In den Walcherschen Dolphyn in Domburg

1212012702 98
1446206385 72
1501966786 68

1. jan kools

We hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk. Dit is zeker een aanrader en gaan als we weer in Domburg zijn hier zeker weer heen. We hebben erg genoten.

2. Gezellige plek gekregen. Goede bediening. Gewoon lekker gegeten. De kwaliteit en prijs verhouding is prima.

3. Om 15.00 uur een reservering gedaan, nooit meer iets gehoord. Daarna maar naar een andere zaak gegaan om een hapje te eten en wat te drinken.

4. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Einfach einmalig schö, ruhig, sehr freundlich, sehr guter Geschmack, schöne Plätze, Preis-Leistung ok für Urlaub. Vom Hamburger bis Filetsteak excellent.

5. Ger knauf

6. We hebben hier een geweldige avond beleefd en de klik met de bediening werkte wederzijds, eten was heerlijk en het toetje een appeltaart puntje overtrof onze stoutste verwachtingen. Team bedankt 👌👍

7. fam willemsen

Helemaal top ook voor de kleintjes, jammer dat het tosti apparaat defect was en dat het tocht zodra de deur van de serre opengaat.
    Ondanks dat komen we zeker terug.

8. 1e Kerstdag, gezellig familietentje gepland bij den Walcherse Dolfijn. We verheugden ons op een lekker diner, maar wat moesten we lang wachten. Sneu ook voor de aanwezige kinderen, we moesten na het voorgerecht meer dan twee uur wachten op het hoofdgerecht. Ook over het dessert deed men vervolgens eindeloos lang. Nul gebaar van het restaurant in de tussentijd, geen mandje brood, olijfje of wellicht een amuse, niets van dit alles. Het water moest ook betaald worden. Erg karig alles bij elkaar, ook al was het eten verder wel lekker. Er werd niet op tijd opgeruimd, de oesterschalen stonden er nog toen het hoofdgerecht werd gereserveerd (en ook zoiets: geen groente bij de tournedos, alleen brood!, wil je frietjes erbij of groente? Bijbetalen!). Nee, dit was geen gastvrijheid. En dan moet je afrekenen en denk je: au. Dit wil je niet, zeker niet met de Kerst.

9. Fam schaap

Vorige maand gegeten bij dit restaurant want sinds kort onder leiding staat van 2, zo blijkt, bevlogen eigenaren
    We hebben werkelijk nog nooit zo lekker gegeten!!
    Sfeer dik in orde.
    Bediening vlot, tja wij houden nu eenmaal niet van te stijfjes maar ik denk dat men zich prima aanpast aan het aanwezige publiek.
    Ga zo door wat ons betreft!

10. Ellen Veerhoek

Vandaag samen met mn vriendin van een werkelijk verrukkelijke lunch genoten op gezellig sfeervol overdekt terras. De bediening was buitengewoon vriendelijk en dacht met ons mee. 'Zal ik er wat olijvenbrood en kruidenboter bijdoen? '
    'Zal ik ipv 2× spablauw een halve liter doen? Dat is goedkoper' zelden zo'n vriendelijkheid ervaren… echt top! We gaan hier absoluut vaker naartoe!

11. Ik vond het niet lekker eten het vlees was erg vet echt niet lekker zeker geen aanrader echt geldverspilling.

12. Komen regelmatig bij dit restaurant, eten is heerlijk maar service was vandaag ronduit slecht. De bediende (Danique) was erg onbeleefd en kwam geërgerd over. Eerdere ervaringen zijn echter goed met dit restaurant maar als we niet beter wisten was dit de laatste keer dat we hier naartoe zouden gaan.

13. Goede ervaringen met dit restaurant maar mij valt op dat veel recensies gaan over water! In alle landen van Europa is dit gratis en staat standaard op tafel! Kom ondernemer, maak er geen punt van!

5,1
  14. dounoontje

15. Goed gegeten in een sfeervol restaurant. De gastvrouwen en heren verstaan hun vak. Met het glutenvrij dieet is heel goed rekening gehouden. Wij kunnen het restaurant zeker aanbevelen.

