Juffrouw Tok in Didam

1584219568 64
1633192837 65
1691960759 66

1. yd 102 punten

Komen er jaren en altijd lekker.
    Wat mij de laatste keer opviel is dat de kipsalade steeds minder word… en geen €10.00 euro waard.
    Voorheen kreeg je meer… nu is het echt te weinig, beetje jammer.

2. Zondag 17 dec 2023 met 13 personen juffrouw Tok in Didam bezocht, waren er al om 15.30 Uur, pas om 16.30 Werd de bestelling opgenomen, terwijl t restaurant nagenoeg leeg was, t eten was bijzonder matig, droge stukken kip, lauw stoofpotje en als dessert een mini stukje ijs uit een pakje, alleen de groentesoep was redelijk, voor mij de 1e en de laatste keer.

3. Vriendelijk ontvangen bij binnenkomst.
    Bediening is fantastisch door alle medewerkers.
    Het eten is uitstekend, en voor ieder betaalbaar.
    Een aanrader.

4. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met leuke openhaardjes. Bediening was vlot en vriendelijk. We hadden kip piri, meisje van de bediening vertelde dat dit van de houtskoolgrill komt... super lekker. Wij komen zeker vaker terug.

5. Elly Bartels

Het eten en drinken was goed, het bedienend personeel uitermate vriendelijk,
    Edoch ons relaas, dat is niet zo (zeg het vriendelijk) niet zo positief.

Eigenlijk heeft het onze vakantie met OAD naar Toscane met een domper beëindigd.
    Het volgende is gebeurd: wij hadden de auto geparkeerd bij juffrouw Tok, omdat wij niet lang wilden wachten op de pendelbussen. Uit ervaring wisten wij dat (nu blijkt voorheen) in een rij moesten wachten om af te rekenen, omdat wij daar geen zin in hadden, vroegen wij de serveerster of de drankjes inclusief waren, dat werd bevestigd.

Ik heb een 2e wijntje besteld. Een dame, nou ja een “Dame”kan men niet zeggen, kwam om de drankjes af te rekenen, Het 2e drankje vroeg ik, nee alle drankjes, dat klopt niet zei mijn man, want de serveerster zei, “inclusief”

Nee dat is niet zo, mijn man vertelde dat de serveerster het wel degelijk had gezegd. Zo bevestigde ook een van onze medereizigers.

Mijn man kan niet tegen onrechtvaardigheid, en zei dat hij het niet zou betalen, waarop de “klantvriendelijke “medewerkster, (misschien wel een van de leidinggevende, of eigenaren, Gezien haar opmerking hoe moeilijk ze het hebben gehad tijdens Corona) de politie zou waarschuwen. De medereiziger zei hierop, u zegt dus dat wij leugenaars zijn?

Mijn man zei: haal de politie maar, ik schaamde me dood, ten overstaan van alle gasten werd er een scène gemaakt, werd mijn man beticht een nare man te zijn, er werd gesuggereerd, naar andere klanten dat er altijd mensen zijn die er een slaatje uit willen slaan, ik voelde me beledigd ten overstaan van mijn medereizigers en de hele zaal. Waar praten we over, ik heb uitgerekend wat wij de afgelopen 12 dagen aan drankjes, lunches, entrees en souvenirs hebben uitgegeven, dan kom ik uit op € 893,20 zouden wij er dan op uit zijn om er beter van te worden bij juffrouw Tok, voor een bedrag van € 8,00 gaan schrapen. Waar praat men over.

Ooit heb ik in de Horeca gewerkt, wat ik daar geleerd heb is, klantvriendelijkheid, en respect.
    Dienend om klanten terug te laten komen. Als klant, zeker naar het personeel, weet ik hoe het is aan de andere kant. Nog nooit heb ik zulk een onbeschaafd en vernederend gedrag meegemaakt in een horecagelegenheid.

Hopelijk is dit een incident, maar de “Dame” verdient een tik op haar vingers, maar gezien haar aditude zal dat niet gebeuren, omdat het zoals eerder vermeld iemand is die onschendbaar is in Uw bedrijf.

Wij zijn met een kater naar huis gereden. En… het zit me nog steeds dwars.

Vriendelijke groet,
    Elly Bartels.
    Tel. 0614151989

6. Edwin

7. Slechte service! Duurt lang voordat er iemand naar je tafel komt. Na het hoofdgerecht oo te hebben nog om dessert kaart gevraagd. Na een kwartier gewacht nogmaals om de kaart gevraagd. Personeel niet vriendelijk. Erg onsympathiek. Eten is veel te hoog geprijst voor de kwaliteit die je krijgt. Porties zijn ook zeer zuinig.

4,1
  8. Meiki Keijzer

We hebben hier gisteravond heerlijk gegeten. Het was er gezellig druk, de bediening was top en het eten heerlijk. De kip piri piri is en blijft een aanrader. En wat zo mooi is, juist in deze tijd, is dat je per tafel een verjaardagsbon kan inleveren, waardoor je gewoon 1 maaltijd echt kado krijgt. Echt een super service.
    Volgende keer komen we hier zeker weer!!

