Op dit adres zit nu: Pop-up-café

• Rustig

1516919442 80
1537420397 80
1619424216 80

1. Marcel van Lier

Wij wonen nu al weer 10 jaar dicht bij de Mandala. Een prachtige locatie met een perfecte uitstraling. Temidden van het water en het groen en wat diertjes. Maar ... inderdaad, zoals te lezen in enkele recensies, wat een onbeschofte bediening van die laatste uitbaters. Niets was hun te veel om er voor te zorgen dat je geen tweede keer terug zou komen. Echt onbegrijpelijk.
    Gelukkig is de Mandala recentelijk van uitbater gewisseld. Wij hebben er al even kennis mee gemaakt, en dat beloofd alleen maar goeds voor de toekomst.
    Op de zomerdag om 14:00 uur is er in het park altijd een gratis openlucht uitvoering met wekelijks wisselende live muziek. Wij zullen nu weer vaak een bakkie doen in de Mandala.

2. Tibetaans Boeddhistische monniken

Tashi Delek - Tibetaans voor voorspoed en geluk - voor de Mandala!
    Twaalf Tibetaans Boeddhistische monniken konden hun geluk niet op toen ze op 4 juli '12 mochten aanschuiven in de Mandala voor een heerlijke lunch. Ze waren onder de indruk van de vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel. Het is voor de derde keer dat de Mandala een lunch doneert aan monniken uit India (waar ze asiel hebben gekregen). Zij kwamen een zandmandala leggen en dansten ten bate van de kloosters en het welzijn van alle levende wezens. Groot is dan ook hun dank dat ze tussen al die bedrijvigheid door een heerlijke soep met broodjes gedoneerd kregen! Een welverdiende 9!

3. Op 13 juli 2012 mijn 50e verjaardag gevierd; ondanks een stevige regenbui was het een prettige en plezierige avond.
    De gaskacheltjes op het terras gingen aan, zodat het ook buiten heerlijk toeven was.

Jammer dat we om 00.45 al moesten stoppen.....

4. Op 28 April 2012, hebben wij ons 40 jarig huwelijk gevierd bij Mandala (vogeleiland) te Deventer. Wij hadden ongeveer 70 gasten en 10 kinderen. Wij zijn ontvangen met een glaasje kir of alcoholvrije sekt. Het warm/koud en ijsbuffet was voortreffelijk. Het was voor ons een mooie dag mede door de gezellige sfeer en bediening.

5. Stefan en Sharon Schokker

Vrijdag 20 april 2012 hebben wij na de huwelijksplechtigheid onze receptie voor ongeveer 120 personen gehouden bij de Mandala te Deventer. De ontvangst met cupcakes en een drankje, de bediening en warme hapjes werden als positief ervaren en ook wij hebben van al het lekkere gesmuld. De buitenring was overkapt zodat daar ook de gasten konden verblijven. Dit maakt de gelegenheid echt ruim. Na de receptie van 2 uurtjes kwam het buffet op tafel voor 24 personen. De variatie zat hem in zowel vlees als visgerechten die ons allemaal goed hebben gesmaakt.
    Tot elven bleef het gezellig en niets was te veel voor de bediening. Ook in de aanloop naar het feest was het met een belletje of een mailtje allemaal snel geregeld bij een wijziging. Al met al hebben wij genoten van ons feest die goed was verzorgd door de Mandala te Deventer.
    Een aanrader voor een feest!!!

6. Bonny en Harry Rademaker

Lopend op weg vanaf het station naar ons huis in Deventer, kreeg mijn man het idee om na gedane arbeid aan het begin van de middag weer eens een kopje koffie met appeltaart te gaan halen in Mandala, dat we al wel kenden.
    Deze keer werden we weer verrast door de charmante ronde zaal. De appeltaart was verrukkelijk (zelf gemaakt) en de slagroom 'sloeg' werkelijk alles: knapperig gebak (gelukkig niet lauwwarm uit de magenetron) met echte slagroom (niet van dat spul uit een spuitbus, dat al inzakt als je ernaar kijkt). De koffie was eveneens uitstekend, met op de slagroom wat geroosterde amandelen. De prijs was normaal, leek ons. De bediening was efficiënt en beleefd. Gelukkig was er geen achtergrond'muzak', wel een prettige leestafel.
    We zaten er heerlijk in het zonnetje en liepen na zo'n 3 kwartier helemaal opgeknapt op huis aan.

7. Ans van Wel

Op weg van het station naar het centrum van Deventer liepen we door het parkje en kwamen bij De Mandala.
    Hier hebben we warme chocomel en koffie gedronken en daarbij overheerlijke eigen appeltaart met echte slagroom gegeten.
    De bediening was snel en correct. Hierna konden we met een goed gevoel aan onze wandeling van 15 km beginnen.
    Een echte aanrader!

