Bezorgrestaurants in de buurt van Pan

Online eten bestellen

ma 17:00 - 23:00
di 17:00 - 23:00

• Bezorgen

ma 17:00 - 23:00
di 17:00 - 23:00

1640620660 49

1. Vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit.
    Via tablet bestellen, ideaal. Geen lange rij zo bij wok/grill

2. We komen elk jaar wel 1 a 2 keer bij de Pan. En dit jaar (4 aug) viel ons op dat het eten minder wordt in kwaliteit, de koks staan op standje ongeïnteresseerd, nors en luisteren niet wat je vraagt (bij de wok). Ik vroeg om wijken in knoflook, kreeg ketjap!?! Verder viel op dat het overal rommelig was en er veel troep op de grond lag.
    Kortom volgende keer een ander restaurant proberen. Kost namelijk al ruim genoeg.

3. M Schipper

De eerste keer bij dit wok restaurant. Dat is super goed bevallen. Alleen jammer dat licht alcoholische drankjes niet bij de prijs in zitten. Dat was bij andere wok restaurants wel het geval. Maar voor eten en sfeer echt een aanrader.

4. Al vaker bij de pan geweest maar wat ik nu heb gehad was erg slecht.
    Gebakken banaan niet gaar sukade was alleen maar vet sushi was heel klef gewoon erg slecht.
    Direct aan gegeven en dat we het gewoon veel te duur vonden voor wat we kregen omdat het gewoon niet goed was geen compensatie gekregen voor het slechte eten en nog niet eens een excuses ze zijden dat het aan ons lag en gewoon niet vriendelijk.
    We zijn er maar een uur geweest omdat het gewoon niet goed was en dat ze ook niet naar een oplossing zochten met ons helaas foto’s vergeten te maken anders had ik die ook nog geplaatst. Bij deze een waarschuwing voor iedereen voor ons nooit geen pan meer!!!!

5. Na lange tijd niet uit eten te zijn geweest leek het me leuk om weer eens uit te gaan eten met 2 personen. De keuze viel uiteindelijk op de pan. Eenmaal aangekomen viel mij de enorme parkeerproblemen bij het pand direct al op. Het kan aan mij liggen, maar donderdagavond 19 augustus verkeerde timing misschien? Eenmaal binnengekomen was er niemand om je te begeleiden naar een tafeltje, terwijl we hadden gereserveerd. Alle tafels waren vol werd ons meegedeeld. Een enorme chaotische drukte was het. Na een kwartier wachten kregen we eindelijk een tafel met harde kerkstoeltjes waar je nog geen half uur op wilt zitten. Bestellen met de tablet bleek ook een drama. 20 minuten wachten op een klein stukje vlees wat ook nog taai en koud was. En dit herhaalde zich de hele avond. De prijzen zijn ook enorm verhoogd namelijk 33,50 euro pp. In het weekend nog duurder. Kwaliteit naar beneden, prijzen omhoog lijkt het motto hier. Absoluut geen aanrader. Voor deze prijzen kunnen we kwalitatief beter eten hier in de buurt. Beslist geen aanrader.

2,8
  6. Eten was top en ruim voldoende keuze. Duidelijke uitleg en goede prijs/kwaliteit. Er zijn wat mensen die het duur vinden, kom een keer naar een grote stad, waar je minimaal 50 euro pp kwijt bent, of je moet naar de Mac. Kom zeker nog eens terug wanneer in het mooie Twente ben.
    Groet Ron geweest op dinsdagavond 15/9/2020

7. Jammer van mijn geld.

Gisteren geweest met 5 personen.
    Verschrikkelijk duur vergeleken met ander wokrestaurants.
    Via tablet vlees bestellen. Duurde wel een half uur voor je het had.
    Alles gebaseerd op winstbejag.
    Alles zat op elkaar gepropt, ondanks de cororna.
    Als je 2,5 uur wilt zitten, krijg je eerst een half uur uitleg over hoe alles werkt.
    Waardeloos restaurant. Ga in het vervolg gewoon naar Almelo of Bentelo.