9. Bediening was goed. Maar we hadden met 2 stellen gereserveerd en hadden allebei een bon voor kip piri piri. Toen we wilden afrekenen mochten we maar 1 bon inleveren. Terwijl dat niet op de bon stond dat er maar 1 ingeleverd mocht worden. We waren met zijn 4en. Bedrijfleidster was zeer onsympathiek en halsstarrig. Hoofdkantoor reageerd ook nergens op. Zo kan ik ook gratis bonnen afgeven als je ze niet mag inleveren. Je moet ook overal apart voor betalen zoals Mayonaise en rauwkost. Ga hier nooit meer naar toe. Service 1.

10. Bert Berentsen

Wij komen er al jaren, de geweldige kip menu's zijn heerlijk, de bediening is altijd vriendelijk en de prijzen zijn goed.

11. carla akollo

Super alles, ook zeer goed personeel

12. Weer geweldig lekker gegeten.
    Vlotte bediening en erg vriendelijk, goed warm en smaakvol eten.
    Tot gauw maar weer!

13. Het eten was niet echt warm, friet en kip na 5 minuten koud. Dit benoemd bij de bediening, zij reageerde erg onvriendelijk en ik kon een kop koffie krijgen. Ik kom hier niet meer terug!

2,5
  14. Meike Jansen

We hadden al veel positieve berichten over dit restaurant gehoord. De zaak was goed bezet, en we zaten ruim.
    Heerlijk gegeten, kip piri piri zoals t hoort
    Goede vriendelijke bediening
    Prijs kwaliteit is perfect.
    Wij komen zeker teug!

15. Het geserveerde eten was van redelijke kwaliteit maar de bediening liet wat wensen over.
    Het was niet mogelijk om kraanwater te bestellen terwijl aangeboden is hier een vergoeding te willen betalen.
    Dit mocht niet van de leiding.
    De vraag om de leiding te spreken werd niet gehonoreerd.
    Dit is voor mij een reden om hier niet meer naar toe te gaan.

16. W berendsen

Erg tevreden als het mij niet aanstaat meld ik dat meteen het was altijd goed want ik ben echt een fijn proever

17. De sfeer was prima.
    Het eten was goed.
    De bediening was top.
    Zeker de moeite waard om terug te komen.

18. Prima eten en gezellige avond

19. A Ingadottir

Slechte service- veel personeel liep rond op zondagavond om 19.30
    Drank en kaart kwaam gelijk bij aankomst maar vervolgens niemand om de bestelling op te nemen- de tafel werd negeert, na uiteindelijk roepen kwam een meisje- 'we willen bestellen' 'oh ik haal iemand' weer wachten 'kan ik iets voor u doen?' 'Ja we zijn hier om te eten'😟
    Kipfilet droog en smaakloos, piripirikip goed, stoofperen en friet smaakte ok.

5,3
  20. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
    Een echte aanrader.

21. Op 18 augustus een nostalgische jaren 80 ervaring gehad…
    (Maar niet zo positief helaas)

appelmoes uit een potje, alles kant en klaar en zo veel mogelijk uit de frituur.
    De groentensoep met fabrieksballetjes smaakte niet verkeerd, maar had veel weg van een blik Unox.
    De kip piri piri was gelukkig wel lekker, maar dat leek ook wel het enige vers bereide gerecht op tafel. De kipschnitzel uit de frituur was kant en klaar, kan ik zo bij de Makro kopen. De gefrituurde rusti driehoek erbovenop ook. Tot slot patatjes uit de frituur (deze waren wel lekker knapperig overigens).

De toetjes niet veel anders;
    De coupe caramel stond duidelijk kant en klaar voorbereid in de vriezer, want de caramel blokjes waren stijf bevroren en de ijskristallen stonden op het glas. Alleen een toefje slagroom er op en serveren maar. Gold ook voor de andere toetjes. De koffie hebben we maar thuis gedronken.

Geen culinair hoogstandje dus en zeker voor het geld had ik meer verwacht. Als ik uit eten ga verwacht ik wel dat ik vers bereide producten geserveerd krijg en niet alles uit de frituurpan.

In totaal nog net geen zware onvoldoende dankzij de kinder speelhoek met grote ballenbak en spelcomputer (met toezicht!), Een schrale troost…

22. Riky Rosendaal

Was oké. Eten was goed bediening vriendelijk en stoel met gevraagd kussen stond klaar. 👍

23. Was lekker en gezellig. Gaan we snel nog eens heen.

24. Iris epskamp

Het eten is goed zeer goed zelfs maar het mag iets gezelligs, naar mij mening staan de tafels te dicht op mekaar voorboor weing ruimte is als naar het toilet moet, en mis een beetje gezelligheid. Met vr gr iris.

25. Wederom heerlijk gegeten bij Juffrouw Tok in Didam! Gezellig sfeer, goed eten en de service is top! Zeker een aanrader voor jong en oud!!

26. Wij hebben heerlik gegeten bij juffrouw Tok in Didam. De bediening was prima. De verlichting kan beter ik vond het erg donker.