8. mevr schramek

Recensie van reunisten van Bollecate.

Reeds 10 jaar komen we, nu als 80 jarigen, bij Paviljoen De Mandala bij elkaar. Deventer, onze studieplaats ligt centraal. De Mandala ligt vlak bij het station en er is een goede parkeergelegenheid en looppad naar boven. Koffie met heerlijk huisgemaakt appelgebak, een borreltje en daarna staat er een bijzonder goed lunchbuffet met veel variatie klaar.
    'T is een uitstekend adres, heerlijk eten en zeer vriendelijke gastheren.

9. 24 september 2011 familiefeest van ca. 30 personen in de Mandala. Ontvangst met koffie en gebak, lunch en na een stadswandeling aan het eind van de middag een drankje en vervolgens een heerlijk buffet afgerond met een prachtig vuurwerk dessertbuffet. Prachtig najaarsweer waardoor we op het terras heerlijk konden genieten van de zon en het uitzicht op de bomen. Oud en jong, iedereen was enthousiast over deze plek. Maaltijden waren keurig verzorgd, de bediening vriendelijk en bescheiden. Dieetwensen werden met veel fantasie en zorg vervuld. De variatie in vis- en groenteschotels werd zeer op prijs gesteld. De uiteindelijk gerekende prijs bleek minder dan de van te voren met de Mandala geschatte. Blij dat dit plekje voor ons huwelijksfeest nog beschikbaar was. Een aanrader!

10. Afgelopen zaterdagavond heb ik mijn 40ste verjaardag gevierd bij de Mandala. Het feest was supergezellig. De champagne en cupcakes waren heerlijk bij binnenkomst. Drankjes en hapjes waren er in overvloed. Kortom het was een erg leuke avond op een superlokatie ondanks dat weer helemaal niet meezat.

Mandala, bedankt voor de gastvrijheid.

11. Irene Timmer

21-5-2011

Op een prachtige dag in mei 2011 bezocht ik Deventer, samen met mijn geliefde.

Ik heb daar een aantal jaren gewoond tijdens mijn (middelbare)schooltijd. Deventer is een bijzondere stad, met veel gevoel voor historie gerestaureerd. Een heerlijke plek om naar terug te komen is Paviljoen De Mandala, op het Vogeleiland, vlak bij het Centraal Station. Een kleine oase vlakbij het centrum van Deventer. Het ligt niet alleen heel mooi maar je kan er ook heel lekker lunchen. Probeer vooral ook de lentekoffie! En geniet van de gastvrijheid van Serv Labrijn en Alex van Loon. Echt een aanrader!

12. Marius en Jeanne

In november 2010 mochten wij een familedag organiseren voor 57 personen.

Van vrienden hoorden wij goede berichten over Mandala. Na eerst zelf van een heerlijke lunch te hebben genoten (proefeten) waagden wij de stap.

Meteen na alle organisatiecontacten hadden wij er alle vertrouwen in dat het een mooie dag zou worden en dat werd het!

De hele familie was enthousiast over het intieme karakter van het restaurant. We vonden het buffet ontzettend lekker en er waren voldoende heerlijkheden voor iedereen. De vele kinderen verveelden zich niet en aan 't einde van de maaltijd werden ze verrast door het "vuurwerkdessert".

Voor degenen die een feest moeten organiseren, willen wij zeggen:

Als je zelf ook wat aan je party wil hebben, laat het over aan Mandala's Alex en Serv en geniet!

13. Rie Vrolijk

23-09-10

Een donderdagmorgen in september. 's Morgens om 11.00 uur al in de volle zon, dus buiten op het terras van " de Mandala " in Deventer. Wat een prachtlocatie om met familie en vrienden een feestje te vieren! Maar nu komt het: wat een vakmanschap van de heren Labrijn en van Loon! Serv Labrijn: banketbakker en kok eerste klas. De appeltaart en de lunch: perfect! De timing van de gangen: helemaal goed. Alex van Loon, vriendelijk, zeer behulpzaam, hij reed een rolstoel van de parkeerplaats naar boven en later weer retour. Hij had de regie op een prettige manier in handen. Daarom nogmaals, alle drie, de serveerster incluis: mijn hartelijke dank!

14. Ric en Liesbeth

Tussen spoor en stad een sfeervolle plek voor een lunch!

Stap uit de trein op Deventer Centraal, steek over naar het vogeleiland en zie daar, 'in de bomen', de Mandala.

Hiervoor kun je best overstap-tijd inlassen, zeer de moeite waard!

Een van onze favorieten: heerlijke uiensoep, zo hebben we die nog niet eerder geproefd! Vers bereid en met aandacht geserveerd.

Er staat meer op de kaart, ga zelf maar eens uitproberen.