8. Een restaurant wat er alleen maar op uit is om zoveel mogelijk geld binnen te halen. Men houdt zich totaal niet aan de Corona voorschriften. Géén intake, geen scheiding tussen in- en uitgang. Mensen hoeven géén gegevens achter te laten. Alle tafels worden gebruikt, mensen zitten met een onderlinge afstand van 20 cm aan de tafels. Je moet je bestelde eten afhalen, hetgeen een goede regeling is, maar meerdere bordjes staan klaar waardoor mensen over het eten ademen om hun klaar gezette eten op te halen. Door de bezoekers wordt totaal géén afstand in ogenschouw genomen en niemand die daar op reageert. Personeel, zonder mondkapjes, hangt over je heen om de borden en glazen op te halen. Verbazing alom dat dit bedrijf met een dergelijke instelling nog open kan blijven.

1,8
  9. Eten goed relatief duur 2 uur 31,50.
    Bier en wijn komt er nog overheen.
    Bier 2,50 wijn 3 euro.
    Dus je bent al gauw 40 euro kwijt.
    Niet fijn.

10. Geen naam

Het eten was niet gaar, onrespectvol tegen de klanten, borden pas na een half uur opgehaald ze liepen erlangs en niet opruimen slechte servies slecht hoor.

11. Normaal eten wij hier altijd maar gister avond was het dramatisch 1e keer besteld via de tablet (omdat lopend buffet dicht was) tot 4× toe de verkeerde bestelling gekregen toen wij de best betreffende persoon aanspraken zei die “ja dus wat moet ik hiermee als je niet tevreden bent kan je ook wel shusibox bestellen voor hetzelfde geld “ ik heb nog nooit zo onvriendelijke medewerkers gezien het eten werd niet eens netjes bij ons aan tafel afgeleverd maar gewoon neergegooid En dan ook nog eens erg koud terwijl wij er op gewezen werden dat er geen personeel aan de tafel mocht komen (ivb corna dat begrijp ik nog)helaas kwam er geen woord uit het personeel erg klantonvriendelijk na deze slechte ervaring toch netjes gedag gezegd maar alleen een boze blik terug gekregen.
    Wij vinden dit erg jammer en zijn dit als vaste klanten niet gewend!

12. 2de paasdag hadden wij besloten om sushi te gaan bestellen via toogoodtogo app, een sushi box 60 stuks voor 25euro.. Helemaal prima! Rond 14:30 besteld en alles volgens de app gehandeld.. Nou! Een eind rijden (45min) maar de moeite waard hoopte wij!...

Eenmaal bij de Pan aangekomen stond ik bij de balie om mijn bestelling op te halen.. Zeg een van de werknemers vrolijk ja is iets fout met de app, Ja vast... Toen zei de beste meneer ja sollie alle sushi op, daarop reageerde ik: dat is goed voor jullie maar ik kom graag mijn bestelling ophalen..

En bleek dat er voor de rest van de wachtende in de hal ook geen sushi meer was (iedereen had besteld), WAARDELOOS geen belletje/berichtje of iets...

Meneer zei: ja andere mensen komen zonder bestelling ook sushi kopen, blijkbaar heeft een bestelling plaatsen dus ook geen zin, had 2 opties gekregen... Geld terug of ik kon iets anders bestellen..

45min gereden voor wat sushi, bestelling ruim op tijd, en je wordt behandeld als een stuk stront.. Geld terug gekregen helemaal prima.. maar voor mij de eerste en allerlaatste ervaring bij dit bedrijf... Geen goed woord voor..

13. Madeleine

Gisteravond, stonden we met zo'n 25 tot 30 personen voor restaurant Pan. Iedereen had zich via de app Tot Good to Goo. ingeschreven voor een maaltijd op te halen. Voedsel wat normaal overblijft. €15,00 dit om verspilling tegen te gaan. Er was niemand. Om 20.05 was er iemand die gegevens wou opschrijven. Buiten Toogoodtogoo om. Hier hou ik niet van en voel mij opgelicht door restaurant Pan. Het is schandalig. Ik ben weggegaan en wat zag ik op mijn app? Een melding dat ik de bestelling had opgehaald. De maaltijd is nu €25,00 gewoon €10,00 meer. Op de website stond dat ze open waren. Dus voor restaurant Pan geen sterren

14. Slecht personeel en niet opgevoed. Ze weten niet hoe ze met klanten moeten omgaan. Ze hebben geen respect. Wij komen er nooit meer.

