebben van een grote bek..

Wat even lekker de maag vullen had moeten zijn liep uit op het doen van m'n beklag hier. Hopelijk voorkom ik hiermee in de toekomst een grote teleurstelling voor een ander. Wees wijs, en rij een stukje door. Hier wordt je echt niet vrolijk van.

1,1
  5. Wilma Klatten

6. Het eten was zeer goed 👍 en zelfs leuke bediening. Ik ga hier echt vaker terug komen

7. Heerlijk eten. We hadden gekozen voor de 2 persoons verrassingslunch. We hadden verwacht een soepje met mini broodjes te krijgen, maar waren blij verrast toen we een grote plaat met verschillende gerechten kregen. Naast soep waren er 2 warne en 2 koude gerechten met wat frietjes.

8. Reinier Etienne

Prettig restaurant met goede sfeer en vriendelijke bediening, lekker eten, veel keus en goede prijs. Auto vlakbij kunnen parkeren.

9. Nederlands Doorn

Het eten was heerlijk. Prima geholpen. Echt aan te raden.

10. Chinees-Indisch Doorn

Onverminderd prima kwaliteit in het restaurant! Van de 37 bestelde, heerlijke, gerechtjes, slechts 2 vergeten te brengen, hoewel het best druk was.

11. Ik verbaas me over alle positieve recensies op basis waarvan we op een zondagavond hier zijn gaan eten. We hebben het samsam menu genomen. De prijs is erg vriendelijk, het eten was helaas echt niet lekker. We hadden Portugese kip (restjes) die onherkenbaar was als kip en vlak smaakte. De zalm tartaar was veranderd in een bonk gerookte zalm. De fish and chips smaakte ook nergens naar. De spare ribs en patatjes waren ok. De desserts die bij het samsam menu horen, werden aanvankelijk voor de volle prijs gerekend. Dit is gecorrigeerd.
    De tafel was niet schoon en had z'n langste tijd gehad (de hoek stond helemaal bol). De bediening was vriendelijk. We hadden echt het idee dat dit restaurant onlangs overgenomen is door iemand die wat minder zorg en liefde heeft voor de kwaliteit vd gerechten. Dat is erg jammer.

3,6
  12. Chinees-Indisch Doorn

Annemieke

Maandmenu besteld helaas zeer slecht.
    Smakeloze taaie babi pangang welgeteld maar een paar stukjes.
    De kip in zoet zure saus was ook een aanfluiting en alles was zeer weinig behalve de tjap tjoy ( vooral tauge) sorry maar bij andere Chinezen krijg je bakken vol dit slaat nergens op en t was ook niet lekker. Voortaan maar weer ergens anders halen.

13. Nederlands Doorn

Petra van der Wielen

Gezellig, modern en keurig verzorgd en schoon restaurant. Bijzonder vriendelijk en meedenkend personeel. Zonder probleem werd voor mijn 89-jarige moeder haar portie verkleind, zodat ze niet het vervelende gevoel kreeg dat alles verspild werd omdat ze maar zo weinig nog eet.
    Kwaliteit van het eten was goed. Wij komen zeker terug!

14. A.J. Ages

Ik ben gek op Shoarma. Maar wat deze lieden er van maken is een drama.
    Wat voor vlees wordt gebruikt is onduidelijk. Mag in ieder geval niet van varken zijn. Bediening deed onduidelijk.
    Hoe dan ook, vlees was over vet. Kruiding was minimaal. Bediening was ronduit nonchalant en onvriendelijk. En, het interieur is niet om aan te zien.
    Ik ga hier nooit meer heen.

1,2
  15. Tijden niet zo lekker gegeten. We kwamen laat binnen en werden allerhartelijkst ontvangen. Fijne gezellige ongedwongen sfeer met in de hoek een open haard. Dikke 10!! Ik kom hier absoluut terug.

