Op dit adres zit nu: Baardman

La Cantina di Pierino in Den Haag

Voor de deur betaald parkeren tot 17:00

In zijstraatjes betaald parkeren tot 14:00 en zaterdag gratis.

• OV

Bus 24 stopt 50 meter verder ( voor hogeschool inholland )

• Biologisch

1569081938 80
1620016900 80
1696419343 80

1. Marian de Korte

Wij hebben zo voortreffelijk gegeten bij La Cantina. We komen beslist terug.

2. Hier al diverse malen heerlijk écht Italiaans gegeten! Eten is vers en van voortreffelijke kwaliteit. Goede bediening en goede sfeer. Een aanrader dus!

3. Wow, wat hebben wij lekker gegeten hier! Dit zijn allemaal heuse eersteklas gerechten. Met 4 volwassenen en 2 kinderen lekkere gerechten van de kaart besteld. Wat een keuze! En allemaal even lekker. En de ontvangst en het advies van het personeel waren zeer hartelijk.

We hebben een heerlijke ontspannen en lekkere avond gehad. Bedankt en heel veel succes! Wij komen zeker nog eens terug!

4. Vertaal van English naar Nederlands

Having diner at La cantinas was a great experience, i was amazed that the food was that good and fresh, rare. The location is great too its close to my school and city center. I had the grilled veggies as starter, good and healthy taste. I took the fish of the day as main course, swordfish with oil and lemon. Yes, very good, very good. I got to tell my co-students about this place, really inspiring. Namaste.

5. Van buitenaf ietwat onopvallend tentje, maar hier een tijdje geleden toch een keer wezen dineren.
    De rode huiswijn nero avola is goed, erg goed voor een huiswijn.
    Ik heb de vitello tonato als voorgerecht genomen, je krijgt een grote portie en hij smaakt fantastisch.
    als secondo nam ik de pasta vd dag, met courgette en garnalen, deze was vers en smaakvol. De service is rap en vriendelijk. Ik vind dat deze kwaliteit eten met mooier bestek en netter opgediend zou moeten worden, maar de prijs was erg gepast.

6. Ik heb hier gister heerlijk gegeten, van binnenkomst tot eind voelde ik me op mijn gemak in dit mooie restaurantje.
    De pasta was goed "al dente" en de "sugo" smaakvol. Er is een groot assortiment aan wijnen maar ik nam de witte huiswijn "grillo", die smaakte goed. De schilderijen en de bloemen op de muur geven een natuurlijke sfeer die prettig aanvoelt. De bediening is goed en snel. Naar mijn idee een van de beste italianen van den haag.

7. Voor mijn werk verblijf ik vaak in Den Haag en bezoek dan ook veel restaurants. Meestal neem ik alleen een hoofdgerecht, zo ook bij La Cantina di Pierino. Ik koos voor de tortelloni roma.

De ober sprak geen Nederlands (wel Engels), net als zijn collega's. Toen de ober mijn bestelling opnam rook ik een behoorlijke dranklucht uit zijn mond. Ik vind dat niet echt professioneel.

De pasta kwam na een minuut of 5. Begrijpelijk in een leeg restaurant en prettig als je alleen eet. De inhoud van het bord verbaasde mij echter. Er lagen ongeveer 10 tortelloni's op het bord in een sausje. Ik dacht dat ze zich misschien vergist hadden en een voorgerecht portie hadden bereid, maar op de kaart was die mogelijkheid er niet. Voor een prijs van €14 had ik minimaal het dubbele verwacht

De smaak van de pasta was wel goed, maar voor ik het wist was ik uitgegeten. Bij het afrekenen bleek de prijs inderdaad te kloppen. Dit kan nooit €14 waard zijn. Ik ben maar naar een snackbar gegaan om af te vullen met een patatje oorlog en een kroket.

Hier ga ik nooit meer heen.

8. Overheerlijke antipasti ! Op een broodje te krijgen of als gerecht, ik gluurde even de keuken in nadat ik had besteld en mijn bord ( antipasti pierino ) werd gevuld met vers gesneden vleeswaren en kazen, dus over de kwaliteit van het eten maak ik mij nooit zorgen als ik bij pierino eet. Hier en daar zou ik zelf wat andere versiering ( aan de muren ) hebben gehangen maar al met al een zeer leuk authentiek restaurantje.

9. Wij hebben weer bij la Cantina di Pierino gegeten. Wij feliciteren het team voor de continu verbetering van het restaurant niveau. Wij zijn heel blij met alle gerechten in het algemeen.
    Het wijn assortiment is origineel, van hoog niveau en toch met toegangbare prijzen. De prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.

10. Heerlijk gegeten, voortreffelijk voorgerecht van buffelmozzarella en spinazie en genoten van de verse pasta met truffelsaus en ricottavulling. Als je zoekt naar een Pizza Margharita moet je even blijven doorzoeken maar zoek je naar een stukje Italië dan ben je aan het goede adres!