27. Slechte service, We zaten een kwartier te wachten op iemand die misschien ons zag zitten. Er liep wel personeel naar binnen en naar buiten.
    Toen we weg wilde gaan (we konden toch niets bestellen) werden we wel opgemerkt. Ook geen verontschuldigen dat ze ons niet had opgemerkt.
    We zijn maar weg gegaan.

28. We hebben heerlijk gegeten bij juffrouw Tok.
    Alleen jammer dat er een tafel verder 2 kleine kinderen continue aan het huilen waren.
    Ik begrijp dat je er als restaurant niets aan kunt doen.
    Wij hebben het als zeer vervelend ervaren.
    Ouders moeten zelf zo slim zijn dat je met baby's niet uit eten kunt.

29. Heerlijk eten👌🏻 Maar fles water €8,- is wel heel bizar....

1,8
  30. Lekker eten en leuke bediening.
    Ook zijn er goede voorzieningen voor onze kleinkinderen.
    Kortom, Juffrouw Tok is voor ons altijd Top!

31. Meike Jansen

Zaterdagavond heerlijk met de familie bij Juffrouw Tok in Didam gegeten. We waren met 14 personen en alles was super goed geregeld. Vriendelijke bediening en vooral super lekker eten. Hier weten ze tenminste wat echte kip piri piri is zoals in Portugal!! Heerlijk! Prachtige prijs/kwaliteitsverhouding. Wij komen gauw weer bij jullie terug.

32. J. Elferink

Slechte service, alles duurt veel te lang en bestellingen worden niet goed opgenomen. Kip piri piri besteld met saus apart, maar saus wordt vergeten. Blijft over: veel te vette kip en je saus komt pas als de kip bijna op is. Excuus krijg je niet. Biefstuk is wel oké. Is erg donker binnen. Blijkbaar laten ze hier ook honden in het restaurant, zonder ook maar aan je te vragen of het oké is als aan de tafel naast je mensen met honden komen te zitten. Vervolgens vraag je om een andere tafel omdat die honden zo slobberen aan het water en niet onder controle gehouden worden door de baasjes, dan wordt je lelijk aangekeken en in een donker verdomhoekje gezet. Bediening beweert dat er een sticker op de deur zit dat honden zijn toegestaan, ik heb de sticker niet kunnen vinden. Als de leidinggevende in de buurt is doet het personeel ineens overdreven vriendelijk. Kortom waardeloos! Ons zien ze niet meer terug!

33. S.L. Kramer

Eten en drinken kwaliteit oké voor wat je er voor betaald. Inrichting prima. Serveerster onbeschoft. En dat is nog aardig gezegd.

34. Brigitte Jansen

We moesten lang wachten om een bestelling op te geven en vervolgens erg lang op het eten wachten. We waren er om 18.00 uur en we zaten pas om 20.30 uur aan het dessert. Zeker voor jongere kinderen duurt dit veel te lang. De kip piri piri was niet bijzonder; de salade was wel lekker. Het was erg rumoerig en krappe ruimtes tussen de tafels/stoelen.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

35. Soep was heerlijk, kip niet helemaal gaar en flauw, toetje lekker

36. Heerlijk gegeten. Al jaren een geweldig restaurant in de omgeving.

37. Reservering via Eet.nu was niet genoteerd in het reserveringen boek.
    Dit is niet snel, maar wel goed opgelost. Verder heerlijk gegeten, super!!

38. wilma mongula

We hebben heerlijk gegeten. Gamba's piri piri waren heerlijk, net zoals de kip piri piri en de spareribs.

39. Super prijs/kwaliteit verhouding!! Nergens anders vind ik de kip zo lekker en mals als bij Juffrouw Tok in Didam! I love piri piri! Knusse zaak zo met openhaard. Er is veel aandacht voor kids want wat een geweldige speelhoek!! M'n zoon vindt het fantastisch hier!! Leuke vlotte hardwerkende meiden in de bediening... Parkeren voor de deur... Top zaak!!

40. Miranda

Smoezelig binnen komen; begon buiten al met plantenbakken vol gebruikte servetten en andere zooi die mensen er in hebben gegooid en niet geleegde uitpuilende asbak bij de deur.

Een stoofpotje met friet was prima te doen, de extra pikante piri piri kip met friet was echt matig van smaak en zeker niet pittig. Gerechten zijn van vreetschuur-achtige kwaliteit. Dat is prima maar niet voor deze prijzen.
    Groente en mayonaise zit er niet bij en moet je apart bijbestellen. Heel achterhaald en niet klantvriendelijk.
    Voor deze twee gerechten (zonder groente want daar kwamen we te laat achter dat dat apart besteld moest worden) hebben we 40 euro betaald. Dat is dit eten echt niet waard.
    Nagerecht hebben we ook maar achterwege gelaten.

Medewerkers zijn hun ding aan het doen; niets meer en niets minder. Geen vriendelijk gezicht of even vragen of het smaakt.

Wij zullen hier niet snel meer gaan eten.

41. Gerard en Anja

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, ongedwongen sfeer. Vier keer per jaar minstens even binnenwippen... Toppie! En bedankt voor het redden van mijn telefoon!!

