Op dit adres zit nu: Marmaris

Vrij parkeren voor het restaurant.

• OV

Bus 26 HTM stopt voor de ingang (Halte Teunisbloemplein) en Randstadrail 3 (Halte Heliotrooplaan) op 250 meter. Bus 23 en 24 HTM (Halte Kijkduinsestraat)

• Biologisch

1313051911 78
1462051552 79
1620363671 79

1. Peter van Eijk

Wij waren hier voor het eerst.
    Gezellig zaakje, niet groot.
    Wij hadden de fondue de kaas en de vlees fondue.
    Aardige dames in de bediening.
    Het eten was prima.
    Het kon alleen allemaal wel wat sneller.
    Na een uur hadden we nog geen eten. Had gereserveerd dat we fondue wilden.

En dames bierglazen bij de rand pakken en inzetten kan echt niet.
    Verder is het aan te raden.

2. Heerlijk knus restaurant. Veel gezelligheid, prima bediening en lekker eten voor een redelijke prijs. Ik had de Surf ' Turf. Lekker mals vlees met heerlijke gamba's overgoten. Vooraf de gamba's Pil a Pil. Ik heb genoten en kom zeker weer terug.

3. Garnalenspies vooraf, rechtstreeks uit de diepvriesverpakking van de makro met kruiden en chilli saus. Niet echt een beste start. Schnitzel uit de frituur. Nagerecht grand dessert bestaande uit cake met aardbeiensaus, tiramisu (?), chocoladeijs en knettersnoep op vanilleijs. Geen aanrader.

4. Teun Wormerveer

Met onze vriendenclub hebben wij een prima verzorgde "schnitzel" avond beleefd. Er zijn 8 soorten schnitzels, welke heerlijk, naar onze mening vers, bereid zijn. Aangezien wij met 10 personen waren hebben wij als schnizelclub alle soorten besteld. Wat een aanrader. Daarbij heerlijke verse frites en wedges met verse sla en de avond was compleet. Bedankt ook voor de goede service en gezellige sfeer. De serre is een aanwinst. Wij komen zeker terug.

5. Het restaurant doet zijn naam eer aan. Sfeer en gezelligheid. Een plek waar je volop aandacht krijgt. We hebben genoten van een heerlijke fondue, zowel vlees als kaas met zeer ruime porties en heerlijke sausjes. Bijbestellen was ook geen probleem. Jullie stempelkaart is een goed idee. Wij hadden direct na alfoop al een tegoedbon van €25,-. Zeker in deze tijd een meevaller. Ik zou zeggen, tot snel!

6. Daniel Schoevers

Lekker knus restaurant, waar de service nog telt. Volop aandacht van de bediening. Mooie wijnkaart voor schappelijke prijzen. Ruime keuze op de kaart. Zelf nam ik een Jaeger Schnitzel en een heerlijk uiensoepje vooraf. Mijn vrouw nam de kippendijensate en de gamba's vooraf. De huiswijn is eeen aanrader. Met de koffie waren we €45,- kwijt. Zo is het leuk om nog eens uit te gaan eten. Wij komen zeker terug.

7. Woensdag na vijven lekker gegeten. De kippedijen sate is een echte aanrader. Heerlijk. Bediening was goed. Zaterdag met de familie wederom er naartoe.
    Heb er zin in!
    Leuke Zuid-amerikaanse muziek op de achtergrond...je waant je in Spanje!

8. Steven Bouwma

Gisteren al weer voor de 3e keer hier gegeten. Dit keer weer met een bon van vakantieveilingen met een nieuw aanbod. Prima mogelijkheid om met vier personen te komen. Daarnaast mogelijkheid om met bijbetaling van 10 euro per persoon alles van de kaart te kiezen. Wij namen als voorgerecht een garnalencocktail, gebakken gamba's en een vistrio, bestaande uit paling, zalm en hollandse garnalen. Prima gemaakt, alles vers en vlot op tafel. Als hoofdgerecht tournedos, zalmforel en lamskoteletten. Heerlijk bereid zoals altijd. Als nagerecht namen wij een speciale koffie. Kortom wederom een gezellig avondje, mede door de uiterst vriendelijke bediening.