16. Nederlands Doorn

Ab Broshuis

Wanneer de gastheer aan iets begint, kan je je altijd verheugen op goede sfeer en lekker eten en drinken.

17. Eddy van warmerdam

Het was weer bijzonder lekker en gezellig. Heerlijke huiselijke sfeer. Het eten heeft een heerlijke smaak. De bediening was weer top!

18. De mannelijke gastheren doen alsof je daar al jaren komt, echt te overdreven. De vrouwelijke gastvrouwen waren juist weer nors en bijna onbeleefd. Ook proberen ze constant meer te verkopen dan je wilt.

Het eten was echt heel slecht. Lasagne was 1 dikke, niet gare deeglaag met daaronder gehakt en saus. De ravioli was droog, de cannelloni smaakte precies hetzelfde als de spaghetti.

De kok was gewoon beledigd dat wij het eten niet opgegeten hadden en liet dat duidelijk merken. Niet erg klantvriendelijk dus.

Hier kom ik nooit meer!

1,3
  19. Nederlands Doorn

Op een middag rond lunchtijd thee en koffie besteld althans thee was warm water met in het water een 's hij citroen terwijl ik duidelijk fezegd heb : citroen graag NAAST t water… nee hoor hooien we t in t water voor de thee kan trekken op t moment dat je er wat van zegt wordt ze een partij sjacherijnig zeg… duidelijk geval van geen verstand van horeca. Mijn advies: GA ER NIET HEEN.

20. Nederlands Doorn

Lajla Kleijnen

Een oudere mevrouw uit de bediening ontsteekt in grote woede en verheft haar stem als je vriendelijk vraagt of het schijfje citroen niet alvast in het water gegooid kan worden maar apart ,zoals gevraagd bij de bestelling.Hier NOOIT meer terug!

21. Jetske

22. Petra

23. Esther Jansen

Wat een slechte bediening, onbehoorlijk personeel!

24. De bediening is erg vriendelijk maar het eten is echt ontzettend slecht! Veel te veel rauwe ui door de gerechten. Spaghetti carbonara met veels te grote stukken spek erdoor (1.5 Cm dik en 3 cm lang) en nauwelijks gaar. Entrecote helemaal gaar, zo zonde! Lamsvlees veels te gaar. Echt zonde. En qua prijs veel te duur! Doet pijn in je portemonnee. Daarnaast zijn de ramen in het restaurant denk ik al 5 jaar niet gezeemd. Dat maakt het allemaal niet beter. Zonde! Ik kom er nooit meer.

1,8
  25. Afhaal en bezorg Doorn

Larissa

Lasagne gehaald. Was aardig aan de prijs en hoe teleurstellend om daar een smakeloze melige hap voor te krijgen. Dit was eens maar nooit weer

26. Chinees-Indisch Doorn

Jeanne Hekman-Heijgen

We hadden telefonisch het maandmenu besteld. We waren te vroeg w.b. het ophalen; het stond echter al klaar. Bij thuiskomst klopte dat; het eten was koud. Het menu was ook nog smakeloos. Nasi bestond uit rijst met praktisch geen ei/groente. De babipangang was ook smakeloos en taai, de rest liet ook veel te wensen over. Jammer dat we nu voor een smakelijke maaltijd buiten het dorp moeten bestellen.

1,2
  27. Nederlands Doorn

Piet Bakker

De pannenkoeken waren héérlijk 😋
    Spareribs waren ook super.😁
    Lekker ijsje toe. 🤪Alles naar wens.👍
    Vriendelijke bediening jammer dat het nu dicht is.😡😩😩😩😩

28. Wij hebben genoten van het heerlijke eten en de gastvrijheid. Enorme storm met veel mensen die begrijpelijk af hadden gezegd. Daardoor nog maar weinig reserveringen. Maar in plaats van de tent sluiten werden we in de watten gelegd door personeel die er helemaal voor ging. Complimenten ook voor de kok! Alles even smaakvol.