15. We waren met twee personen en we hebben wel vaker in de pan gegeten, maar dit maal was het slecht, het eten was koud en de sperciebonen waren rauw, toen ik dat de mevrouw achter het buffet meedeelde zei ze dat ik me vergiste terwijl andere mensen het ook geproefd hadden, wij vinden 30,50 voor kou en niet gaar eten veel geld, wij eten daar niet meer.

3,6
  16. 10 augustus geweest met mijn gezin

Mooie speelruimte voor de kinderen, daar is echt over nagedacht (bioscoop en mario kart)

Eten is mooi opgedeeld in 3 fases

*wok
    *grill (via ipad)
    *buffet chinees en internationaal

Ik kreeg er een 5 sterren hotel gevoel bij. Eten smaakte verrasend goed (voor all u can eat) (biefstuk strofanoff is een aanrader!

Al met al met zn 4en (en een peuter) 80 euro kwijt, dat is een hele scherpe prijs.

Wij komen zeker terug , kind vriendelijk en de smaak is gewoon goed.

17. Carolien

Eten was helemaal goed. Veel van de verschillende keukens en leuke dessertbar zeker voor de kinderen. Slim systeem met het schenken van drinken en alcohol. Ik was aangenaam verrast.

18. Veenvliet

Wij waren op 29 april 2019 bij de Pan 2.0. Het werken met de tablet is rampzalig. De bestelde gerechten zijn er niet of zijn niet klaar. Als ze er dan zijn, dan zijn ze niet warm meer. Er is een belachelijk lange wachtrij bij het ophalen van de gerechten.
    Toen de Pan geen tablet had, moest je ook op je gerecht wachten, maar er was een snellere doorstroming en je gerechten waren in ieder geval aanwezig en warm.
    Al met al een enorme achteruitgang met de tablet in vergelijking met daarvoor. Snel afschaffen die handel of zorgen dat jullie dat snel gaan beheersen, anders zien jullie ons hier niet weer!

1,9
  19. Eerder altijd goed gegeten daar. Deze zaterdag echt niet. We waren met 23 man en alles was een chaos. Veel eten die we hadden besteld kwam niet of duurde erg lang. Ik ben aan het eind van de avond bij de gril gamba's gaan bestellen. Hij gooide mijn gamba's op de plaat en deed ondertussen een andere gril ook. Hij heeft mij tot 2x gevraagd wat ik had en ik heb na 20 minuten mijn (inmiddels super taaie niet lekkere) gambas mee gekregen. Andere biefstukjes kreeg ik ook stuk voor stuk ontzettend doorbakken. Het is mij zo ontzettend tegen gevallen dat ik voorlopig hier niet meer kom.

3,7
  20. marlies

Als het restaurant om 17.00 uur opent en je komt om 17.30 binnen mag je verwachten dat het er bij binnenkomst schoon en netjes uitziet. De grote (zwarte) deurmat was bij binnenkomst zo verschrikkelijk vies (peuken,papiertjes, haren) alsof het leek of hier in weken geen stofzuiger overheen is geweest. Mijn eerste gedachte was, ik hoop dat ze met het eten niet zo om gaan... Voorlopig voor mij geen Pan meer...

21. Restaurant pan deurningen. NOOIT meer! Het eten was smakeloos. Door de iPad wordt het een puinhoop. Eten wat niet komt slechte bediening. Scheldende mensen bij het eten. Vreslijk restaurant! En dan zegt de eigenaresse dat ik de eerste was die had geklaagd😂😂niet te geloven.

22. We waren met 11 personen.
    De plek waar we zaten was te krap. We konden bijna niet voor of achteruit met stoelen. Teveel mensen in een ruimte.

23. Martinastoop

Was ivm 1e kerstdag erg druk bij binnenkomst. Voor de sterke dranken moest je apart betalen dmv een kaart, dit hadden ze niet doorgegeven. Eten was supergoed en vers. We hadden een tablet aan tafel om eten te bestellen, erg goed en makkelijk te bedienen. Leuke en gezellige avond gehad daar. Complimenten voor de bediening die het ondanks de drukte erg goed en leuk deden.

24. Eten super! Voor de kinderen lijkt het wel erg op een kermis waar betaald moet worden, erg jammer onze kleinkinderen hadden zich verheugd op sminken enz. En je stopt er toch gauw 10 euro in om de kids te plezieren. Slechte zaak dus!