9. Gezellig en knus restaurantje, vriendelijke bediening, vlees en vis juist bereid en de patat prima gefrituurd. Wel jammer dat het hoofdgerecht alleen met patat vergezeld gaat, geen gebakken aardappeltjes, geen schaaltje groente of salade.

Echter hadden wij dit restaurant uitgekozen omdat wij met onze kids uit eten wilde en zij zichzelf aanprijzen als KINDVRIENDELIJK met vermaak voor kinderen. Ook staat er op internet vermeld bij kindermenu's niet alleen patat maar ook een pastamaaltijd en aangezien mijn zoontje liever pasta heeft dan patat leek ons dit een schot in de roos. Deze informatie is echter geheel ONJUIST. De menukaart voor kinderen was verwijdert. Geen pasta alleen een patatmaaltijd met veel rauwkost (welk kind lust er graag rauwkost?) en helmaal niets aan vermaak voor kinderen zelfs geen pot met kleurpotloden en een stuk papier!! Gelukkig had ik zelf voor een kleurplaat en stiften gezorgd.

Wij kregen drinken en vervolgens liet men ons lang wachten (lees kindonvriendelijk) op de menukaart, toen we uiteindelijk besteld hadden was de kleurplaat inmiddels ingekleurd. We hebben dan ook besloten om geen nagerecht te nemen omdat de verveling bij de kids ging toeslaan en logisch. Wij hadden geen zin om de intieme sfeer voor de overige gasten te verpesten want in zo'n kleine ruimte wordt het al snel luid en druk en hebben dus alleen een hoofdgerecht genuttigd, jammer. Ik snap ook niet waarom dit restaurant zich als kindvriendelijk aanprijst dit is totaal misleidend en vervelend voor zowel de mensen met als zonder kinderen.

10. Fred van Meeteren

Afgelopen week met 8 mensen heerlijk genoten van een vis- en vleesfondue. De porties waren zeer ruim met heerlijk verse vis en vlees. Voor de prijs waren het zeer grote porties. Dit knusse restaurant heeft met dit fondueconcept iets moois in handen. Mede dankzij de uitstekende en gezellige bediening hebben wij daardoor een super gezellige avond beleefd. We hebben ruim drie uur aan tafel gezeten en dezelfde pannen werden nogmaals opgewarmd. Werkelijk niets te veel. Daarnaast een compliment voor de uitstekende huiswijn. Qua decor hebben ze hun best gedaan om een warme uitstraling te creeren. Wij zaten binnen, maar het terras was ook lekker vol. Mooi terras met veel groen. Last but not least, waar kan je nog parkeren zonder te betalen.

11. Karen Grootink

Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Ik had sliptongen, welke werden vergezeld van een huisgemaakte tartaarsaus. Goede bediening en attent. De huiswijn is voortreffelijk.

12. Peter Snelders

Gisteren tijdens onze vakantie gegeten in dit heerlijke restaurant. Op het terras was het erg gezellig en zeer leuk ingericht. Ik bestelde sate van kippendijenvlees en huisgemaakte pindasaus. Zo lekker en zo mals had ik sate nog niet geproefd. Een aanrader. Mijn partner had tournedos. Lekker mals en precies goed gegaard. Het personeel verdient een compliment. Zeer veel aandacht en vriendelijk. Ik kom deze week zeker nog een paar keer terug.

13. Op zondag 24 juni hebben we een zondagse Brunch gehad.
    Omdat we al eens eerder bij “Sfeervol” van een 4 gangen diner hadden genoten (die echt heel erg perfect en zelfs subliem was) waren onze verwachtingen hoog (misschien wel te hoog).

Dus trokken we vanuit Drenthe naar Kijkduin om ons weer eens te laten verrassen.