16. m bustraan

Het begon met de vissoep die zeer goed gevuld en romig was.
    Het hoofdgerecht voldeed ook goed aan de normen.
    Het nagerecht van ijs voldeed ook weer zeer goed aan mijn verwachtingen.
    De bediening was vriendelijk en attent.

17. Was zeer gezellig, konden wel wat meer friet en gebakken aardappels bij, want later om vragen vinden de meeste mensen niet zo fijn.

18. Na vijf kilometer wandelen hier neergestreken voor een kop koffie. Binnenkomer: serre stinkt naar koude rook. Vervolgens meteen een koude douche van de ober die op de eerste vraag meteen onbehoorlijk reageert. Meteen opgestaan en weggegaan. Kortste horecabezoek ooit van ons; we zijn vrij tolerant en flexibel, dus dan weet je het wel. Overigens hebben we als Nederlandgangers vaker van dit soort encounters aan de Zeeuwse kust. Er ligt hier nog wat ongemak huiswerk, vermoeden we.

1,5
  19. Hoofdgerecht werd op tafel gezet zonder frites en sla. Na een paar minuten wachten hierom gevraagd, serveerster geeft de schuld aan de keuken en zij is er niet voor contact met de keuken, haar taak is alleen het eten op tafel zetten. Serveerster, stelt zich voor als cheffin en begint een tirade, dat wij iets persoonlijk tegen haar hebben. Gevraagd hier mee op te houden, even later schreeuwt ze vanaf een andere tafel, dat het toch echt persoonlijk is. Koud vlees en ingedroogde aardappels.

5,1
  20. P. Blokland

We kozen dit restaurant vanwege de serre, helaas was er op dat moment geen tafeltje vrij waardoor we in het restaurant gingen zitten wat er verder netjes verzorgd uitzag. We hebben een voorgerecht en hoofdgerecht genoten wat prima was, weliswaar wel goed aan de prijs, Omdat het niet zo druk in het restaurant was werd mijn aandacht getrokken naar de eigenaar die aan stamtafeltje zijn pauze aan het houden was, op zich niet mis mee alleen jammer dat hij kennelijk niet weet hoe hij het goede voorbeeld moet geven. In een halfuurtje heeft hij wel 2 peuken zitten weg roken waar ik me als niet roker enorm aan stoorde, Daarnaast maakte hij regelmatig seksistische opmerkingen naar zijn serveersters die dat kennelijk normaal vinden. Wij vonden het een rare gewaarwording en zullen daardoor niet meer kiezen voor dit restaurant.

6,5
  21. We hadden met een redelijke groep, met daarbij drie jonge kids gereserveerd. Werden goed ontvangen, mooie gerechten gegeten en vriendelijke bediening. Zeker toen een van ons naar huis moest wegens vermoeide kids, werd er heel goed meegedacht en kregen we zelfs een mosselpannetje te leen, zodat ze alsnog thuis kon eten! Super!
    Geld vragen voor water is op zich begrijpelijk, maar €4.50 voor een halve liter is gewoon afzetterij (zeker als er ook nog meerdere flessen wijn bij komen). Een grote smet op een verder gezellige en prettige avond...

22. Kijk dat noem ik nou service en kwaliteit. Alleen n voorgerecht bestellen en dan alle vriendelijkheid krijgen, en dat gerecht smaakte heerlijk evenals de heerlijke en witte wijn. Ben er zeker van dat het volgend jaar nog het zelfde zal, zeker met de lady in charge!! Complimenten en ga zo door. Gr Joep Dils

23. Brouwer

Niet goed. Bediening onvoldoende. Eten onvoldoende. Cijfer 5

24. Afgelopen maandag bestelde ik in lunchtijd een broodje tonijnsalade en een dubbele espresso. Ik vroeg bij mijn espresso een glaasje water. Dit wordt veelal zonder vragen al bij een goede espresso geserveerd. Dat water kwam in een gebottelde vorm. Ik lette daar niet gelijk goed op, omdat ik in gesprek was met mijn vriendin waarmee ik samen was. Nadat ik het me realiseerde besloot ik er in ieder geval bij het afrekenen wat van te zeggen. Ik betaalde namelijk 4.60 E voor mijn dubbele espresso en 2.40 E voor mijn flesje plat water. Dat betekende dat mijn espresso me 7.00 E kostte.
    Ik kreeg als antwoord dat men geen kraanwater schenkt! Dom en ook zeer onprofessioneel om bij een espresso geen water te serveren! Als daarbij er dan nog een aardige en vriendelijke sfeer was geweest vanuit de bediening, had ik me nog bedacht dat ik zelf alerter had moeten zijn. Ik lees ook in andere reacties dat ik niet de enige ben met een dergelijk soort ervaring. Vooral de sfeer in dit restaurant wordt laag beoordeeld. Ja, klanten zijn eigenlijk lastige wezens die jammer genoeg nodig zijn om geld te verdienen.