25. H.O.Hellingman

Het eten was prima verzorgd even eens de keuze van drinken en het gebruik van een tablet is echt heel prettig om mee te werken, ook als je ouder bent dan 70 jaar. De uitleg was prima.

26. Wij gingen Woensdag 26-09-. 2018 Voor het eerst naar De Pan.
    Na een tip van een vriendin van ons die hoog opgaf.
    Bij binnenkomst werden we vriendelijk en rustig geholpen.
    Door een jonge medewerkster die vertelde hoe alles in zijn werk ging.
    Binnen stonden we verbaasd te kijken naar de prachtige ruimte waarin.
    Alles opgesteld stond. Na uitleg ging bijna alles vanzelf en waren.
    Verrast door de smaak en goede kwaliteit. Het dessertijs was van uistekende.
    Kwaliteit, en keuze uit wel 8 soorten!
    Kosten voor 2 personen E 52, -- U ziet ons weer.

27. Wout

28. Wat is hier gebeurt?? Ik ben er dit jaar nu twee keer geweest, maar de kwaliteit van het eten en de bediening gaat hier echt met sprongen achteruit. Ik neem aan dat ze het tabletsysteem bij wijze van test hebben ingevoerd, (ik mag het hopen) want menig malen stond het eten niet klaar, of iemand anders ging er mee aan de haal. Als het wel klaarstond, ging iedereen zich er over heen buigen om de bonnetjes (die onleesbaar in het vet of saus dreven) te bekijken met het tafelnummer, zeer onhygiënisch. Ook had ik de indruk dat de koks achter de wok en grill het niet meer goed aan konden, want ik had op een gegeven moment bijna rauw vlees op mijn bord. Zeer rommelig en onrustig allemaal. Het was er altijd goed qua prijs en kwaliteit, maar ik ga het nu niemand meer aanbevelen. Blijkbaar is de formule uitgewerkt en zoeken ze op deze manier een weg om het in de benen te houden. Te duur voor wat je er voor krijgt. Jammer.

29. Echt top lekker & gastvrij… beter kan niet… je voelde zich meteen thuis.

30. Heel slecht, heel slecht. Gisteren hier gegeten maar de helft van het eten was telkens op. De bediening was slecht want de borden werden nog net niet vol voor je neus weggehaald (je at niet rustig) en totaal niet gastvrij omdat ze zo voor je langs rekken zonder te vragen, of dat ze even om je heen lopen om een bord te pakken.

Anderhalf uur voor tijd waren de gril en de wok al dicht, terwijl je daar wel voor betaald. Met de vraag of je nog kon wokken was het antwoord dat de wok al dicht was en je dus eigenlijk gewoon pech hebt.
    En elk personeelslid was al aan het opruimen, opzich niet erg maar stonden allemaal karren in het pad waardoor je nergens langs kon en je de benen bijna over breekt, terwijl je wel met een 80+ op pad bent die moeilijk te been is. Ze konden je wel weg kijken. Terwijl de tafels niet meer werden afgeruimd en wij dus aan een prop volle tafel zaten. En dan heb ik het nog geen eens over het bestek gehad dat telkens niet aanwezig was.

Kortom we komen hier nooit weer!

3,4
  31. Fam. V.v.Stuivenberg

26 nov. Smiddags heerlijk wezen wokken bij de Pan.

Tablet systeem uitgeprobeerd wat prima werkte en een geweldige service is.

Eten van zowel de wok als de grill was heerlijk en goed warm klaargemaakt.
    Kortom hier blijven wij gewoon terugkomen.

32. Voor het eerst in deze vreetschuur geweest. Ik kan dit geen wok restaurant noemen, het was er heel erg remoerig! We hadden gereserveerd van tevoren omdat we met 12 personen kwamen, dus dan verwacht je ook netjes een ruime tafel. We werden naar een ronde tafel geleid waar 10 stoelen aan stonden. Waarop de medewerker aangaf 2 stoelen erbij aan te schuiven, nou voor 10 personen was het al krap aan, maar met 12 man zeer zeker! Nouja toch maar proberen, het eten is zeer onlogisch ingedeeld en dan na lang zoeken is het eten zeer vettig. Ook veel rook ontwikkeling vanuit de keuken waardoor er een vieze vette lucht rond hangt. Volgende keer toch maar weer naar Bentelo onze favoriete Wok restaurant!!😉