Helaas, je kunt echt niet zeggen dat dit een lekkere zondagse brunch is. Het woordje brunch zou ik niet eens durven te vermelden. Ik vind het vervelend om te zeggen maar dit is meer een veredeld snackbar menu. Dit wordt nog geaccentueerd door de kroketten en kaassoufflés die worden opgediend.

Jammer dat het enthousiasme, van het begin, er niet meer is.

Voor ons niet weer.
    Fam. van der Weide

14. Jojanneke

Blij verrast door zo'n leuk restaurantje in de omgeving. Mooie kaart met schappelijke prijzen, goede service, attente bediening. Eten smaakte voortreffelijk. Heerlijke tournedos met verse groenten. Een aanrader!

15. Heb dit weekend via vakantieveiling twee keer dit restaurant bezocht. Zaterdag hadden wij een heerlijk 5 gangen diner, waarbij per gang konden kiezen. Was heerlijk. Op zondag genoten wij van de brunch. Lekker uitgebreid en vooral vers. Een compliment voor de bediening. De naam van het restaurant doet zichzelf eer aan.

16. Koos Brandenburg

Hoorde veel goede dingen en wilde het zelf ervaren. Complimenten. Prima bediening, veel sfeer en heerlijk eten. Mijn tournedos was precies goed. Aanrader!!!!

17. Afgelopen zondag met mijn vriend hier gegeten en ik was blij verrast. Supergezellig, heerlijke huiswijn, vlotte bediening en bovenal heerlijk eten. Mijn tournedos was om te smullen en de porties waren lekker groot. Een aanrader dus, wij komen zeker terug.

18. Afgelopen weekend langsgeweest. Heerlijke sfeer, doet haar naam eer aan. Prijs/kwaliteit zeer goed. Lang geleden dat ik een heerlijke tournedos heb gegeten voor die prijs. Service en bediening niks dan lof. Je hoeft maar te kijken of ze staan al bij je tafel. Een aanrader voor de mensen die houden van een huiskamersfeer. Ga zo door

19. Peter decker

Ik heb hier gisteren met mijn vriendin gegeten. Een knus en zeer gezellig sfeervol restaurant. De bediening is uiterst attent en vriendelijk. Zelf had ik de lamsrackjes en mijn vriendin de zeebaars. Beide waren vers en geserveerd met verse groenten en een heerlijke aardappelpuree. De wijnkaart is doordacht en betaalbaar. Voor ons een aanrader en we komen snel weer langs.

20. M Blom-Boning

Op 16 februari gaan eten met een bon van vakantieveilingen.nl, een 5 gangen keuze menu.

Ik kan hier erg kort over zijn, het was werkelijkwaar geen culinair hoogstandje. Alles was kant en klaar van de groothandel en moest alleen nog opgewarmd worden.

De garnering was erg karig en de frites hebben we nooit gekregen. De tijd tussen de gerechten was heel wisselend. Soms het ene bord weg en het andere kwam alwaar, maar ook dat je soms 45 minuten zat te wachten op het vagende gerecht.

Als dessert kon je kiezen tussen koffie of een verrassingsdessert. Nou de verrassing was 2 bolken ijs met slagroom uit een spuitbus.

Kortom: dit restaurant is een grote misser. De naam "sfeer" is ook niet wat de bistro uitstraalt. Zou het namelijk geen restaurant durven noemen.

2,4
  21. Ik kan niets negatiefs bedenken. Alles was super. De tournedos was om te smullen en mijn partner had surf and turf. De bediening deed ontzettend goed zijn best, waardoor we met een goed gevoel weer naar huis gingen. Oh ja, de prijs, dat viel erg mee. Dat maakt uit eten ook weer leuk

22. Jojanneke

Vorige week een fantastische brunch gehad. De prijs is absoluut goed irt wat je krijgt. Er staat van alles en je kan je buik rondeten. Alles wordt steeds opnieuw aangevuld en de bediening staat constant klaar. Waar vind je dat nog. Verder nog een compliment voor de sate.

