Bezorgrestaurants in de buurt van Dennenoord

Online eten bestellen

wo Gesloten

1196254581 99
1207261985 99
1504461900 66

1. We hebben in deze tijd gebruik gemaakt van hun bezorgservice. Dikke voldoende. Heerlijk gegeten, nog heel warm tot het gebracht werd, heerlijke salade erbij en bonbon toe. Even betalen met een tikkie en klaar. Echt voor herhaling vatbaar.

2. G.Gerritsen

3. Helaas weer een slecht ervaring. Wij komen al jaren op Texel en gaan ieder jaar bij Dennenoord eten, helaas komen we steeds weer van een koude kermis thuis. Bediening is niet vriendelijk en je voelt je niet welkom. Na het bestellen van het 1e drankje heeft het 20 minuten geduurd voordat er daadwerkelijk iets te drinken kwam. Wanneer je glas leeg was kwam er niemand vragen of we nog drinken wilde bestellen maar moest je de bediening zelf roepen. Het duurde erg lang voor het eten klaar was en 1 etage voor 3 personen vind ik wel heel matig.
    Jammer dat het weer zo tegengevallen is, onze kinderen komen er graag omdat ze er zo leuk kunnen spelen! Voor ons dit jaar niet nog een keer.

2,9
  4. Was weer als vanouds 1 groot feest.
    Vanaf de heel vriendelijke bediening, de fraaie inrichting, de lekkere drankjes t/m het voortreffelijke eten.
    Heerlijk gegeten met de jongens.
    Lekker biertje gedronken.
    Leuk en warm onthaald. Je voelt je echt meer dan welkom.
    Kan niet beter.
    Ik zou zeggen, zoek niet verder. Ervaar het zelf maar.
    Smakelijk eten!
    Rob Utrecbt

5. Wij zijn erg onvriendelijk te woord gestaand door het personeel! We voelde ons alles behalve welkom!

6. Zeer gastvriendelijk en hartelijk, heerlijk en eerlijk eten, proper en goed. Geen andere woorden voor. Heel erg bedankt voor 5 heerlijke avonden.

We hebben deze week 5 avonden fantastisch gegeten en genoten van de gastvrijheid. Dank daarvoor!!

7. max de hond

Op 16 oktober bij restaurant Dennenoord, Den Burg, gegeten.
    We waren met 6 personen. De pizza was een stuk karton, de twee kindermaaltijden waren zo slecht, dat de kinderen
    het niet wilden eten.
    De bijlagen bij twee andere maaltijden waren smakeloos.
    We hebben nog nooit zo slecht gegeten.

1,5
  8. Heerlijk gegeten! En ja inderdaad er waren tafeltjes met "gereserveerd" maar deze mensen kiezen kwaliteit boven kwantiteit! Heb hier genoten van het lam (AANRADER!!). En ja ook alle andere gerechten.
    Gelukkig heeft ieder mens zijn eigen karakter en daarmee Zijn/haar charme. Als ik terug kom naar Texel is mijn keus snel gemaakt qua eten betreft !
    Top!!👌🏻

9. Mijn mening, een stel gefrustreerde mensen die liever mensen zien gaan dan komen.
    Niet genoeg personeel, tja hoe zou dat komen en texelse gastvrijheid? Zou dat woord is opzoeken in het woordenboek.

Het restaurant geeft het chalet park een slechte naam.
    Jammer.
    (Ps de gereserveerd kaartjes hadden ze duidelijk in overvloed)

5,3
  10. Afgelopen week 2x wezen eten in dit restaurant waarvan de laatste keer niet zo goed bevallen was. Het personeel was niet erg vriendelijk tegen gasten die wilden komen eten en dit had te maken met onderbezetting in de personele bezetting. Ik vind dat hoe druk je het ook hebt om wat voor reden dan ook, de klant koning is en je je dan ook professioneel moet op stellen. Er werden op een gegeven moment zelfs tafeltjes die leeg waren voorzien met bordjes gereserveerd, terwijl dat helemaal niet zo was. Zonde dat dit kon gebeuren, omdat het verder een restaurant is waar je verder gewoon goed kan eten.

6,3
  11. Prima restaurant. Vriendelijke en vlotte bediening. Goede kwaliteit eten en niet te duur. Aangename ongedwongen sfeer met 60-er jaren muziek. Kortom een uitstekende keus! Aanrader! Gaan hier zeker vaker naar toe.