1,1
  33. Gisteren bij de pan in oldenzaal geweest. Het viel mij erg tegen. Van koude gerechten tot sushi tot chinees eten.
    Eten uit het buffet was erg flauw, nergens zat smaak aan. Alleen het wokken en grillen was lekker. Ik herinner me van de vorige keer eten in de Pan dat het echt een goed restaurant was, maar het beleid voor het eten is sterk achteruit gegaan.
    De meeste gerechten waren lauw én smaakloos, niet optijd vervangen maar het bleef oud eten in de bakken. Hele avond misselijk geweest. Ik zou er niet snel nog een keer naar toe gaan.

3,5
  34. Afgelopen zaterdag weer eens gegeten bij pan maar daar komen wij voorlopig niet meer. Ik wilde graag gepelde garnalen van de bakplaat ipv die met huid en al. De kok zij dat die gepelde garnalen alleen voor de wok zijn. Klant is dus geen koning en de koks stonden met elkaar te smoesen alsof ik iets vreemds wilde. Na een lange discussie en omdat het niet te druk was kreeg ik ze toch. De wok bij pan sla ik altijd over. Alles is vet en smakeloos, op een of andere manier krijgen ze daar de smaak niet goed aan het vlees of de vis. De bbq, gril en de bakplaat zijn prima alsook de meeste kant en klare gerechten.

35. In vergelijking met andere wokrestaurants in het oosten van het land, hebben ze bij de pan wel een erg ruime keuze, dus voor ieder wat wils. De koks maken de verschillende gerechten ook heerlijk klaar en zijn erg vriendelijk net als het andere personeel. Ik ben er al meerdere keren geweest en kan dit restaurant ook aan iedereen aanraden.

36. Frank en Gea

Nooit meer!!! De kwaliteit is echt slecht! Als voorbeeld: de tomatensoep was slap. Ik had papier tussen het vlees zitten!! De sushi was verre van vers! Het vlees was te sterk gekruid en werd erg veel knoflook gebruikt. Kwaliteit van het vlees is matig en de schalen werden niet meer aangevuld. Goede tip: ga naar de concurrent in Bentelo dan merk je het verschil!!

37. Barbara ketelaars

Super gezellig, vriendelijk personeel en vooral de heerlijk sushi 😁😁😁😁

38. Martin

39. Heerlijk gegeten! Echt helemaal niks op aan te merken. Zeker een aanrader!

40. Heerlijk, goede sfeer en lekker eten, en ook een goede service. De prijs is prima, want als ik bij een restaurant drinken haal twee keer dan ben ik al 5 euro kwijt en hier is dat gratis.

Zeker komen wij terug, heerlijk! Een aanrader hoor!

41. Roy 110 punten

Goed en lekker eten, alleen is het nogal druk.

42. onderdelinden

43. Het is chaotisch. Te druk.. Verder lekker eten. Helaas vind ik de service wat minder.

44. Het eten is hartstikke goed, service wat minder maar dat is begrijpelijk als je het aantal werknemers ziet. Maar er zijn wel een aantal mensen die er ongeïnteresseerd bijlopen. Het eten je hebt enorm veel keus, af en toe zit je echt te twijfelen wat moet ik nu toch nemen. Ach ja dat is een luxe probleem niet waar.

45. Sebastian

Kom hier geregeld! Eten is goed service is netjes en de prijs is super! Je moet niet vergeten dat dit een andere formule is! Het is geen sterrenrestaurant, maar zeker heerlijk om een keer een vorkje te prikken.

46. Goed eten en erg leuk voor de kinderen. Moeite waard! Zowel in de drukte als een keer in de rust geweest en beide keren was het goed. Drank en eten moet je allemaal zelf pakken.

