ma 12:00 - 22:00

1200354679 88
1222077191 88
1319828495 75
1526192359 80

1. Het eten en drinken was voortreffelijk! En betaalbaar in deze dure tijden!
    Ook het personeel was uiterst vriendelijk en gastvrij!

2. Hey eten was ok bediening een drama vooral de eigenaar stinkt naar rook

3. Gisteren wo 8 september onverwachts gegeten bij Hollandaise. Op terras gezeten, zeer gezellig en daarna gegeten. Eigenaar weet wat mensen willen. Zeer vriendelijk. T-Bone van manlief en Tournedos van mij prima in orde. Bijgerechten meer dan voldoende. Kwaliteit en prijs dik in orde. Wij komen zeker nog een keer terug, om wat andere dingen van de kaart. te proeven. Daarnaast las ik dat hier ook avonden zijn met live muziek lijkt ons ook wel wat. Al met al een zeer positieve ervaring.

4. Eric Versteeg

Laat ik beginnen met het feit dat ik niemand te kort wil doen en een regelmatige besteller ben van thuisbezorgd.nl. De ervaring van vanavond deed mij toch beslissen deze te delen. Laat ik beginnen met de uiensoep. Zeker smaakvol maar voor €5.50 verwacht ik meer dan een bodempje soep. De frietjes mogen de naam niet dragen, en ik weet dat dat moeilijk bezorgen is. Daarnaast heb ik ook mijn vrouw de spareribs laten proeven. Dit om te horen of ik echt aan het overdrijven was. Ze zijn van de chef… Denk dat deze een slechte dag had. Of het varkentje was niet gewassen of ze hebben al een paar dagen op de grill gelegen. Alles bij elkaar vond ik €23.75 achteraf ook moeilijk te verteren.

Voor wat betreft het te woord staan was mijn vrouw heel erg positief dus dat mag ook gezegd worden. Evenals het varkenshaasje waarover zij zeer te spreken was. Alles op!

Laten we hopen dat het gezien kan worden als opbouwende kritiek en niet om de zaak af te branden.

5. M Holscher

Gisteravond met drie personen bij Hollandaise in Den haag gegeten.
    Goede sfeer, goede bediening en het eten was heerlijk.
    Een aanrader!

6. Van de week er voor het eerst gegeten. Kort gezegd: goed. Als je geen tierelantijnen verwacht maar gewoon een smakkelijk menu voor een prima prijs dan ben je hier aan hetgoede adres. Waar krijg je nog een prima 3 gangen keuze menu voor 19,50 euro? We komen zeker terug!

7. Was er paar keer langs gelopen, en dacht ziet er leuk uit, altijd mensen in het restaurant, ik dacht daar ga ik een keer naar toe, vanavond geweest met mijn dochter, en precies wat ik ook dacht, prima eten, was echt lekker we hadden de peppersteak, je kon hem zo opzuigen bewijs van spreken. Was echt kompleet het menu, en dan het toetje was heerlijk, dus echt een aanrader, geen druk van de bediening, en was nog betaalbaar ook.
    Ze zien mij echter gewoon weer terug daar.

8. Prima gegeten voor een hele redelijke prijs! Verwacht geen sterrengerechten, maar gezien de prijs, een prima, pretentieloos menu!

9. R.De Munnik

Heerlijk gegeten van de week, lamskoteletjes is een aanrader!

10. Wij gingen op 17 april speciaal naar Den Haag om naar Andre Serban te luisteren en vooraf te eten. De maaltijd bleek een aangename verrassing, heerlijk van smaak, royale porties en heel voordelig. Zeker aan te raden ! Natuurlijk was het spel van Serban meer dan de moeite waard, jammer dat er zoveel doorheen gekakeld werd door allerlei mensen. Al met al een heel gezellige en relaxte avond, jammer dat we niet dichterbij wonen, dan kwamen we veel vaker en beslist iedere keer als Serban speelt !

11. Eric Dekker

Een ouderwets gezellig eetcafe waar het personeel verschrikkkelijk zijn best doet de klanten het naar de zin te maken. Mooie wijn en goed eten. Dit is een aanrader.