42. Wij hebben een 3 gangen menu besteld. Een was kippensoep en kippencocktail, dat was goed. Twee was kip piri piri en een schnitzel met champignonroomsaus. De schnitzel kwam uit de frituur en de kip was zo vet als spek. Drie was ijs, kwam uit de diepvries en was niet te eten. Voor €19.95 per persoon. Toen we de leidinggevende er over aanspraken deden ze net of ze gek waren. Dit was eens maar nooit weer. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten.

43. Marionne Willemsen Gereserveerd onder Janson

Super gezellig met kerst. Vriendelijk ontvangst met leuk personeel. Eten geweldig en ruim voldoende. Gezellig aangekleed.

Zeker voor herhaling vatbaar en de prijs redelijk... Dankjewel namens de groep van 10 onder de naam Janson

44. harmeenkhoorn

De soep te waterig, de ballen kun je mee tennissen. Groente komt uit de diepvries, verder geen commentaar.

5,5
  45. Veel beter als Juffrouw Tok in Ede, eten is heerlijk en het is er gezellig. Bediening is prima, vriendelijk personeel, alleen 1 vrouwelijke manager (zwanger) vond ik behoorlijk tegenvallen, volgens mij behoorlijk gestrest en niet zo aardig tegen personeel.... die kan beter thuisblijven! Ik kom er graag en kan ik iedereen aanraden!

46. Al meerdere keren bij juffrouw tok wezen eten en altijd top kwaliteit eten. Kip piri piri met een super piri piri olie, ook de spareribs zijn erg lekker. Altijd vriendelijk ontvangen en bediening vriendelijk en snel. Voor de kinderen hebben ze meerder kindermenu's en een grote speelhoek met ballenbak waar ook een personeelslid aanwezig is, dus hoef je niet telkens te gaan kijken. Het is wel aan te raden om in het weekend te reserveren, want het zit altijd vol.

47. Vanavond slechte ervaring bij juffrouw Tok in Didam. Na enige tijd gewacht te hebben op enige hulp van aanwezig personeel, zijn wij aan een tafeltje gaan zitten in de veronderstelling dat je zelf een plek
    kon zoeken. De helft van het restaurant was niet bezet, verspreid door de zaak. Direct kwam er toen een zeer onvriendelijk personeelslid vertellen: "We hebben geen plaats voor u, de tafels zijn gedekt voor anderen." Merkwaardig dat dat wel verteld kan worden op het moment dat je gaat zitten, maar niet op het moment dat je staat te wachten. Nogmaals werd er verteld dat er geen plaats was voor ons. Dus zijn we maar weer vertrokken. Wat een onbeschofte benadering van de klant door dit personeelslid! Ons advies: gelijk ontslaan!!!

48. We zijn met de hele familie mijn verjaardag wezen vieren. Wij zijn vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. In alle rust konden we de kaart doornemen en een vriendelijke juffrouw heeft onze bestelling op genomen. De maaltijd is op een nette manier uit geserveerd. De smaak van de kip was goed en gaar, frites knapperig en er was ruimschoots voldoende.

Tussendoor is ons nog netjes gevraagd of het naar onze zin was. Het nagerecht (twee hadden een ijscoupe) die zo groot was dat er met vieren van gesnoept kon worden. Zelf had ik in verband met dieet een aangepaste maaltijd. Mijn dochter had geregeld dat er iets anders kwam voor mij wat normaal niet op de menulijst stond, dat was geen enkel probleem, en de bediening wist dat uit zichzelf zonder dat wij daar om moesten vragen.

Het is geen 3 sterren restaurant, maar wij hebben er prima gegeten en ik vind de service deze avond prima!! Ik ben zelf docent geweest van S.V.H. (Stichting Vakopleiding Horeca) en ik herken een aantal van de andere resenties absoluut niet!!

49. Nog nooit zo slecht gegeten met zijn vieren, alleen de kipsalade was redelijk. De kip piri piri was uitgedroogd, 4 zielige stukjes p.p en 2 schaaltjes friet. IJs na was keihard en niet te eten.

Bediening schandalig, jong spul; totaal niet met de klanten bezig. Ze kijken je de tent uit. Wel gewoon 100 euro kwijt voor 4 personen.

Volgende keer gewoon weer naar de wok in Zevenaar. We komen hier nooit meer.

1,1
  50. Laatst wezen eten. Het eten was erg lekker. Vooraf een kip salade die erg goed gevuld was. Het hoofdgerecht was ook erg lekker net zoals het nagerecht. Maar de bediening is echt een aanfluiting, niet vriendelijk, niet gevraagd of het smaakte. Erg jammer.

51. Leuk gezellig restaurant met een simpele kaart. Als je geen hoge eisen stelt, dan kun je er prima eten. Personeel is te jong en vooral onervaren.

52. Gisteren met moederdag gegeten bij Juffrouw Tok. Large Piri Piri besteld als hoofdgerecht, natuurlijk weer zo lekker als altijd! De frieten zijn erg groot en lekker. Het ijsje als nagerecht was ook erg lekker. De bediending ook erg vriendelijk... chapeau!