47. Vijay en Esther

Wij zijn gisteren naar de Pan geweest. Dus op een zaterdag avond, rond een uur of 7. Wij hadden al aangegeven dat we een rustige plek wilden. Blijkbaar stond dit nog niet vast. De dames overlegden bij binnenkomt nog welke tafel vrij was. Nu waren er best wel een aantal mooi plekjes, helaas kregen wij een tafel bij de uitgang van de bar en de keuken. Dus alsnog geen rustige plek. We werden naar een tafel gebracht door een meisje, die zei dit is jullie tafel en liep direct door. Wij zaten nog met vragen, het was onze eerste keer. Dus toen al onze vraagtekens bij de service. Ook viel het ons op dat 70 procent van het personeel super chagrijnig kijkt, een aantal koks zelfs zuchtend staan te koken, er kan geen vriendelijke blik vanaf. Er was veel keus in eten, kwaliteit was best goed. Bepaalde gerechten kon je het wel in merken, bijvoorbeeld de carpaccio was een harde teleurstelling. Door de sfeer, de bediening, de drukte (je werd constant zowat omver gelopen) en toch de kwaliteit van het eten dat niet overtuigend genoeg was, hebben wij besloten niet meer terug te komen.

5,5
  48. Afgelopen zondag geweest. Zeer leuk voor de kinderen en grote keus voor hen! Ook de rest van het eten was goed en lekker. Gewoon goede kwaliteit en geen goedkope prut. Zelfde geldt voor de drank die inclusief is. Lekker verse jus, rivella, bitter Lemon etc. Als je niet van rondrennende kinderen houd kun je dit aangeven bij de reservering en kun je ver weg van de speelhoek zitten.

49. Steven Bos

Wij zijn zondag 2 november naar de pan geweest. Dit is ons in grote lijnen goed bevallen! Wij hadden van tevoren de recensies op eet.nu gelezen. Veel negatieve reacties kunnen wij enigszins wel plaatsen. Pan is in het weekend namelijk erg druk. Maar de meeste zijn onterecht en naar ons idee geschreven uit frustratie (?).

Wij hebben ons verbaasd over het personeel in de bediening in de grote zaal bij het kookeiland, deze werkten erg hard. Hoeveel km zouden ze afleggen op een avond? (haha). Natuurlijk kunnen ze hierdoor niet de hele avond door lachen, maar zij waren wel erg klantvriendelijk en wij werden goed geholpen. Er werd netjes gevraagd of wij het concept kenden en wij hier eerder waren geweest. Het meisje in de bediening legde aan ons uit dat als wij hier nieuw waren uitleg konden krijgen. Dit was niet nodig omdat wij hier bekend waren.

Wel willen wij even zeggen dat er toch meer personeel in de bediening ingezet kon worden, hierdoor word het voor hen ook prettiger werken. Borden en glazen konden eerder worden opgehaald en tafels kunnen eerder worden schoongemaakt en klaargezet voor nieuwe gasten.

Verder was het eten uitstekend als altijd. Tegen de avond, rond 8/9 uur was het eten aan de lauwe/koude kant. Misschien kan hier wat aan gedaan worden?
    Voor mensen die niet van drukte houden is het aan te raden door de weeks te gaan eten, het is dan wat rustiger en prettiger eten. Kortom, een echte aanrader!

50. Eerste keer bij Pan, nooit meer weer. Ontzettend lawaaierig in het restaurant.

Er is superveel keus, maar de wok sauzen smaken allemaal het zelfde. Ik vroeg om de Szechuan saus, dit zou een pittige saus moeten zijn maar het smaakte echt nergenss naar. Dit geldt ook voor de overige sauzen. Mijn vriend nam een zoete saus, en deze heeft gewoon dezelfde basis als alle andere sauzen, teppanyaki is oké maar ook niet bijzonder.

Bijgerechten genoeg, maar als ik ga wokken ga ik nooit langs het buffet. Wel een paar dingen geproefd, zoals de sushi, en kleine hapjes. Maar deze waren ook echt niet lekker. Alsof ze er al heel lang lagen.

Verder was er één meisje in de bediening die ons keurig naar de tafel bracht en het een en ander uitlegde. De rest van de bediening was vreselijk. Er kon geen lachje vanaf, en ze waren erg traag met de borden afhalen. Stond je te wokken en kwam je terug, staat het vieze servies er nog, terwijl ze meerdere keren langsgelopen zijn.

Nee wil je wokken, ga dan naar een beter Chinees/Japans wokrestaurant en niet zo'n "wereld" restaurant als Pan.