25. Samen met een vriendin gezellig geluncht bij 'in Den Walcherschen Dolphyn'. We namen allebei het broodje gerookte makreelsalade. We kozen hiervoor omdat we zo benieuwd waren naar het citroen/dillebrood. Inderdaad heel erg lekker en het wordt speciaal voor dit restaurant gebakken zo werd ons verteld. De salade was vers gemaakt met gelukkig niet teveel mayonaise en de portie was zeer royaal.
    Ondanks dat het hartje zomer was en we een mooi plekje in de gezellige serre hadden konden we rustig natafelen. Het personeel keek je niet weg (wat vaak wel gebeurd) en was uiterst vriendelijk. Kortom, wekomen zeker nog eens terug!

26. L van keulen

Afgelopen vrijdag wilden we een forse ijscoupe nemen, en daarvoor dit restaurant uitgekozen. Het duurde 10 tot 15 minuten voordat men naar ons toe kwam. Bij de meeste restaurants is dat binnen een minuut. Vervolgens heeft het 20-30 minuten geduurd voordat er geserveerd werd. En er waren op dat moment maar een paar tafels bezet!

Het is een redelijk chique uitstralend restaurant, en er stond nadrukkelijk dat er verse slagroom werd gebruikt. Tot onze teleurstelling zat er echter van die gasvormige bende op, dat is zeker geen echte slagroom. Toen we daar een opmerking over maakten gaf de ober aan dat het wel degelijk verse slagroom was, slagroom in een bus, met een gaspatroon. Juist ja, daar waren we al bang voor. Altijd een afknapper als restaurants dit doen, bij menig minder chique restaurant krijg je het stukken beter. Voor de duidelijkheid, een goede supermarkt spuitbus is beter.
    Ook kreeg onze dochter van 15 amaretto geserveerd bij haar grand dessert, en volgens mij is dat hier verboden. Maar goed dat laatste foutje mag, dat eerste niet. De verdere kwaliteit was heel behoorlijk, dat moet ik wel zeggen.
    Heel erg vriendelijk of joviaal was de ober overigens niet.

27. Onze jongste eet glutenvrij en dat niet vrijwillig. Alle begrip van de bediening en een aanpassing in het menu. Goede zorgen zodat volledig glutenvrij gegeten kon worden. Daar wordt niet alleen de jongste blij van maar wij ook! Dank je wel! En het andere eten was ook goed.

28. j vasseur

Leuk sfeervol restaurant; ideaal om lekker te genieten van mooie zeeuwse producten; goede attente bediening; lekker gegeten; een aanrader.

29. A. Stiphout

Afgelopen vrijdag hier met man en dochter van 6 hier gegeten. Alle 3 een drankje besteld, prima. Nadat het hoofdgerecht was opgenomen kregen we een mandje met brood. Daar hadden we net 1 hap van genomen en toen werd het hoofdgerecht al geserveerd. Nadat we bijna het hoofdgerecht op hadden bestelde mijn man nog een drankje en vroeg ik voor onze dochter een glaasje kraanwater, dat drinkt ze thuis ook altijd. Dit mocht niet geserveerd worden; beleid van het restaurant. We mochten wel spa blauw bestellen. Aangezien onze dochter nooit veel drinkt en het ook nog eens heel milieuonvriendelijk is om gebotteld water te drinken en kraanwater het beste is om te drinken en het ook nog eens duur is, heb ik bedankt. Ik heb vervolgens bij de kraan in het toilet haar glaasje gevuld. Ik kreeg de opmerking van de eigenaar naar mijn hoofd geslingerd dat ik kinderachtig was..... Pardon.... Ik heb niet om een mening gevraagd en zeker niet om een belediging. Wij hebben gewoon meerdere drankjes besteld en niet de hele avond kraanwater gedronken. Ik wil gewoon bediend worden; daar betaal ik voor. Na een gesprek met de eigenaar vond die het nog steeds normaal om zijn klanten te beledigen....wat een arrogantie. Klant is koning en moet je als goed behandelen anders lopen ze weg. Hier gaan wij nooit meer naartoe, ook al was het eten prima!