11. Super gezellig tentje zeg !
    De ober is proffesioneel maar heel vriendelijk en informeel tegelijk. Het eten is "Echt" Italiaans/Siciliaans en smaakt
    nagenoeg altijd geweldig.
    Deze voor mij zeldzame combinatie (zeker als ik op de prijs
    let) in een warme en gezellige ambiance maakt `La Cantina `
    mijn favoriet.

12. Jan Willem

Laatst hier gegeten.
    Het is de eerste en gelijk de laatste keer dat ik hier heb gegeten.
    Het eten was niet lekker, bediening er slecht en chagerijnig.
    En aan de dure kant dat is het niet waard.

4,3
  13. We had a very nice dinner in La Cantina di Pierino last friday, everything was excellent, from the music and the service to the food and the atmosphere... What we enjoyed more was the wine: the winecard is wonderfull and we drinked a bottle of "Lacrima di Morrodalba" that was just amaizing..
    thanks to the staff of La Cantina and see you soon!

14. Ik loop langs de zaak en ga naar binnen op de kaart kijken.
    Er staat een meneer achter de balie verder is er niemand in de zaak. Ik kies een panini met italiaanse huisgemaakte gehaktbal met rucola en mosterd mayo.
    Die kost op de kaart 6 euro.
    Ook neem ik een glas melk a 1,50.
    Ik ga achter in de zaak zitten daar zijn de tafels niet gedekt en ik wil niks in de war schoppen.
    De panini komt in no time aan maar de bal is koud, koelkast koud, ik ben teleurgesteld, meld het wel maar zo komen ze door zegt ie. Ik accepteer deze keer de teleurstelling.
    Ik ga afrekenen en krijg de bon 7,50 + 1,50 =9 euro.
    Ik vraag hoe dit kan, er staat immers 6 euro voor dat broodje op de kaart op de balie tussen ons in.
    Maar dit is take away kaart zegt ie.
    Ik zoek een andere kaart, die is er niet.
    Er wordt er 1 onder de balie vandaan gehaald.
    Ik vraag wat ik daar nu aan heb, en waarom ie dat prijsverschil en die koude bal niet meld als ik bestel???
    Hier in Holland zijn de ballen warm en betaal je niet extra als je ergens iets op eet, en wijk je af van die gewoonte , meld dat dan aan de klant.
    Waardeloze zaak en Italiaan, ik zit zelf al 25 jaar in de horeca en weet wel beter klanten aan me te binden!
    Niet gaan eten daar!!
    Broodje bal en glas melk uiteindelijk 9 euro dat is 20 gulden!! (ja ik weet het...maar is toch een vergelijkingspunt)

2,2
  15. Prima keuken, alles vers. Hebben hier met 3 personen goed Italiaans ( met een vleugje Siciliaans )gegeten.
    Bediening was erg vriendelijk.
    Inrichting is zoals een Cantina is, eenvoudig, wat terugkomt in de meer dan normale prijzen.
    Wij komen hier terug. Grazie e Arrivederci.

16. Het eten smaakt ronduit fantastisch, jammer dat de inrichting niet uitnodigt tot lang tafelen. Gelukkig bracht de echte Italiaanse ober sfeer tijdens ons etentje.

Het restaurant doet nog wat amateuristisch aan. Wat meer presentatie (inrichting, kleding) zal hier zeker op zijn plaats zijn. Maar nogmaals, wat het eten betreft: top.

17. Sacha Lievestroo

De meeste Nederlanders zullen de inrichting wellicht kaal vinden en kennen vermoedelijk niet alle gerechten die je bij de gemiddelde Italiaan in Nederland eet. Maar dit is geen gewone Italiaan. Je eet bij deze bescheiden Sicilianen werkelijk als in Italie, voor de kwaliteit wordt hard gewerkt en dat is beslist geen goedkope reclamespreuk. Grandioze vitello tonnato. Geweldige pasta met ricotta en truffel. Betaalbare en drinkbare huiswijn. Goede koffie. Een mooie menukaart met Zuid- en Noord-Italiaanse klassiekers. Hier wil je elke week eten, tussen de middag en 's avonds. Absoluut de beste Italiaan in Den Haag, nu nog een geheimtip, hoe lang zal dat nog duren?

18. L. Zwaagstra

Deze niet pretentieuze Sicilianen hebben met hun broodjes al jarenlang aangetoond compromisloze kwaliteit te leveren, en zetten dat nu met hun restaurant voort, gelukkig met, zeer voorkomend, extra personeel. De royale antipasti (bv vitello tonato, excellent!) en de uitstekende pasti (bv spaghetti aglio, oglio e peperoncino), gevoegd bij prima rode huiswijn (Nero d'Avola), goede koffie (Caffe Poli), en het fijne brood maken na afloop dat je voor ca. 25 Euro/pp volledig tevreden naar buiten stapt. On-Hollands goed! Want zoveel Italianen van dit niveau vind je niet in Den Haag.