Brocante in Doorn

Bezorgrestaurants in de buurt van Brocante

Online eten bestellen

1420743774 67
1453190620 75
1701949776 68

1. Petra van der Wielen

Gezellig, modern en keurig verzorgd en schoon restaurant. Bijzonder vriendelijk en meedenkend personeel. Zonder probleem werd voor mijn 89-jarige moeder haar portie verkleind, zodat ze niet het vervelende gevoel kreeg dat alles verspild werd omdat ze maar zo weinig nog eet.
    Kwaliteit van het eten was goed. Wij komen zeker terug!

2. Op een middag rond lunchtijd thee en koffie besteld althans thee was warm water met in het water een 's hij citroen terwijl ik duidelijk fezegd heb : citroen graag NAAST t water… nee hoor hooien we t in t water voor de thee kan trekken op t moment dat je er wat van zegt wordt ze een partij sjacherijnig zeg… duidelijk geval van geen verstand van horeca. Mijn advies: GA ER NIET HEEN.

3. Lajla Kleijnen

Een oudere mevrouw uit de bediening ontsteekt in grote woede en verheft haar stem als je vriendelijk vraagt of het schijfje citroen niet alvast in het water gegooid kan worden maar apart ,zoals gevraagd bij de bestelling.Hier NOOIT meer terug!

4. Mooie locatie en fijn terras. Hadden een high tea besteld. De sandwiches waren klein en niet vers en er zat olijfolie op waar we over nagevraagd hadden of dit weggelaten kon worden. Er werd geen toelichting gegeven over hetgeen geserveerd werd. Jammer en een gemiste kans. Het zoete gedeelte was lekker. De service van de bediening was op de jonge krachten na niet om over naar huis te schrijven. Jammer, dit was de eerste maar tevens de laatste keer dat we hier heen gingen.

5. Geluncht met gezelschap van zes personen. Verschillende gerechten en iedereen was dik tevreden. Lekkere huiswijn ook. Minpuntje? De overigens heerlijke wildbouilon en de dito kipsaté hadden iets warmer gemogen. Planningdingetje in de keuken. Maar verder: uitstekend.

6. Prima restaurant!
    Voor ons was het de eerste keer dat we hier aten. Ondanks de drukte (o.a. een groot gezelschap) werden we op ons verzoek snel en prettig geholpen! De kreeftensoep en sushi waren heerlijk, evenals de ribeye steak en de maaltijdsalade. We komen zeker terug ondanks de 80 km die we ervoor moeten rijden.

8. High Tea genoten met 6 volwassenen. Was prima verzorgd. Balans tussen hartig en zoet was perfect gevonden. We liepen voldaan weer van tafel. Prima high tea.

9. Ilja 17 punten

We denken dat dit restaurant bijna failliet is en/of overgegaan op een andere eigenaar. Vroeger kon je hier wel aardig eten (zie recensies) nu is het zwaar slecht en regent het negatieve reacties (zie deze site). Ook wij waren zwaar teleurgesteld toen we als borrelhapje 5 wraps (voor 5,25 op de menukaart) bestelden en 8 minimale stukjes voorgeschoteld kregen, toen we hier naar vroegen vertelde de totaal ongeinteresseerde medewerkers (wiens verantwoordelijkheid de kussens op de stoelen betrof) dat het restaurant echt geen 5 wraps kon leveren voor 5,25....... ?!
    Een vreemde zaak. Wij komen er in ieder geval nooit meer terug en we denken velen met ons, want het restaurant was op deze zondagmiddag om 5 uur totaal leeg.

10. Miranda

Gisteren een ijs besteld, met 3 bolletjes vanilleijs en aardbeien voor het absurde bedrag van bijna 11 euro. Ze durfden notabene alleen al voor de aardbeien 3 euro en 50 cent te vragen. Schandalig!

11. In het verleden een paar keer heerlijk gegeten bij Brocante. De laatste keer viel zwaar tegen. De voorgerechten waren zeer karig, de terrine ijskoud en baggerzout, niet lekker. De hoofdgerechten waren wederom zeer karig. De scharrelhoen was overgoten met een vieze zwarte saus die het gerecht oneetbaar maakte. De snoekbaars was ook weer baggerzout en niet lekker. Verder moesten we zeer lang wachten op het hoofdgerecht. Dus als u van extreem zout eten houdt, zeer karige porties en lang wilt wachten moet u naar Brocante gaan. Wij komen in ieder geval nooit meer terug.

12. Een grote verandering, super lunchkaart met mooie salades en de rest ook zeer uitgebreid, top lokatie. The place to be in provincie utrecht.
    Vriendelijke volwassen bediening.