23. Via vakantieveilingen hier gebruncht: niet voor herhaling vatbaar. Is voor thuis te nuttigen geen bezwaar maar niet in een restaurant. Leverkaas en andijviestamppot bij een brunch in een restaurant, niets voor mij. Een grote cafetaria is het, anders niets. Geen melkproducten, zoetigheid enz. enz. Zonde van het geld!

1,2
  24. Heerlijk gegeten hier gisteren met de familie, patat was heerlijk krokant en zeker niet vet. Overheerlijke biefstuk, alleen de wok groente was minder, maar wel lekker. Blijf zo door gaan en tot volgend jaar. -)

25. Beste Familie Noordermeer,
    Helaas kan ik het niet eens zijn met uw kritiek. U had via vakantieveiling een tafel voor 2 personen gereserveerd om 12.30 uur. Wij waren volledig vol gereserveerd. U kwam pas om 14.00 uur met nog een derde persoon. Wij hebben toen met verschuiving van tafels alles gedaan om u alsnog een tafel voor 3 te geven, hetgeen ook lukte. Overigens hebben wij uw tafel ook 1 1/2 uur vrijgehouden. Daarnaast heeft u ook niet geklaagd tijdens uw brunch. Wij hadden dan alsnog eventuele problemen kunnen verhelpen. Dat doen wij immers graag. Dat u alsnog moest betalen voor de 3e persoon is logisch. Dat staat ook in uw voucher, net zoals dat dranken niet inbegrepen zijn in het aanbod van vakantieveiling. Ik hoop dat u ook begrip heeft voor onze kant van het verhaal.
    Namens Restaurant Sfeer,
    Met vriendelijke groeten, Conny

26. fam noordermeer

Brunch gehad via vakantieveiling ;wat een afgang!
    Wat warm hoort te zijn was koud ( kroketten saté o.a), om 14.00 u al lege schalen, broodjes keihard, geen sapjes ( jus'tje 3,00!)
    Kortom voor de prijs 20,95 barslecht!

27. Via Vakantieveilingen hier gegeten. Toen we op de gratis parkeerplaats aankwamen dachten we waar komen we terecht: een klein winkel wijkje aan een drukke weg en de uitstraling van het restaurant(?) had meer weg van een cafetaria met veel stoeltjes buiten. Binnen veranderde dat niet volledig maar we hebben wel lekker gegeten. Het personeel met vooral de eigenaresse voorop deden hun best.

We hadden een 5 gangen menu wat begon met een huisgemaakte amuse van de chef?, : 10 garnalen en een tomatenschijfje in een schaaltje?

De salade Nicoise was smakelijk.

De tomatensoep of naar keuze uiensoep smaakten beide goed.

Als hoofdgerecht hadden we beiden voor de grillschotel gekozen van biefstuk, varkenshaas en kipfilet met frites en salade. Alle drie de vleesgerechten waren lekker.

Als vijfde een surprise : Vanille ijs met slagroom en chocolade, ook deze smaakte goed.

Samenvattend: smakelijk gegeten, dus kok en personeel een plus maar de lokatie vind ik niet geweldig.

28. Via vakantieveiling hier terecht gekomen en een 5-gangenmenu gehad vorig weekend! We hadden buiten gegeten en het eten was heerlijk!

Garnalenamuse was goed, tomatensoep vonden we lekker hartelijk, de salade's waren ook goed, gamba's en vlees van de grill waren voortreffelijk en als verrassingtoetje hadden we ijs met aardbeien!

Het enigste wat we niet lekker vonden waren de frites; die vonden we te vet!

Zeker voor die prijs die we betaald hadden was de moeite waard!

29. De lokatie is wat onopvallend. Het eten is prima van kwaliteit en zeer vriendelijke bediening. We hadden het 4 gangen menu met hoofdschotel met biefstuk, kip en tournedo. Goed vlees wat juist bereid was. Complimenten voor de kok. De keuze voor wijn per glas kan beter.

Hele goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen zeker weer terug.