13. Claudia Damsma

We komen al jaren op Texel en nu dan Dennenoord ontdekt. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook erg vriendelijk.

14. Heerlijk gegeten! Varkenshaas was om te zuigen en erg lekker! Prima bediening! Prijzen mogen er wel zijn!

15. Als we op Texel zijn dan gaan we altijd eten bij Dennenoord. Mijn favoriet is de varkenshaas Dordogne, deze keer Varkenshaas met Roquefort saus uitgekozen ook voortreffelijk, maar de volgende keer zal het toch echt de Vlees spies Dennenoord worden want die hadden mij vrouw en dochter, en volgens hun was die verrukkelijk! Het weer was dit jaar helaas niet al te best, dus konden we s'middags gezellig aan de bar Estaminet biertjes drinken! Gezellige bediening, en zeer gastvrije eigenaren! Voor ons absoluut de 10 verdiend!

16. Greetje Kostwinder

Wij komen er elk jaar. Onze favorieten zijn de entrecote en het varkenshaasje Dordogne. Je krijgt hier i.p.v. sla en patat, warme groenten, gebakken aardappelen en gepofte aardappel. En dan de heerlijke tutti frutti. Vooraf de uiensoep.
    Echt een aanrader.

17. Richard Kreischer

Goed restaurant, goed eten, aan de buitenkant zou je zeggen dat het een kantine is, maar binnen is het sfeervol en gezellig. Gastvrije bediening. 2 tips, de temperatuur als de allesbrander aanstaat kan erg hoog oplopen en de tijd tussen bestellen en het voorgerecht opgediend krijgen is wat aan de lange kant.

18. Een goede ervaring! Zeker al 5 keer geweest en altijd goed. Heerlijke lamsboutjes en mijn man stoofpotje. Uitgebreide garnituur. Dit restaurant is zeker een aanrader!! Ook leuke bediening.

19. rita willemsen

Heerlijke visgerechten, de bijgerechten zijn altijd een verrassing, maar waar géén restaurant tegen op kan is de gebakken paling! Service in ongeëvenaard. Aanrader voor de Texelgangers.

20. R. Papavoine

Zeer sfeervol en hartelijke bediening. Veel keuze op menukaart en mooie , royaal verzorgde lekkere garnituur bij hoofdgerechten. Een echte aanrader en ook kinderen zijn zeer welkom.

21. Ik snap de goede recencies niet? Hebben hier nu 2x keer gegeten, maar de laatste keer toch weer spijt gehad. Mixed grill mag je toch een behoorlijke bord met vlees verwachten voor de prijs die ze ervoor vragen. Specifiek gevraagd om geen lamsvlees erbij te doen. Toch gekregen. Porties zijn minimaal. Een veredelde snackbar naar naar onze mening. Eigenaars lopen er ook onverzorgd bij. Bediening was wel prima door een jonge dame. Nee, voor ons géén volgende keer. Prijs/kwaliteit komt niet overeen.

22. Hartstikke leuk en gezellig restaurant waar wij al heel wat jaartjes komen en ik lekker met Jaap en Marjo
    kan praten over whisky en andere lekkernijen op eet- en drankgebied.
    Het restaurant geeft ons altijd het gevoel dat wij thuis komen op texel vanuit het zo mooie brabant.
    Ook een groot pluspunt is de lekkere huiswijn die ze serveren in tegenstelling tot de dramatische huis- wijnen die ze schenken in de meeste horecagelegenheden.

Lieve Jaap en Marjo, Nikki en de rest van het fantastische personeel, tot ziens.

23. Berry & Daan

Hartstikke leuk restaurant waar je een (h)eerlijk bord eten voorgeschoteld krijgt. Genoeg keuze op de menukaart in diverse prijs categorieën en daarnaast ook altijd overleg met de kok mogelijk.
    Wij zijn net een lang weekend met Hemelvaart geweest en toen was er keuze uit ca 7 soorten tapbier (van het vat): wat een luxe!
    De sfeer is ook erg gezellig. Niet alleen door de leuke aankleding van het restaurant maar zeker ook door de vriendelijke familie welke dit restaurant met ziel en zaligheid runt. Wanneer je daar bent, voel je je echt welkom.
    Tja, wat kan ik nog toevoegen? Wij doen eigenlijk nooit aan het schrijven van recensies maar deze keer voelden wij voor het eerst de behoefte om dit wél te doen. Bij deze dus!
    Lieve mensen, ga zo door en zeker tot een volgende keer!