53. Gisteravond een afscheidsdiner gehad met 6 bussen van Effeweg.

De groentesoep met ballen was lekker pittig en de ballen smaakten goed. De hoeveelheid was grandioos want iedereen kon een tweede bord nemen. De groenten waren een koude salade, een warme groente schotel en ook appelmoes.

Waar andere restaurants soms wel € 2,00 voor vragen is dan mayonaise en dat was er gratis bij. Ook de frites waren er met 2 soorten bij: gekruid en naturel, en in voldoende mate zodat je rustig meerdere keren kon opscheppen. De varkensschnitzel was groot en lekker mals met een heerlijke champignonsaus. Het nagerecht was ijs met slagroom en zeker niet klein. Dit alles kostte slechts € 14,50 p.p.

De snelheid waarmee deze mensen ongeveer 250 klanten bedienden was een lust voor het oog. Niemand kwam iets tekort en in een zeer korte tijd had iedereen zijn of haar 3 gangen.

Mochten wij met een uitstapje in de buurt van Didam zijn ga ik zeker hier langs. Bedankt voor de mooie vakantie afsluiting!!

54. Via Effect weg na een lange reis uit Zuid Duitsland aangekomen bij juffrouw Tok in Didam wachtte ons een teleur stelling. Hoofdgerecht Schnitzel en bijgerechten. De bediening smeet de schnitzel gewoon op het bord alsof we een stel wilde honden waren, schandalig. De betreffende dame stond tijdens de bediening ongegeneerd op haar kauwgom te kauwen, wist even niet waar ik terecht was gekomen. De schnitzel was zo taai ik kon niet eens proeven wat voor vlees ik aan het eten was! Het enige wat lekker was, was de patat en ijs. Ik was erg teleurgesteld na een leuke reis waar de service wel goed was! Ik schrijf dit in de hoop dat jullie hier iets positiefs mee gaan doen!! Misschien heb ik de volgende keer een leuke recensie!

2,2
  55. Marga

56. Ik heb afgelopen zondag gegeten bij Juffrouw Tok met mijn vrouw en de kids. Als voorgerecht een heerlijke salade op. Het hoofdgerecht was de kip piri piri. Ik heb de saus er apart bijbesteld, zodat ik zelf de hoeveelheid saus kan bepalen (aanrader). De kip was sappig en de piri piri zorgt weer voor dat extra pittige. De kids hebben zich prima vermaakt in de ballenbak, hierdoor hadden we tegelijkertijd een gezellig avondje met z'n tweeën. De service was uitstekend, vriendelijk en jong personeel. De sfeer in het restaurant was ook erg gezellig en knus. De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed, lekker eten voor weinig geld. Zeker een aanrader dus!

57. Lekker, heel goedkoop, en mooie ballenbak voor kinderen. Leuk is als je een kindermenu besteld, krijg je een muntje wat je kan inwisselen tegen een pluche kip.

58. Zaterdagavond wezen eten bij Juffrouw Tok in Didam. Gezellige ongedwongen sfeer. Vooral voor de kids is het geweldig door de enorme speelkamer. Gerechten zijn prima voor zo'n prijs. We namen beide een drie gangen menu met een salade vooraf, de kip piri piri en een lekkere ijscoupe als nagerecht. Personeel is jong maar vriendelijk. We rijden binnenkort nog eens naar didam!

59. We dachten gisteren even gezellig te gaan eten bij Juffrouw Tok in Didam, helaas grote domper. Het eten werd opgenomen door een meisje die duidelijk geen plezier had in haar werk, als voorgerecht stokbrood met kruidenboter besteld, mijn vriendin had een 3 gangen keuze menu en ik had gekozen voor de kip Large en duidelijk vermeld zonder Piri Piri i.v.m. mijn maagzweer. Stokbrood en soep smaakte goed. Toen het eten werd geserveerd, was zij alles behalve vriendelijk. Mijn vriendin bestelde haar menu en het viel ons gelijk op dat de paar stukjes kip die ik kreeg geen large menu kon zijn. Nee zei ze, op de bon stond een normaal menu, nadat ik wederom had verteld dat ik echt een large menu had besteld, zou ze het even nakijken. Ik begon maar vast aan mijn eerste stuk kip en merkte na 2 happen dat ik toch de scherpe kip Piri Piri had gekregen, mevrouw kwam terug om te vertellen dat er op de bon inderdaad een Large menu stond vermeld en ik vertelde haar dat ik de scherpe kip Piri Piri had gekregen terwijl ik normaal had besteld en dat ik de kip Piri Piri helaas niet kan verdragen. Mevrouw zei, eet u die maar op dan zorg ik dat de kip die u nog erbij krijgt normaal is. Helaas heeft mijn maag daar geen boodschap aan, haar dat wederom uitgelegd en toen zei ze chagrijnig; ik pak wel andere. Ze pakte mijn bord weg en liep weg. Een excuus kon er niet vanaf. Het meisje die de bestelling had opgenomen moest andere tafels opruimen en keek nu helemaal chagrijnig en boos. Ik voelde mij nu de lastige klant, terwijl ik het personeel vriendelijk en beleefd te woord had gestaan...
    Toen mijn vriendin haar eten bijna op had kwam gelukkig mijn kip eraan. Deze was overigens wel heel lekker. Tevens het keuze menu van mijn vriendin smaakte haar heel goed. De sfeer was echt verschrikkelijk, we hebben ons best gedaan om er toch een gezellige avond van te maken, maar het meisje en de mevrouw liepen voortdurend in de ruimte schoon te maken etc. Ze liepen met een zwaar gezicht rond en inmiddels waren wij nog de enige klanten die er zaten. Geen 1 keer is ons tijdens de maaltijd gevraagd of het smaakte en of alles naar wens was. 1 keer door een jongen uit de bediening toen mijn vriendin soep at en ik het stokbrood. We hadden besloten om de koffie maar thuis te nemen, om niet de hele avond te verpesten. Als klap op de vuurpijl: in de ruimte bij de kassa stond volgens mij de bedrijfsleidster/eigenaresse (overigens wel heel vriendelijk) met een paar klanten te praten, wij gingen afrekenen en de mevrouw die ons bediende deed bij de kassa ineens overdreven vriendelijk, "heel opvallend dat ze in het bijzijn van haar meerdere dat wel kon" helaas kon ik het nu niet meer opbrengen om vriendelijk tegen haar te doen, de sfeer was voor mij verpest. Ik geef altijd fooi, maar deze keer heb ik het niet gedaan. Te gek voor woorden, we kwamen daar helemaal vrolijk binnen, maar het lijkt erop dat het personeel liever klanten ziet gaan als komen. We raden het mensen echt af om daar nog te gaan eten en dat zullen we echt niet snel zeggen.