12. In een advertentie lazen we dat op de dinsdagavond André Serban optreedt in restaurant Hollandaise. Daar wij liefhebbers zijn van zijn muziek besloten we om in het voor ons onbekende restaurant te gaan eten en dat was een verrassing!
    Het eten was heerlijk, de bediening vlot en heel vriendelijk, de prijzen billijk en het optreden van André en zijn pianist fantastisch!
    Wij komen zeker terug!!!!!!!!!
    Ton.

13. Zijn op 21 februari 2012 wezen eten, met name omdat Andre serban er zou spelen. Na eerst de recencies te hebben gelezen, toch wel met lood in onze schoenen erheen nou dat was nergens voor nodig. De nieuwe eigenaars hebben er een prima restaurant van gemaakt met goed eten en hartelijk personeel ook kreeg je alle tijd en ruimte. Na afloop, toen we al afgerekend hadden, werd ons zelfs gezegd dat we nog rustig konden blijven zitten om van de muziek te genieten. We komen hier zeker weer terug.

Bernard

14. anita en jan

Spaanse avond in Hollandaise:

Gezellig heel lekker gegeten en 2 van de bardames waren in spaanse kleding. Jammer van de andere 2 bardames die er niet aan mee deden.

Fantastisch wijnarrangement van Ferry!

Complimenten voor de keuken en speciaal voor Natasha die de spaanse kleding heeft verzorgd erg leuk! Voor herhaling vatbaar.

A & J.

15. Sinds januari zit hier een nieuwe eigenaar in. Toch maar weer eens gaan proberen en het moet gezegd, de sfeer is er beter op geworden. Ondertussen de sate en de varkenshaas uitgeprobeerd en tot de conclusie gekomen dat de keuken erg goed is. Je merkt dat er horeca mensen in deze zaak zijn gestapt. Een aanrader. Goed om te zien dat barkeeper Rolf nog steeds in deze gezellige zaak werkt.

16. Samen met een vriendin hier gisteravond gegeten. Een goeie tonijnsteak en panga. Smaakte heel prima. De gezellige, reus van een kok kwam ook nog even informeren of alles naar wens was. Daarnaast gezellig zitten kletsen met Rolf de barkeeper. De heerlijke wijn werd nog eens goed bijgeschonken. Bij vertrek werd ook nog heel attent een taxi gebeld. Kortom, lekker gegeten en gedronken en mede dankzij het personeel een hele gezellige avond gehad.

Dit verhaal krijgt nog n heel bijzonder staartje. Na die lekkere wijntjes vergat ik wel mn huissleutels in de vensterbank. Nadat we nog even op stap waren geweest in het centrum kwamen we diep in de nacht weer thuis. Oh shit.. sleutels kwijt! Nou ja via de buurman toch binnen gekomen. Overigens ook niet geweldig wanneer je midden in de nacht uit bed wordt gebeld;-). De volgende dag met Rolf de barkeeper gebeld (die me z'n kaartje had gegeven omdat hij ook een goed onderhoudsbedrijf heeft). Rolf zou wel even met de kastelein Henk schakelen. Later belt Henk aan met mijn sleutels! Gewoon even persoonlijk langsgebracht omdat ik toch vlakbij de Hollandaise woon.

Over service, klantvriendelijk en hartelijkheid gesproken! Echt super. Dank jullie wel heren!

17. Wat een geweldige sfeer hangt er in dit cafe restaurant...zo lekker rustig. Geen opdringerige bediening. Rustige muziek. Het is hier heerlijk zitten. De menu's zijn ook erg goed verzorgd en smaken voorteffelijk.

Toppie.

18. Op de verjaardag van mijn moeder (87 jaar) hier gegeten.

Wat een droevig restaurant is dit.
    Eerst iets te drinken besteld, wat na een half uurtje geserveerd werd.

Voor de bestelling moesten wij zelf de bediening aanschieten.
    Hierna 1 1/2 uur gewacht en diverse keren naar de bar gelopen, om te vragen wanneer er uitgeserveerd ging worden.