13. F.O. Meijer

De vorige maal dat we met een grote groep bij u aten was goed. Reden om weer te komen, nu met twee. Helaas en mijn dochter was daar zeer eerlijk over tegen de zeer charmante ober, dat van de 2 vleessoorten het draadjesvlees goed was maar het andere stuk niet erg lekker. Ik heb het zelf ook geproefd en er zat een speciale eigenaardige smaak aan. De ober heeft dat gecompenseerd met een glas wijn. Prima. Maar ik wou de aardige ober niet verder teleurstellen, maar de kabeljouw, een van mijn lievelingsvissen, had ook zeer weinig eigen smaak. En dat betreur ik want u heeft een gezellig restaurant en goed personeel. Zou het niet zinvol wezen de kwaliteit van het eten wat beter te bewaken? Want daar moet u het uiteindelijk van hebben, binnen uw prijs/kwaliteits verhouding. Met vriendelijke groet F.O. Meijer

14. Ik heb hier laatst gegeten met een groepje mensen.
    Het was op vrijdagavond en vrij rustig, dus niet zo'n goed teken.
    Ik vond het eten wel oké, maar niet super. Het enige echte minpuntje was stukjes gelatine in het toetje.
    Toen we vroegen om nog even te wachten met het toetje werd aangegeven dat we ook zo snel aten. Later kwam een man vragen of we er nu wel aan toe waren op een wat onvriendelijke manier.
    Door de relatief hoge prijzen verwachtte ik hier meer van.

4,9
  15. Fam. de Boer

Maandagavond 17 september met 4 personen gegeten bij Brocante. Het was gezellig druk, zeker voor de maandagavond. Uiterst vriendelijk ontvangen en superlekker gegeten. Niet lang hoeven wachten op het voorgerecht en tussen gerechten gepaste pauze. Eten van uitstekende kwaliteit, wisten bijna niet te kiezen van menukaart, allemaal lekker. Eerste kennismaking met Brocante, maar zeker niet de laatste!

16. Marie Hartman

Het restaurant ziet er erg gezellig uit. De bediening is vriendelijk. De prijzen op de menu kaart zijn ok, maar dan verwacht je toch wel mooie, op smaak gemaakte gerechten. Helaas ging er wat mis met de bestelling, waardoor 1 gerecht over moest en het andere gerecht zo lang in de oven werd gezet. Wat het gerecht niet echt goed doet.
    En we hadden het idee dat het bakje met lekkere chocolaatjes (zonder omhulsel) bij de koffie van tafel naar tafel ging. Geen fris idee al die vingers voor jou in het bakje.
    De sfeer was goed, maar voor ons geen tweede keer naar dit restaurant.

17. 16 mei 2012
    Aangenaam verrast werden wij bij ons bezoek aan deze zaak,
    Na een vriendelijke ontvangst waarbij onze jassen werden aangepakt en weggehangen, werden wij aan tafel gebracht.
    Er werd gelijk een aperitief ingeschonken en een heerlijke amuse gebracht waarbij de kaart werd gepresenteerd.
    Wij konden verschillende open wijnen proeven, (zonder dit te vragen!!), echt super vriendelijk.
    Naast asperges stond er ook nog een weekmenu op de kaart, ook los te bestellen

Wij kozen de ossenhaas met een heerlijke saus, verse groente en gegratineerde aardappels.
    Mijn partner de snoekbaars, erg lekker.

Wij kregen koffie van de zaak omdat wij opmerkten dat er kruimels op de stoel lagen, hetgeen direct werd opgelost.
    Commentaar of opbouwend advies geef ik direct.
    Ik ben zelf jarenlang in de horeca werkzaam geweest, en vond en vind ik niets vervelender om klachten of opmerkingendan via via weer te moeten horen en niet meer op te kunnen lossen.

De bediening was vlot, vriendelijk en zeer attent.
    De keuken maakt de gerechten met aandacht en plezier.

Ons zien ze vaker.

John Eriksen en partner

18. Vorige week ben ik wezen eten bij Brocante met mijn gezin zonder te reserveren, en ondanks dat het druk was hadden ze toch nog een mooi tafeltje voor ons over. We werden super snel bediend, en ook het eten was heerlijk. Je proefde duidelijk dat er met liefde en passie gekookt was. Ook het personeel was erg spontaan en attent, en er heerste een gezellige sfeer. Al met al een super restaurant en we komen zeker ook nog wel eens terug om ook van het terras te kunnen genieten.

19. Op zondag op het laatste moment een reservering geplaatst. Toen we binnen kwamen wilden we graag een high tea, deze hoor je wat langer van te voren te boeken, maar na overleg met de keuken was het mogelijk. Zelfs geheel vegetarisch! We hebben genoten van de heerlijke thee en alle lekkere gangen die langskwamen. We waren zeer voldaan nadat we het laatste bord hadden leeggemaakt.
    Alles heerlijk vers en met zorg bereid.
    Voor mij is dit één van de beste hightea's die ik ooit heb mogen meemaken. (en dat last-mimute)
    Bediening was lief en alert. Al met al een heerlijke middag gehad.