30. Lunch was prima garnalen kroket, ei met zalm en vissoep als 12 uurtje. Niks uit blik, alles vers. Je moet even wachten maar dat is logisch bij versbereiding. Serre is best leuk om te zitten. Prettig personeel.

31. Mike Meier

Slibtongetjes die mijn vrouw had besteld waren heerlijk, verwarrende menukaart zorgde dat ik een entrecote kreeg ipv de als onderregel genoemde gentlemans steak. De entrecote was niet om door te komen, zoveel pezen en vet. Doorgegeven maar kon niet retour, rest laten staan. Bij afrekenen ronduit onbeschoft gedrag van de ober die bijna tierend wegliep de keuken in. Na vele malen Walcherschen Dolphyn was het nu Walchelijke Dolphyn. Nooit meer en tip voor de eigenaar, zorg dat u beschaafd personeel in de bediening neemt zoals drie dagen geleden dat wij hier aten. Domburg onwaardig!

32. Ben en Joke

Heel vaak bij jullie koffie gedronken met wat lekkers erbij, op het gezellige terras! Nu, afgelopen zaterdag, binnen, een heerlijk diner. Wat hebben we genoten, het was heerlijk!
    En dat niet alleen, ook jullie medewerkers weten wat service is! Hele goede sfeer!
    We komen zeker terug.

33. Afgelopen zaterdag 21 juni 2014, hebben wij het 60 jarig huwelijksfeest van onze ouders in de walcherschen dolphijn gevierd. Ze hadden een prachtige lange tafel voor ons gedekt voor 23 personen. Wat helemaal geweldig was; een speciaal voor ons gedrukte menukaart(!), met daarop het 4 gangen menu.
    Coquilles, carpaccio, soepen, runderbavette met gamba's, tournedos, slibtongetjes, allemaal perfect klaargemaakt en het smaakte uitmuntend! En geloof maar; tussen ons bereisde gezelschap zitten echte culli's! Het mini dessert mag echt wel een grand dessert worden genoemd. De bediening was een warm bad van aandacht en attentie! De medewerking van de eigenaar zodat ons aan niets ontbrak.
    Kortom, wij hebben een prachtige dag gehad, waarvoor wij de walcherschen dolphijn hartelijk willen bedanken. Tot de volgende keer!!

34. We dachten heerlijk te lunchen maar dat kwam bedrogen uit, wat een afknapper. Had een club sandwich besteld met patat. De broodjes waren niet geroosterd en slap wit brood met tomaat is meer een sop achtig zooitje op je bord. De patat was denk ik nog van 10 minuten daarvoor. In ieder geval een overgebleven restantje want deze was lauw. Mijn vrouw had twee kalfskroketten met patat en zei dat er niks van kalf in zat maar kwam wel stukjes ham tegen. De patat was natuurlijk ook lauw. Dit alles met twee kopjes cappuccino voor een prijs van 25.20 euro is dit dik betaald. Het was voor ons in ieder geval de eerste en de laatste keer dat we hier zijn gaan zitten vooral omdat wij er melding van hadden gemaakt bij bediende Marco en nog niet eens kon zeggen het vervelend voor ons te vinden.

35. Op 9 november werden we rond 18.30 uur warm en gastvrij ontvangen. We hebben een tafel uitgezocht in de serre. Na een keuze te hebben gemaakt en een drankje kwamen de voorgerechten. Heerlijk en verrassend. Ons hoofdgerecht bestond uit mosselen, ook weer heerlijk. Het is steeds weer een feest om mosselen te eten, daarvoor komen we eens per jaar naar Zeeland. Uiteraard zijn die er in de rest van het land ook, maar mosselen eten we in Zeeland, je moet toch een reden hebben voor een weekendje weg. De nagerechten waren ook uitstekend. Tussen de gangen zat er ruim de tijd, lekker rustig, niks overhaast. Ook de aangeraden wijn was uitstekend.