30. Afgelopen weekend heerlijk gegeten. Wat een sfeer en wat een aandacht van de bediening. Ik begon met gamba's in de hete knoflookolie, daarna een heerlijke bavette steak. Mijn vrouw had nam het mosselmenu. Vooraf mosselsoep en daarna gekookte mosselen in een pannetje. Perfect. Het was voor ons de eerste keer, nadat we van vrienden goede verhalen hadden gehoord. Wij komen zeker terug.

31. Joost Bauhaus

4-gangen keuze diner gegeten, amuse van zalm was aardig, tomatensoep mochten meer versproducten in en de soep was te vet en doorgekookt. Hoofdgerecht konden wij kiezen tussen een mixed grill of gamba's. Het formaat Gamba's was te klein, en waren te lang gebakken in de wokpan waardoor de saus en gamba's tot een zachte massa vervormd waren. Bij het hoofdgerecht werd de asbak niet verschoond of weggehaald. Als nagerecht konden we kiezen tussen een ijsje of koffie, de cappucino was wel heerlijk. De bediening was wel vriendelijk, maar niet alert. De locatie was niet gezellig aan een doorgaande ringweg. Parkeergelegenheid was goed. De inrichting was standaard rotan en dus niet sfeervol. Het tapbier was wel super, Sfeer had Bitburger van de tap.

4,5
  32. Simon Kloos

Afgelopen zaterdag met moeite een plaatsje kunnen bemachtigen in dit gezellige restaurant. Het was erg druk en ondanks dat heb ik toch weer veel aandacht gekregen. De bediening is daar echt een kwaliteit. De chef en zijn staf verdienen ook een groot compliment. De roseval aardappels in knoflook zijn heerlijk en de lamsrackjes zoals gewoonlijk uitstekend. Ga zo door. Ik ben er nu een aantal keren geweest en keer telkens met een goed gevoel terug naar huis.

33. Uiterst verrassend. De kwaliteit is prima en de sfeer, mede door de bediening uitstekend. De moederdag was voor mijn moeder dan ook zeer geslaagd. De tournedos was boterzacht en de huiswijn zeer lekker. Ik kom zeker terug.

34. Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Wat een service en kwaliteit en voor een prijs die ons best meeviel.

35. Eenmaal binnen kom je in een werkelijke sfeer terecht. Het menu spreekt zeer aan. Vaste prijzen voor elke gang met een korting als je drie of viergangen neemt. Dat maakt het makkelijk. Ik had de garnalencocktail vooraf en de zeetong daarna. Heerlijk. Goede wijnkaart en de bediening verdient ook een pluim.

36. N.a.v. 4 gangen arrangement (via Vakantieveilingen gekocht) hier gegeten. Bij aankomst schrokken we van wat we aantroffen; een klein en oud gebouwtje (aan een drukke weg) dat zo voor een friettent door kon gaan. Eenmaal binnen veranderde onze mening. De naam (Sfeer..) is zeer terecht. Het is een gezellig en knus restaurantje. Het eten was daarnaast ook vrij lekker. De gastvrouw verdient ook een plaatsje in het verhaal: vriendelijke vrouw met hart voor de zaak. Helaas zakte onze beoordeling/mening tijdens het afrekenen (hoefden door arrangement alleen de drankjes te betalen) 7,20 euro voor 3 cola! Daarnaast staat op de site '500 meter van het strand'.. nou, we hebben het gelopen.. reken eerder maar op 1,5 kilometer.

37. Matig eten, hoort thuis in een bruine kroeg met de prijs van een daghappie, maar dit is geen verhouding meer. Veel geld voor een vette hap.

3,7
  38. Jan Poldervaart

Afgelopen zondag heb ik met mijn vrouw en twee kinderen gegeten in dit bistro achtige familierestaurant. Wat een aanrader, persoonlijke aandacht, top!
    Ik heb gamba's als voorgerecht gegeten. Daarna heb ik wild gegeten. Het leuke is dat zij zo flexibel zijn dat je kan kiezen uit verschillende menu's. Ik kom er zeker terug.
    Let ook vooral op de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    Een aanrader voor Kijkduin en omgeving.