60. Geen aanrader. Zeer flauwe en vette kip. De kip dreef echt op een laagje vet dat ervan af kwam. Ik was erg teleurgesteld en heb dit ook eerlijk gezegd tegen de ober. Deze gaf de saus de schuld van de vette zooi. Ik begrijp niet dat de kip piri piri nog op deze wijze geserveerd wordt. De kippensoep leek ook nergens op, kwam als je het mij vraagt gewoon uit blik. Alleen de salade was wel heel erg lekker. Ons zien ze nooit meer terug. Normaal gesproken laat ik nooit mijn recensie achter maar ik wil mensen waarschuwen.

3,3
  61. Het eten is goed, niks mis mee maar de bediening dat is een aandachtspuntje!
    Zware gezichten geen lachje kan er vanaf, onvriendelijk en zeer kortaf.

62. ben 194 punten

Voor lekkere kip zeker deurtje verder gaan. Weinig smaakvol, vet eten. Groente en friet ook vet, lauw en smaakloos. Interieur doet afgeleefd aan. Geen reden om hier nog terug te gaan.

4,7
  63. Slecht eten en zeer onvriendelijk personeel. Volgens mij wordt het eten alleen maar opgewarmd, het smaakt nergens naar. En de groente is alleen maar diepvriesspul.

64. Weer heerlijk gegeten bij juffrouw Tok in Didam. Vriendelijke bediening en erg gezellig. Wat ik persoonlijk erg jammer vind, dat de stoelen erg slecht zitten. Heb na afloop erg last van mijn onderrug en vannacht slecht van geslapen. Maar verder top!

65. S. van den Berg

Wat een teleurstelling! Het eten was koud en ronduit slecht. Het vegetarische gerecht was een natte, vette omelet die niet gaar was. De bediening rommelig en slecht. De gang naar de kinderspeelplaats stonk naar riool. Al met al nooit meer voor herhaling vatbaar. Bah!

66. Het touringrestaurant is een andere afdeling, die niet te vergelijken is met het restaurant aan de voorzijde. Ik vind het restaurant sfeervol, het personeel goed en de piri piri heerlijk. Wij zijn al jaren regelmatig klant bij Juf. Tok. Geschikt voor jong en oud, speelruimte aanwezig, waarvan kinderen altijd gretig gebruik maken. In het weekeinde altijd volle bak, dat zegt toch meer dan genoeg!?

67. Ik ben maandag 5november terug gekomen van een busreis met de bus organisatie van effeweg. Het afscheidsdiner was bij Juffrouw Tok in Didam, 3 gangen voor 14€ , heel weinig geld dus. De verwachtingen waren daarom niet hoog, maar tot onze grote verbazing was het een geoliede machine, ongelofelijk. Er waren wel 300 gasten die tegelijk warm eten op tafel kregen, het werd ook direct aangevuld met alles wat je maar wou. We begonnen met een heerlijk gevulde groentesoep. Als hoofdgerecht schnitzel, champignonsaus, 3 soorten warme groenten, friet, gebakken aardappeltjes, appelmoes, gemengde salade en mayonaise. Het toetje was een heerlijk eenvoudig ijsje met slagroom. Hierbij onze grote complimenten voor deze zaak. Chapeau!