Minpuntje is dat men geen karaf kraanwater serveert naast de bestelde drankjes.

Wij komen zeker een keer terug!

36. Andre

37. Altijd heerlijk gegeten t/m 2012, helaas dit jaar 2013 was het slecht we aten slibtongetjes, wat een teleurstelling. Gebakken aardappeltjes smaakten verbrand en zagen er niet uit! Groente onder de vis was van de vorige dag of opgewarmt! Kwam door de kok die op dat moment het eten klaargemaakt had zei de bediening. Mag toch niet voorkomen dat de ene kok het goed doet en de andere niet? Blijkt een probleem van vele restaurants...constante kwaliteit leveren...en elke keer bijna hetzelfde
    gerecht te koken als gisteren en eergisteren! Jammer we kwamen er vaak in de vakantie dit jaar 1x en niet weer! Blijkt ook wel zat altijd vol... nu niet meer, hoop dat ze snel weer kwaliteit leveren want ze kunnen het wel volgens mij, tenzij de vorige kok is verdwenen? Volgend jaar maar weer proberen.

38. De soep die we hadden besteld was heerlijk.
    Maar na meer dan een uur te hebben gewacht op het hoofdgerecht zijn we weggegaan zonder het hoofdgerecht te nuttigen.
    Er liep genoeg bediening, maar niemand heeft iets in de gaten of let op.

39. Niels 256 punten

Mosselen waren niet schoon. Met de bediening ging het ook telkens mis. Drank kwam niet en afruimen duurde erg lang.

6,5
  40. Heerlijk in de serre gegeten. Bediening heel vriendelijk en meedenkend. Ik was zwanger en ze gaven aan ook alcohol vrije wijn te schenken mocht ik daar interesse in hebben.
    Als voorgerecht de gamba's het was een heerlijk gerecht. Voor een voorgerecht vond ik het iets te veel. Als hoofdgerecht de Heilbot, deze was heerlijk zacht en mooi opgemaakt, met een heerlijk saus!
    De sfeer was heel ontspannen en gezellig.

41. We zijn al een paar keer wezen eten in dit mooie restaurant. Ook deze keer super lekker gegeten.
    Wij waren met z'n vieren.
    Wij hadden allemaal een vispalet a la fruit de mer, deze is echt een aanrader!!
    Kreeft menu was goed van smaak, verse heilbot filet met truffel saus was echt heel lekker, mooi gebakken op de huid. Opmaak is een dik in orde. En de belgische entrecote was mooi rood gegrild met twee lekkere sausjes er bij, de zeetong was ook perfect, de 500 grams tong.
    Als nagerecht hadden we twee grand desserts, de opmaak is mooi en de smaken van de verschillende gerechtjes zijn gewoon perfect.
    We komen hier vaker, de bediening is super vriendelijk, gastvrouw Vicky en Merit zijn van toegevoegde waarde.

Tot snel weer!!

42. Hier hebben ze de lekkerste appeltaart van Zeeland, 'n maaltijd op zich!!

43. Heerlijke oesters gegeten, ik zeeuwse platte en mijn vrouw gegratineerd. Prima.

44. Deze week verbleven wij in Domburg en zijn meerdere malen geweest eten bij In den Walcherschen Dolphijn.
    Het ontvangst en de prettige en kundige bediening zijn van n kwaliteit waar veel anderen zich eens n voorbeeld aan zouden moeten nemen.
    Service en kwaliteit worden hier meer dan waar gemaakt.
    Het eten is van top kwaliteit, mooi geserveerd, waarbij het oog niet vergeten is.
    Heerlijke verse vis eten in n sfeervolle zaak met betrokken dames en heer, komt de smaak nog eens extra tengoede.
    Voor ons die regelmatig in het domburgse vertoeven, is er dan ook nog maar een adres.
    Onze dank gaat uit aan de chef en al zijn medewerk(st)ers, en wij hopen binnenkort weer te komen dineren.

45. Trawinski M.H.

Heerlijk gegeten ,alles
    OK. 9,5!! Ook prima porties en bediening .