20. Simpelweg fantastisch! Ontzettend goed personeel en heerlijke gerechten. Carpaccio, zalmtrio en hertenbiefstuk waren voortreffelijk. Ook de amuse van pompoensoep was heerlijk.

21. Weer zoals gewoonlijk heerlijk gegeten, top ambiance en bediening.

22. Vrijdagmiddag 22 april jl., lunchen met mijn partner bij Brocante. Het terras heeft een sterke aantrekkingskracht en het is er heerlijk zitten in het zonnetje. Kaart viel tegen. Niet echt bijzonder en een carpaccio kon ik niet krijgen, terwijl er wel een broodje carpaccio op de kaart vermeld stond! Bediening is noch goed, noch slecht, maar niet om te juichen. Al met al heeft Brocante een goede uitstraling, maar de kaart overtreft het niet. Jammer, want het is een mooi plekje in Doorn.

23. De zusjes Van Dijk uit Harmelen en Houten

Woensdagavond dd. 20 april 2011 was een avond met een "gouden randje ": wij werden uitermate vriendelijk ontvangen door een professionele medewerkster van Brocante, die ons begeleidde naar een mooi plaatsje op het terras. Wát een verademing dit restaurant waar klandizie nog gewaardeerd wordt!. ( Het terras zat niet voor niets zo vol! ).

In staccato : zéér professionele bediening, héérlijk eten, goede prijs-kwaliteitverhouding, prachtige ambiance...

Welke superlatieven zouden er nog meer aan toegevoegd moeten worden?.

Mag één van ons met partner dinsdag de 26e april weer terugkomen?. Dan valt er n.l. iets te vieren wat wij graag op locatie bij De Brocante willen doen.

24. Met een paar vriendinnen hebben we hier op een dinsdagavond gegeten: het was behoorlijk druk in het restaurant, gezellige ambiance.

Het eten viel tegen: niet echt bijzonder of verrassend van smaak en na het voor- en hoofdgerecht had ik nog steeds trek! En dan vind ik 50 euro voor een voor-, hoofd- en nagerecht met 2 glazen wijn te veel geld. Alleen de tarte tatin van ananas vond ik de moeite waard....

6,3
  25. Gisteravond gegeten in Brocante. Ambiance is prima. Voor- en nagerecht eveneens, maar het hoofdgerecht viel voor beiden erg tegen. Er leek niet veel aandacht aan besteed.

We moesten erg lang ( langer dan een uur!)op de 2e gang wachten en toen we navraag deden werd er verteld dat het er aan kwam. Een collega kwam echter even later en vroeg of wij wisten dat er een communicatiestoornis was geweest. Dat bevroedden wij al, maar was ontkend door de andere persoon. We kregen wel een gratis drankje. Bij het serveren van onze 2e gang zei de laatste persoon : "u hebt het nu toch", toen we haar wezen op haar incorrecte mededeling. Logistiek is er nog veel te verbeteren!

6,5
  26. Hier gegeten met de kinderen voor mijn verjaardag.

Ambiance is geweldig en het eten was prima.

Bediening was goed, alleen het blonde meisje wist er niet veel van.

Het wordt wel eens tijd dat de stoelen binnen worden opgevuld,

Want die waren erg doorgezakt.

Brocante is een aanrader voor een gezellig etentje!

27. Frank de Greef

28. Vriendelijke bediening, gezellige ambiance, smaakvol eten, goede prijs kwaliteit verhouding. In een woord top.

29. N.a.v. van diverse negatieve berichten over Brocante had ik mijn bedenkingen. Wij hadden een lunch afgesproken voor het 50-jarig huwelijksjubileum van mijn ouders. Toen wij binnen kwamen werden we hartelijk verwelkomd, de champagne stond al koud, zoals gevraagd. We hadden een tafel bij het raam zoals we dat graag wilden. Mijn moeder is rolstoelafhankelijk en ook hier was op ingespeeld. Alles ging keurig, (ik zelf ben behoorlijk kritisch) alle gerechten ging precies goed, niet te snel, niet te langzaam. Eten was prima, precies goed en voldoende. De ambiance was aangenaam. Kortom een zeer aan te raden eetgelegenheid.

30. Kunt hier erg lekker eten, goede sfeer, leuke locatie en de bediening is erg vriendelijk.
    Vooral die kleine kale...fantastische man met enorm veel humor! Redelijk prijzig maar het geld waard.

31. Heerlijk gegeten in een gezellige en sfeervolle ambiance.Uitstekendebediening. Een aanrader dit restaurant.

32. Fijne bediennig, heerlijk wijn en prima sfeer. Prijzen zijn misschien wat hoger dan gebruikelijk, maar zeer zeker de moeite waard!

33. rosenboom

Voortreffelijk restaurant, fijne bediening, niet al te goedkoop maar ook niet te duur en biedt zeker waar voor zijn geld.
    Mooie plek, goed te parkeren, echt een aanrader.