68. Na een heerlijk weekje weg met effeweg was dit de domper op deze vakantie.
    We werden voor een deur gezet die constant open stond en het dus ontzettend tochte zodat wij met de dikkejas aan moesten eten.
    Na een opmerking hierover bij de bediening ,zouden ze het doorgeven , schoten wij dus ook niet mee op.
    Er stond een schaaltje rauwkost en appelmoes op tafel genoeg voor één persoon waar wij met vijf personen van moesten eten .
    De groentesoep was lauw tegen koud aan en er zaten 4 balletjes in de rest was er overheen gestuiterd.
    Er werd een schaaltje friet opgediend voor vijf personen maar er zat niet meer in dan voor één persoon.
    Evenzo met de groente allemaal voor één a twee personen , maar wij moesten het met vijf personen doen.
    De snitsel was redelijk maar iedere cafetaria zou hem beter bereiden kortom fabriekspul.
    Het toetje ijs kwam uit een pak de moeite niet waard om er over uit te wijden .
    Kortom moest je bang zijn om iets te pakken ik heb zes frietjes gehad één lepel groente , snittsel en toetje .
    heel goed als je op dieet bent voor de rest pet.
    Het enige wat goed was het vragen of je nog een vertering wilde tot vervelends toe zogauw je glas leeg was werd er gevraagd nog een glas?. Daar word op verdiend natuurlijk maar als je al tien keer hebt gezecht van nee word het wel heel vervelend .
    Bij juffrouw tok in Didam met haar klantonvriendelijke gedrag weinig en fabriekseten zien ze ons niet weer.

Johan

69. Gister met 4 personen gegeten bij Juffrouw Tok in Didam. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een fijne plek in een rustige zaal. Ondanks de drukte rondom de bar (er waren diners voor vakantiegangers hoorden we achteraf) kregen we de drankjes snel. Gekozen voor een 3gangenmenu voor 13 euro, geen geld! Het eten was lekker maar wel veel, dus in plaats van een dessert gekozen voor een koffie. We komen zeker nog een keer terug!

70. Van de week hier weer eens gegeten. Eten is niet slecht. wel veel vet/olie bij de kip piri piri. Het eten werd snel gebracht. Meteen nadat we het hoofdgerecht op hadden vroegen ze al welk ijsje we wilden bij het menu dat we hadden. Ook dat stond weer met 5 minuten op tafel. Je moet aleen voor de mayonaise en een salade allemaal bij betalen.

6,3
  71. Maria engelbarts

We hebben heerlijk gegeten vanmiddag, vriendelijke jonge mensen in de bediening en we werden ook vlot geholpen en ook nog betaalbaar, komen zeker een keer terug.

72. caroline

wat een aanfluiting, na 20 minuten stonden we weer buiten, 40 euro (2 p hoofdgerecht) armer en een vieze smaak in de mond van die vette knoflook (piri piri?) Nooit meer! Al kreeg ik het gratis!

1,5
  73. Na een weekje weg met -effeweg-(super) het "afscheidsdiner" !! bij juffrouw tok in didam.
    Omdat wij met 2 man meer kwamen werd niet een tafel bijgezet, maar er borden tussengepropt!, na veel 5-en en 6-en kregen we een tafel erbij, de chef kelner probeerde mij nog de les te lezen!...fouter kan dus niet!....lauwe soep, een vieze lepel, spa niet uit een flesje !! en groente oa. boontjes die 3 weken in een warmhoudkast hadden gelogeerd, ijsje na met weer die soeplepel!......kortom een vreetfabriek, al krijg ik geld toe, daar zien ze mij dus nooit meer!!

5,1
  74. jan en dinie

Afgelopen weekend zijn we gezellig met de vriendengroep wezen eten bij juffrouw tok te didam. We waren met een groep van 8 personen, we werden gezellig door de spontane jongens van de bar naar onze tafel begeleid onder het genot van een leuk grapje. Helaas schonken ze bavaria.
    De rest van de bediening was oke maar door de gezelligheid van het bar personeel gaven zei net dat stukje extra service. Het eten was lekker maar niet bijzonder. De meisjes die het eten kwamen brengen waren ietwat onervaren maar deden wel duidelijk hun best. De prijs was laag we hadden voor ongeveer 20 euro een driegangemenu. Al met al komen we hier nog wel een keertje terug!

75. Ik kom er wel eens vaker, dan neem ik kip zonder piri piri en dan vraag ik er piri piri zodat ik zelf kan bepalen hoeveel ik er op wil. Heerlijk en ook nog snel. De bediening is goed, zeker in die drukte.

76. zondagavond erheen om te eten.
    we moesten wachten op een tafeltje (we hadden ook niet gereserveerd, dus niet erg om te wachten)

werden onvriendelijk ontvangen, boze blikken en kortaf!

eten was weinig, niet echt heel warm.

de bekende piri-piri saus was net olie.

lege drinkglazen werden van tafel afgehaald en niet eens gevraagd of we nog drinken woude hebben...

toen we dessert ophadden, duurde het echt een eeuwigheid totdat ze het opkwamen halen en dat wij konden betalen, dus uiteindelijk zelf maar naar de bediening gelopen.

ons zien ze niet meer terug!