46. Een top plaats om te eten of te lunchen,ik kom er regelmatig met gasten en of vrienden.
    De kwaliteit van het eten en de service zijn super.
    Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
    Service staat bij hun hoog in het vaandel.
    Ik begrijp wel dat de een zn smaak niet de andere is maar voor ons zeker een aanrader.

47. Genoten van een toplunch in een vriendelijke sfeer en bediening. De menukaart geeft zeker aanleiding om nogmaals te komen proeven en te genieten.

48. Heerlijk gegeten op vrijdag 1 april (nee geen 1 april grap). Heerlijk in de serre genieten van de langslopende mensen. Sfeer is uitstekend. Goede bediening en lekker eten. Oké de prijs was ietwat hoog, maar je krijgt waar voor je geld!

49. We werden erg gastvriendelijk ontvangen. Vooraf: De Pharmaham met carpaccio erg goed. In Domburg eet je vis. Dus heilbot en visschotel Dolphijn. Dit was erg goed bereid. Erg lekker. Lekker karafje witte wijn om de vis goed te laten zwemmen. Garnituur goed. Koffie en thee toe. Prijs was wat aan de dure kant. Maar ja, je bent in een toeristencentrum dus dan betaal je wat meer!

50. Ondanks het mooie weer kozen wij er toch voor om hier in de serre te gaan zitten. Het was aangenaam zitten. We hebben hier een broodje en een salade gegeten. Erg lekker. Broodje carpaccio was super! De salade was ook heerlijk, verschillende bladsoorten en de dressing subliem!

De appeltaart zag er ook erg lekker uit. We zaten naast de vitrine maar zo een groot stuk kon er niet meer bij, volgende keer.

51. Wij waren een weekend in Domburg en hebben hier gegeten.

De ontvangst was hartelijk en vriendelijk personeel.

Na een drankje en voorgerecht hebben we vis (tong) besteld, wat werd aangeprezen om zijn versheid.

Toen we dat kregen oogde het al niet helemaal goed, was wat te lang gebakken.

Toen we naar de leidinggevende vroegen kwam de eigenaar.

Die stond ons wel te woord, maar hartelijk was dat niet!

Wilde onder andere niet toegeven dat de tong niet goed was gebakken..

Nee, dit word geen tweede keer voor ons.

Jammer.

52. Fraterman

Heerlijk gegeten!

Zeer vriendelijk en kundig personeel.

De dame die ons bediende had heel veel product kennis, mijn noten allergie was geen probleem, alles netjes aangepast, zonder enig prbleem. (mits mogelijk natuurlijk)

Het eten was heerlijk, prijs kwaliteit echt goed!

We komen zeker vaker eten!

53. matthew en nathalie

Dit weekend heerlijk gegeten in uw restaurant.

Attente en vriendelijke bediening die op de hoogte zijn van produktkennis.

Ondanks dat het erg druk was liep alles op rolletjes.

Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht ( heerlijk ambachtelijk ijs ) waren heerlijk zonder te lang te moeten wachten of dat de gerechten te snel werden uitgeserveerd.

Jammer dat naast ons een decadente tante zat die zelf op haar broek wijn had gemorst, waar zij nogal stennis over maakte.

Prijs kwaliteit verhouding erg goed.

54. Afgelopen weekend zijn wij met een groep van 8 personen hier wezen eten omdat we hier afgelopen zomer een ontzettend prettige avond uit hebben gehad. Al met al hebben we weer een ontzettend leuke avond beleefd. Eten was goed, Gezelligheid wordt toch over het algemeen gemaakt door de personen op de stoelen alleen er was 1 punt van kritiek. Wij werden geholpen door een (op zijn zachtst gezegd) vreemde dame. Aangezien we een aantal flessen wijn hadden besteld wilden we graag een karaf water. De dame gaf aan dat dit niet het beleid was van het restaurant (ook prima te begrijpen) maar begon toen een uitleg over "osmose-water"? Hier heb ik persoonlijk nog nooit van gehoord maar het kwam erop neer dat ze geen kraanwater verkochten ivm "osmose". Wanneer het beleid is dat er geen kraanwater wordt verkocht is dit natuurlijk prima maar kom niet aanzetten met zo'n belachelijk zwam-verhaal. Op den duur werd het zelfs lachwekkend hoe we door deze dame werden bediend en durfde de hele tafel niks meer te vragen. Glazen werden op tafel gegooid en vervolgens erbij vermeld dat deze doorgegeven moesten worden. Vragen werden bot afgekapt en een lachje kon er niet vanaf. Qualitatief al met al een gezellige avond en verder ook geen slecht woord over de rest van de bediening. Maar dit hadden wij nog nooit meegemaakt!