Wij kwamen. En kwamen terug, op de vakantiefiets vanuit Harfsen, en gaan zeker weer opnieuw: op naar de Mandala!

15. We hebben onlangs met familie, vrienden, kennissen en collega's in de Mandala gevierd dat we beide 50 jaar zijn geworden dit jaar. Het weer zat mee, we konden van begin (17.00) tot het eind (22.00) op het terras zitten. Alle gasten werden verwelkomd met een bruisend drankje (met of zonder alcohol) en vanaf half zeven werd het buffet geserveerd. Onder de gasten waren verschillende fijnproevers wiens mening we hoog achten. Alom lof voor de kwaliteit voor het geserveerde! Het was duidelijk merkbaar dat alles vers was bereid, met hoogwaardige ingredienten en met liefde was klaargemaakt. Ook aan de enkele gast met een dieetwens was goed gedacht. En niet te vergeten, een schitterende afsluting met een dessertbuffet.

Het feest werd van muziek voorzien door de Hans Brinker band die een mooie plek op het terras had. En binnen konden de gasten zich laten portretteren door een sneltekenares. De bediening was uitermate correct en vlot.

We hebben een fantastisch feest gehad, dankzij alle gasten, de band, de tekenares en niet in de laatste plaats dankzij Serv en Alex (en hun medewerkers) van de Mandala.

Hartelijk dank aan allen!

16. Marco Alders

20- Jarig bestaan van de band Piece of Cake Jazzband.

Afgelopen zaterdag hebben we een fantastische middag gehad op de Mandala, op het prachtige vogeleiland. Vanaf 15: 30 uur kwamen de 50 gasten binnen en kregen een welkomstdrankje. Het parasolletje ontbrak, maar de bubbels bruisten vrolijk in het rond.

De meeste gasten namen het drankje met alcohol, omdat ze met het openbaar vervoer waren gekomen. Het centraal station is aan de overkant, waardoor de Mandala uitstekend te bereiken is. Ook over de parkeermogelijkheden kregen we positieve reacties. In het centrum van Deventer is er, zelfs op de zaterdag, meer dan voldoende parkeerplek voor de deur. Hierbij betaal je een schijntje aan parkeergeld als je het vergelijkt met de Randstad.

Om 16:00 werden de jonge gasten onder ons vermaakt door een vrolijke clown, die voor de kinderen de meest prachtige creaties modelleerde van ballonnen. Tussen de pauwen en de kippen liepen ineens vele elfjes en ridders rond. Welke overigens door de ouders vanaf de hoger gelegen Mandala goed in het oog gehouden konden worden. Het park nodigt de kinderen uit om te ravotten en te verstoppen. Toen er toch een ongelukje gebeurde en onze eigen dochter met een kapotte knie kwam aanlopen, stond de eigenaar van de Mandala direct paraat met een ehbo-kistje. Hij vroeg ons of ze gevaccineerd was, verzorgde de wond en begaf zich hierna weer onder de gasten.

Gedurende het hele feest was de bediening attent en alert. De gasten werden snel en goed voorzien van drankjes. Als er verwisseld was van plek, werd het zojuist bestelde drankje zonder problemen op de nieuwe plek bezorgd.

Het buffet startte om 17:00 uur met vooraf een heerlijke tomatensoep, en bestond uit een variatie van vis, vlees en salades en diverse bijgerechten. In overleg met de eigenaren is een geheel eigen buffet samen te stellen en kregen sommigen van onze gasten een Vipbehandeling. Hen werd het eten gebracht.

Het buffet en het ijsdessert zag er fantastisch uit. Om je vingers bij op te eten. In de verzorging was het enthousiasme van de eigenaren zichtbaar. Het zijn dan de kleine dingen die het hem doen. Het extra gerechtje, de prachtig opgemaakte schalen en tussen de gerechten werd een 20 gelegd, vanwege het jubileum van de band.

Een extra compliment is te geven voor de kostenberaming van het feest. Er werd een inschatting gemaakt voor de kosten en deze kwamen met een afwijking van minder dan vijf procent overeen. Toch knap voor de hoeveelheid gasten die er kwamen en het drankgebruik.

Last but not least eindigde het feest met een fantastische zangeres. Vanwege het prachtige weer trad het duo op het balkon van de Mandala op. Het balkon is rondom de hele Mandala en oogt erg knus, vanwege de sfeervolle geel met wit gestreepte luifels. Met alle gasten konden we gedurende het hele feest heerlijk vertoeven op deze fantastische plek.

Wij bedanken de Mandala voor de fantastische geslaagde middag die zij voor ons hebben verzorgd.

17. 22 juni 2010 met een gezelschap een lunch genuttigd. En ja, de tomatensoep was heerlijk! Een echte aanrader en een groene parel, zo midden in de stad.