1,4
  51. Wij zijn met de familie naar pan geweest voor de verjaardag van mijn moeder. Het was een super leuke avond en we hebben genoten van het eten. Het personeel is leuk en vrolijk. We kregen een vuurwerkje, kadotje en er werd gezongen voor mijn moeder. Voor de prijs hadden we niet verwacht dat het zo leuk en lekker zou zijn. Kan mij niet voor stellen dat mensen het hier niet leuk hebben. Een super idee voor de familie. Als je een leuke avond wil hebben dan is dit 'the place to be'!!!

52. Op de oude locatie hebben we meerdere malen gegeten. Deze keer, de term vreetschuur zoals eerder is omschreven omschrijft mijn gevoel prima. Op maandag, niet erg druk dus, mensen bij elkaar gepropt, veel herrie. Hoe zal het zijn als de zaak vol is? Eten was goed maar compenseert niet voor de rest.

53. Vreetschuur, onvriendelijk en onbeschoft personeel. Vieze borden en bestek, drinkglazen met viezigheid er nog in, koud vlees, koude hamburgers. Als je hier een klacht indient doen ze daar helemaal niks mee, sterker nog ze geven aan dat er nooit geen klachten zijn.

Zijn vandaag 27-8-2014 geweest en ondanks deze klachten mochten wij gewoon de volle pond betalen. Voor ons nooit meer.

1,9
  54. Te groot, warm, lawaaierig en ongezellig. Massa productie en dat proef je en dus te duur. Niet voor herhaling vatbaar, deze vreetschuur.

2,7
  55. Veel mensen bij elkaar gedrukt, vieze lucht die behoorlijk blijft hangen in de ruimte. Blauwe walm bij binnenkomst. Her en der eten op de grond. En voor wat je krijgt erg prijzig: koude patat en gehaktbal. Kleding stonk nogal bij thuiskomst.

56. Het is een vreetschuur. Personeel is niet vriendelijk, vooral de dames. Wil je graag een geklust ijsje, laten ze je gewoon staan en zijn aan het spelen met bubbeltjes plastic. Laat ze je kind nog langer wachten, zitten onderling te bekvechten wanneer wie pauze mag nemen.

Pluspunt was dat we van tafel mochten veranderen wegens tocht. Wel veel variatie, maar ook dat het niet goed warm is en dat het niet goed wordt aangevuld. Chocoladefontein leek wel chocolademelk.

57. Waardeloze vreetschuur, heeft totaal geen gezellige uitstraling.

Sommige personeelsleden waren erg onbeschoft, je werd soms zo van de benen gelopen door het personeel met je gevulde bord in de handen. We hadden om half 8 gereserveerd, we komen daar aan een grote ronde tafel te zitten, de borden en overige etensresten stonden nog op tafel van de vorige bezoekers. Later kwamen ze het afruimen en met een natte vaatdoek over de tafel.
    De tafel was kletsnat, ik heb zelf wat servetten gehaald om de tafel droog te maken.

Kortom ik kom er nooit weer!

58. Werkelijk een asociale vreetschuur. Het personeel is vreselijk onbeschoft, er werd ons om 21.00uur al gevraagd of we nog van plan waren om nog lang te blijven, want het personeel wou nu ook wel eens naar huis. Toen we aangaven nog niet uit gegeten te zijn werd er diep gezucht. Brand alarm dat af ging omdat er schijnbaar een kok stond te roken in de keuken. Koud en rauw eten. En onhygiënische toestanden. En wanneer je dit aankaart word je uitgemaakt voor leugenaar en een excuses kon er al helemaal niet af.

59. Tonnie de Vries

Eten goed, drinken goed, service goed. sfeer goed, prijs nog beter,
    voor de kinderen ideaal. zou het iedereen willen aanraden.

60. Prima restaurant waar ik geregeld kom. Je moet er van houden om zelf je eten en drinken op te halen. Daarnaast moet je het niet erg vinden om soms best lang in de rij te hoeven wachten. Het personeel is heel erg vriendelijk en vooral de koks zijn altijd in voor een grapje. Het open buffet is altijd vers en de hygiëne is ook goed! Voor weinig geld veel eten en drinken! Al met al super restaurant als je van dit concept houdt!