Gevraagd om kalfslever niet in olie gebakken, wat maar niet tot de keuken doorkwam (wordt niet gecommuniceerd met de keuken).

De eigenaresse is totaal niet geinteresseerd als de klanten een klacht hebben.
    Toen mijn moeder af wilde rekenen deed het pinapparaat het niet, waarna ze mijn moeder om 22.30 uur naar de pinautomaat wilden sturen.

Nou, wij zijn met dit restaurant niet zo in onze nopjes.

Was dus ook de laatste keer voor ons.

19. Goed gegeten. Nieuwe kok (ene Niels) komt regelmatig vragen of alles naar wens is. Ja dus. Niet slecht. Verwacht hier geen haute cuisine, maar een, zoals onze Oosterburen dat zo mooi zeggen, "gutbürgerliche" maaltijd. Voor een redelijk bedrag.

20. Samen met mijn schoonouders en vriendin hier gegeten. Bediening was slecht, waren vaak nergens te vinden. Toen we eenmaal besteld hadden duurde het meer dan een uur voordat we ons eten kregen. Mensen die na ons binnenkwamen waren al klaar met eten voordat wij überhaupt konden beginnen. Het excuus daarvoor was dat hun soep "slechts" opgewarmd moest worden.

Aan de groente was te merken dat ook die duidelijk opgewarmd waren. Erg jammer, want het leek zo'n leuk restaurant.

2,4
  21. Een gezellige stek waar je nog lekker jezelf kunt zijn. Eten voortreffelijk, sfeertje zeer gezellig en prima bediening. En een prima prijs/kwaliteitverhouding.

Die tent is top!

22. Met een aantal vriendinnen gegeten bij Hollandaise. Was aangenaam verrast door de inrichting, bij Hollandaise dacht ik meer aan pluche tafelkleden e.d., maar sfeervol eigentijds ingericht. Er is een bargedeelte en een groot en ruim eetgedeelte. Lekker gegeten, diverse schotels aan tafel en iedereen was tevreden. Niet duur en goed eten, porties ruim voldoende en de bediening was vriendelijk en goed.

Wij gaan zeker nog een keer terug! Heb het ook al bij anderen aanbevolen.

23. Wat een dramatisch slechte service. De medewerkers cq eigenaren lopen er verdwaasd rond, alsof ze geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.
    Bij een café-restaurant verwacht je even snel een hapje te kunnen eten, nou niet bij de Hollandaise! We hadden een satéschotel en een kalfslever en geen voorgerecht. We hebben hier anderhalf uur op moeten wachten, terwijl er 2 tafels bezet waren toen we binnenkwamen. Het eten was van een kwaliteit die je mag verwachten van een café-restaurant, gewoon goed dus. Dit was in ieder geval eens, maar nooit meer!

5,9
  24. Bediening goed en gezellig, eten super en de prijs ouderwets.

Een aanrader voor iedereen, leuk ook dat je als single ook de weekschotel mee kan nemen, net zoals de rest van de kaart,

Voor deze prijsjes kan je zelf niet koken! Super!

25. Wat een restaurant.
    Vlees niet goed, patat slap en groente oud.

Bediening aardig en attent, de prijs was niet te hoog.

Laten we maar zeggen dat de kwaliteit daarom niet goed was.

3,6
  26. gewoon goed en lekker gegeten. Vriendelijk en gezellig, ook op een doordeweekse dag.

27. Aangenaam toeven en prettig proeven. En, voor ons, lekker dichtbij :-).

28. helemaal toppie

29. Angelique Vastenburg

Dit is echt zo'n leuk cafe-restaurant in Den-Haag,ik ben er al een paar keer wezen eten en het is echt geweldig,vooral de sate-schotel is een aanrader,de sate smelt werkelijk op je tong!!Ik heb m'n veertigste verjaardag daar gevierd en nu ga ik weer om m'n 11 jarige trouwdag te vieren!!Als er wat te vieren valt,ga ik daar heen!!En de bediening is altijd even vriendelijk en enthosiast!!!

30. J.Hoving

Komen daar regelmatig prima eten en vooral de tong is erg aan te bevelen