18. de waele

Donderdag 18 maart. De eerste dag dat we 'lente' voelden. We lunchten in de Mandala (buiten!) en genoten van een voortreffelijke tomaten en uiensoep. Daarna van gebakken garnalen en een Vlaamse salade, kunstig opgemaakt.

De rosé die we daarbij bestelden was een goede keus: fris en vol fruit.

We komen gauw nog eens terug.

19. Ik en mijn vrouw hebben er diverse malen gelunched. Het eten was super! Heerlijke uitsmijter met alles erop en eraan en mijn vrouw een prachtig omgemaakt broodje beenham. Wat we zeker ook kunnen waarderen zijn de diverse theesoorten waaruit je kunt kiezen. Ik vind de bediening erg leuk, een beetje verlegen jongedame en een leuke gastvrije ober. Nadat ik m'n complimenten had gemaakt over het eten kwam de kok persoonlijk nog even een praatje maken. Voor de prijs hoef je het niet te laten... We gaan ook geregeld in het centrum eten, nou dan ben je echt een stuk meer kwijt.

Wij vinden het een aanrader!

20. Wij hebben er op 20 december 2009 ons 12,5 jarig huwelijks feest gevierd, met familie, vrienden en collega's. We hadden een koud en warm buffet en daarna nog een ijsdessert, we kunnen niet anders zeggen dan dat het super was, de bediening was goed en heel vriendelijk. De gasten waren tevreden over het eten, de bediening en de locatie, mede daardoor kijken wij terug op een zeer geslaagd feest. Bedankt, en succes verder in de toekomst.

Met vriendelijke groeten,

Erwin, Mariska Jansen.

21. Wij hebben zaterdag 25 okt bij u een lunch gehad ter ere van een verjaardag van een lieve vriendin. Ik heb een glutenvrij dieet, dat heeft zij met de directie doorgenomen en ik moet zeggen het was uitstekend verzorgd. Alle lof.

Ga zo door. Tot een volgende keer.

Vr gr Alie en Wim Leugs Twello.

22. Kan me totaal niet vinden in al het commentaar van anderen.

Wij zijn hier geweest met een oudere dame in rolstoel en de eigenaar heeft ons naar boven en naar beneden geduwd.

Echt fantastisch en het eten was top.

Wie goed doet, goed ontmoet.

23. T. de Vries

Wat een prachtig paviljoen op een supermooie lokatie, maar wat een chagrijnige en onbeschofte bediening. De eigenaar weet duidelijk niet wat gastvrijheid is. Ben er een paar keer geweest, kon me niet voorstellen dat iemand ècht zo was, maar de keren erna was het alleen maar erger. Ongelooflijk. Net alsof hij gewoon niet zit te wachten op klandizie. Net als W. Diepenhorst zegt: ga dan ander werk doen als je dit niet leuk vindt. Lisa van Dam heeft gelijk: het is net Basil Fawlty. Het was zó absurd dat het lachwekkend werd. Ik kom hier, met deze eigenaren, niet meer terug. Er zijn in Deventer inderdaad genoeg leuke plekjes met hele vriendelijke bediening.

4,9
  24. I.Jansen Janssen

Heerlijk gegeten in een geweldige omgeving.

Bediening was snel en uiterst correct. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ons 'zussendagje" kon niet meer stuk.

25. g van den Brink

De Mandala is een mooie plek om uit te rusten in een drukke stad. Veel groen, een mooi terras, zeer verzorgd vooral de toiletten zijn super schoon en de broodjes zijn heerlijk en worden mooi gepresenteerd.

Prijs kwaliteit verhouding is goed.

26. Lisa van Dam

Prachtige plek maar verschrikkelijke bediening, Basil Falwty in de hoofdrol. Wat een saggerijnige bediening door 1 van de eigenaren, bah. Ik ga voortaan wel ergens anders heen, meer dan genoeg leuke dingen in Deventer.

5,9
  27. als je met zo weinig plezier en zo veel chagrijn restaurantbezoekers 'helpt' op zo'n prachtige locatie....

5,5
  28. De locatie was prachtig, de bediening heel goed en het eten was prima.

6,5
  29. W. Diepenhorst

Het eten in de vorm van een buffet was niet veel beter dan van een gemiddelde cateraar. De eigenaars gaan er prat op alles zelf te maken en maar het resultaat ontstijgt het niveau van een handige thuiskok niet terwijl je er toch dik voor betaalt. Dat was allemaal nog niet zo erg als de gastheren de gasten niet zo onbeschoft zouden behandelen. Als je dit soort werk niet leuk vindt moet je het niet doen.

30. Sylvia Soentken

De broodjes zijn overheerlijk. Heel smaakvol gepresenteerd. Ook een geweldige locatie.