61. Wij zijn onlangs bij de Pan wezen eten, mijn vrouw en ik en het was een vreselijke ervaring. Het personeel was uiterst onbeschoft. Het eten was deels te koud en na klachten hierover kregen mijn vrouw en ik een erg brutale mond opgegooid. Natuurlijk wordt er gedronken in een restaurant, maar deze bedienden hebben zichzelf niet in de hand. Het is jammer dat Hengelo ontsierd wordt door dit restaurant hopelijk kan er snel iets gedaan worden aan drinkende bedienden in Hengelo.

2,2
  62. Martin Platenkamp

63. Voor het eerst geweest en meteen voor het laatst. Een grote ongezellige vreetschuur.
    Wat een drukte en geschreeuw en wachten in de rij, de producten in de bakken smaken allemaal naar hetzelfde frituurvet. Prijs/kwaliteit vind ik zeker niet in verhouding.
    Gezellig uit eten is dit zeker niet.

64. Ank 37 punten

Eten bij Pan is prima. Het concept 'werelds eten' komt hier goed naar voren, met verse producten.

Echter wel heel erg druk.
    Er loopt een mannelijk nors personeelslid die -naar ons inzicht- hier liever niet zou zijn: deze loopt kinderen omver, komt erg onvriendelijk over tov collegae en gasten en je krijgt de indruk dat hij je maar vervelend vindt.
    Verder heb ik een leeg bord zelf maar weggezet ipv dat deze werd opgehaald, deze stond 15 minuten later nog op de hoek van de bar, voordat deze naar de keuken werd gebracht.
    Je kleren kunnen na de tijd ook direct in de wasmachine, alsof je in een rokerige kroeg bent geweest, maar dan van etens/baklucht.

Meerdere keren op de 'oude' locatie gegeten en 1x op deze nieuwe locatie in Deurningen, de nieuwe locatie lijkt mij wat krapper qua opzet.
    Van mij de complimenten, maar ik heb het nu wel gezien.

5,7
  65. Schrijf nooit recensies maar dit was echt zo slecht. Een grote vreetschuur en geen sfeer. Lege borden werden niet opgehaald, en het was er erg vies. Maar het ergste vind ik nog dat het eten zo slecht was, mijn zoon kon met zijn stokjes waarmee hij at zo een gat in zijn biefstuk maken en het was niet te eten. Ook hadden we een kipspies maar weet niet van welk deel van de kip, maar ik kon er geen kip uithalen en ga zo maar door. Er zijn in Twente echt zo veel betere restaurants.

66. Mooi en sfeervol ingericht restaurant met een enorme keus aan hapjes en gerechten. Ook is er een grill en wok afdeling en voor de kinderen een buffet met frietjes, frikadellen, etc
    Er is echt voor ieder wat wils en ik vond het in de 1e instantie zelfs wat overweldigend.
    Ben je met een groep dan is dit ook een heel geschikt restaurant.
    In het weekend is het er wel heel druk. Op een zaterdagavond zul je in de rij moeten staan voor de vers bereide gerechten.
    Maar aan het gewone buffet, van italiaans tot chinees en van sushi tot stamppot, is er al zoveel dat je de wok grill best een keer kan overslaan.
    Wij vonden het meeste erg lekker, het was vers, goed bereid en alles werd snel aangevuld.
    Mij was het wel iets te druk. Voor herhaling vatbaar maar dan wel doordeweeks.
    2,5uur vind ik ook iets aan de korte kant, maar vanuit het restaurant begrijpelijk.

67. Sinds kort hier pas een keer geweest op de nieuwe locatie, oude locatie ben ik nooit geweest. Eerste indruk is goed, prima eten, heb eigenlijk alleen maar eten gehaald van de grill, wok, bakplaat, alles in warmhoudbakken doe ik niet aan, als ik saté of zo wil, maak ik het zelf wel op de BBQ of ik ga naar de afhaalchinees. En al het rauwe eten heb ik ook niet gepakt, omdat ik geen idee heb hoelang het er al ligt, zoals sushi en carpaccio. Prijs is ook goed, ook omdat frisdrank inbegrepen is en je mag 2,5 uur lang eten.

Het is er wel heel erg druk en dat valt ook op doordat heel open is. Maar desondanks doet dat niet af aan de sfeer. Personeel is ook vriendelijk. Zelf ben ik niet zo van de lopende buffetten, maar dit is wel een aanrader, vooral als je met een grote groep komt.