2,7
  77. Wat een tegenvaller! Kip erg vet en niets was echt warm. Een onzettend ongeinteresseerde niet vriendelijke bediening.

1,1
  78. De kip is smaakloos, alleen door de kruiden heeft het nog smaak! Slechte en ongeïnteresseerde bediening, een glaasje drinken gewoon bestellen en krijgen is er niet bij. Het lijkt goedkoop, maar je moet alle extra's betalen, waardoor het toch nog duur wordt! Mij ziens ze er niet meer.

3,6
  79. Leuke sfeer en zeker iets om met kinderen naar toe te gaan. De spareribs en de kipfilet waren prima. De kip piri piri was ook goed maar wel vet. We komen nog wel eens terug.

80. Slecht. Heel erg slecht.

Wij zijn hier met 3 man wezen eten. Bediening is echt heel erg traag, luistert niet goed of negeren je gewoon. De kip smaakt redelijk, maar was bij 2 van de 3 toch een beetje taai..ook is het allemaal verschrikkelijk vet. Voor 3 man cola besteld, 2 man kregen sinas en de andere kreeg koffie (?), knap beroerd.

De prijs is niet hoog, maar daar staan dan toch duidelijk een paar vette (letterlijk) minpunten tegenover.

Mij zullen ze hier niet snel terugzien.

81. Ik kom een paar keer in het jaar bij juffrouw Tok. De kip is van goede kwaliteit, lekker gezout. Bediening is ook erg vriendelijk. Ik ga er dit jaar nog vaak heen.

82. Bediening erg vriendelijk! Heerlijk gegeten! Ik kom zeker terug voor de lekkere kip piri piri! Heerlijk!

83. Slechte bediening en service is ver te zoeken.

In de snackbar is de kip een stuk beter dan deze vette bende!

De prijs lijkt mee te vallen, totdat je op de kaart ziet dat je voor alles apart moet betalen.

Niet meer naar toe dus!

84. De service is zeer slecht (trage bediening, onvriendelijk personeel). Verse groenten moet je met een loep zoeken. Fritesaus wordt gebracht als de frieten al koud zijn. Een drankbestelling wordt wel opgenomen maar pas na 20 minuten gebracht.

De smaak van de kip is ok maar als je de niet scherpe variant bestelt heb je pech. Deze komt uit dezelfde pan als de scherpe variant.

Voor deze prijs moet je geen klasse verwachten. Maar je mag wel een niveau hoger dan de buurtsnackbar verwachten.

Helaas, zelfs die is beter. Wij komen hier echt nooit meer.

85. Gezellig gezinsrestaurant. Lekker eten, vriendelijke bediening en de PiriPiri-kip...mmmmmh. Heerlijk.

Laat wel nog ruimte voor een ijs!

86. Bij Juffrouw Tok eten wij altijd heerlijk. Smaak van de kip is perfect en lekker pittig. Kinderen hebben zich super vermaakt in de speelkamer.

Lekker ongedwongen eten. Wij hebben een super avond gehad.

87. C.Kooij

88. Vind het erg achteruit gegaan... voor een zaterdag avond werden we er uitgekeken. De kip was een vette bende, de sate 2 stokjes voor 12,75.
    Er werd tijdens ons eten schoongemaakt, de borden rammelden langs onze tafel voorbij en het dessert hebben we maar elders gehaald.

Daar zien ze ons niet meer terug.

2,7
  89. Slechte bediening, duurt lang voordat je eten krijgt.
    Alles is vet.

1,1
  90. Zondagavond naar Tok in Didam.

Wel massaal daar zeg! Gelukkig kregen we een vrijstaande tafel.

De tomatensalade heb ik bij een Juffrouw Tok wel eens lekkerder gegeten.

De kip was wel heerlijk maar door de ruime portie piri-piriolie was de houtskoolsmaak bijna verdwenen.

(Ook het serveerschaaltje tot de rand gevuld met olie).

Personeel jong maar erg vriendelijk en vlot.

Snelle bediening ondanks de drukte!

91. De bediening was slecht. Het duurt te lang voor ze je komen helpen. Het eten zat vol vet, was liever naar de mac geweest. Zou gezonder zijn geweest.

92. Ik vond het erg slecht.

Veel te vet. Mijn kip dreef gewoon van het bord af. Er lag een laag frituurvet in mijn bord van een centimeter!

Het is niet duur, maar de kwaliteit vond ik slecht.

Volgende keer liever naar een cafetaria!

93. Lekkerste Kip ooit!

Dat mensen klagen over de piri dat dit te vet en te scherp is, dat is piri saus. Je gaat naar Juffrouw Tok en niet naar een 4e sterren restaurant.
    Wij komen zeker terug.

94. We komen geregeld bij juffrouw tok in Didam. Echter de laatste paar keer moesten we ontzettend lang op ons eten wachten. Met kinderen is dat lange wachten een ramp. (honger!!!! ) Het eten was wel goed.

95. vindt het helmaal niks ben in apeldoorn geweest daar was alles goed en lekker en hier vond ik de kip heel erg droog dus als ik weer lang kom hoop ik dat het wer goed is

1,6