55. Over het algemeen is het een prima restaurant met leuke spontane bediening.

Je kan verwachten in een goed lopend restaurant dat het druk is en dat je soms wat langer moet wachten. Er gaat wel eens wat mis in de keuken of bediening, tja ook dat zijn maar mensen.!

56. We hadden een geweldig weekend in Domburg, tot we in dit restaurant een lunch probeerden te nuttigen.

De bediening, 3 dames sterk, hingen in de deurgang van het restaurant naar de serre. Hun gesprek was erg luidruchtig en de neus werdt regelmatig luid opgehaald. Toen ik vroeg of ze iets zachter konden praten werd het gesprek alleen maar luidruchtiger! Ik heb de eigenaar hierop aangesproken, maar deze nam geen maatregelen. Een van de dames begon ons gewoon uit te lachen en uiteindelijk vond de eigenaar dat we niet zo moeilijk moesten doen. De dames hadden gewoon plezier! En wij moesten maar oprotten. Een hele vervelende ervaring. Bovendien duur. Voor een uitsmijter ham/kaas en een erwtensoep plus twee glazen houdbare melk waren we 17,80 euro kwijt.

57. Afgelopen zaterdag wezen eten.

Het was een gezellig avondje, bediening was perfect. Alles liep op rolletjes, mooie serre. Leuke wijnkaart.

Wij waren met 8 personen.

De vis en het vlees waren mooi gebakken en goed van smaak en waren ook erg lekker.

Vooral de zeetong en mijn vrouw had de ossehaaspuntjes. Top.

Dessert zag er gezellig en leuk uit, de smaak was ook goed.

Zeker een aanrader!

We komen snel terug.

Bedankt.

58. Anja Bongers,Venlo

Een gezellig restaurant maar wel erg druk. Hierdoor was de (waarschijnlijk) eigenaar ook zeer gestresst en bot tegenover eigen personeel als zowel gasten aanwezig in de zaak.
    Door het luidruchtige gedrag van de al rood aangelopen eigenaar was het verblijf ook minder aangenaam als wij verwacht en gehoopt hadden. Het eten was redelijk, maar over het algemeen een erg luidruchtige en onpersoonlijke zaak.

Ook de aan ons aanbevolen vis was erg waterig en kortaf van smaak. De bestelde vissoep was zeker uit een pakje, een restaurant aan de Zeeuwse kust ernstig onwaardig.

Wij komen zeker nog terug naar 't gezellige plaatsje Domburg, maar zeer zeker niet naar dit restaurant!

4,7
  59. meerdere kerer gegeten, doch met de bediening gaat veel fout, tussen voorgerecht en hoofd-gerecht zat 1,25 uur, ondanks 2 maal vragen of ons gerecht nog niet gereed is

60. fam wieggerinck

Leuk restaurant met mooie serre, prima bediening. Wel wat duurder dan gemiddeld maar kwaliteit eten was daar ook naar. Overigens heerlijke visoep

61. Edsel Brandsen Wijncommunicatie

We eten elk jaar enige malen bij u,maar deze keer was alles ongeveer fout. de bediening leek nergens op, we kregen andere vis dan er was besteld. de gebakken aardappeltjes, die we bij-besteld hadden kwamen pas toen we al klaar waren. Tot 2x moeten vragen om het bestelde mineraalwater. Korenwijn had het meisje nog nooit van gehoord: "dat hebben we niet" Toen we zeiden dat dat wel op de kaart stond, deed ze nogal schaapachtig. De totaalprijs was ook niet in verhouding tot het eten. Jammer, we gaan voortaan elders eten.

2,1
  62. heerlijk geluncht, leuke kaart!

63. marijke banning

uitgebreide kaart niet wat je in een toeristisch dorpje doet vermoeden. Heerlijk gegeten porties zijn groot, aardappeltje,frietjes, groenten en salade. Bediening was heel vriendelijk! een aanrader