24. Nico 14 punten

Prachtige bieren van het vat.
    Mooie menu's die betaalbaar zijn.
    Gezellige sfeer en bediening

25. Jaap Feenstra

26. leo gaarenstroom

Super goed restaurant, waar we weer gaan eten zodra we op Texel aangeland zijn.
    Dit is voor ons de derde keer dat we er gegeten hebben, en het eten blijft top; wat je ook besteld!
    De bediening is er ook geweldig; super snel en vriendelijk.
    Een probleem hebben we nu wel; waar vinden we nog een goed restaurant, waar vergelijkbare kwaliteit geserveerd wordt bij ons in de buurt [ je bent echt verwend als je bij Dennenoord gegeten hebt!]?

Aanrader!

27. Nergens zo lekker [geweldig] gegeten,ook bij ons in midden Nederland niet ,als hier op Texel,wat een vreselijk goed restaurant. Dit is dus de uitgelezen plek om te eten als je op Texel bent. DE lamschotel is echt toppie,een aanrader voor een ieder,ook het varkenshaasje Dordogne verdiend alle lof,wat een smaakexplosie,bediening is extreem vriendelijk,dat zie je niet vaak meer,prijs kwaliteit verhouding,waar praten we over?? Dennenoord is voor ons de plek!

28. Wat een verademing dat op het vakantiepark waar wij verbleven ook nog eens zo'n goed restaurant zit! We hebben al redelijk wat restaurantjes bezocht op Texel, maar deze steekt qua prijs/kwaliteit boven de rest uit. Goede sfeer, lekker eten, ik kom terug!

29. Heerlijk gegeten en ruim voldoende.
    Gezellige sfeer en goede bediening.

30. Tijdens onze laatste vakantie hier gegeten omdat het restaurant waar we anders eten gesloten was. Ik kan niet anders zeggen dan dat het helemaal top was, aardige bediening en geweldig lekker eten. Dus de volgende keer op Texel gaan we hier vaker eten en je komt er ook echt voldaan weg.

31. Hier tweemaal heerlijk gegeten tijdens ons verblijf op Texel begin maart. Vooral de jutterschnitzel is een absolute aanrader, zeker in combinatie met een lekkere Texelse Skuumkoppe. Sfeervolle haard en vriendelijk personeel.

32. 4 dagen op Texel geweest 2 x hier gegeten was TOPPIE!

Aanrader champignon vooraf heerlijk!

Bediening was super en het eten ook het is eenvoudig en goed!

1 opmerking ijs was wat minder.

33. Ook wij eten zeer frequent bij Jaap en Marjo.
    Als het vol is moet je soms wel eens wat langer wachten, dat hoort er nu éénmaal bij en je bent toch met vakantie?
    Niet zeuren dus, en gewoon een lekker flesje wijn laten aanrukken, waarop wij nooit hoeven te wachten. Het eten is heerlijk en keuze genoeg. Aan de bar is het goed toeven en aanspraak genoeg.

Het restaurantje is een goede keuze en als je op Dennenoord zit, hoef je ook de auto niet meer in.

34. Lekker lang weekend Texel geboekt.

Dus uit eten elke avond! Wij hebben 3 x gegeten bij Dennenoord en hebben echt genoten. Heerlijke Texelse lamsbout, ossehaasje, gamba's en ook de gerechten buiten de kaart (vraag er naar!) waren heerlijk.

Goed aangekleed en ruime porties. De gebakken en gepofte aardappels zijn fantastisch. De pizza is wat aan de vettige kant, maar wel huis gemaakt! Wij zijn geen toetjes mensen dus die kunnen wij niet beoordelen. Maar wat voorbij kwam zag er goed uit.

Goede en gezellige kroegsfeer, gezellige en zeer behulpzame uitbaters en personeel.

Dus wat ons betreft helemaal top!

35. Laatst erg gezellig weekend gehad ivm 10 jarig jubileum.

Eten was heerlijk! Zalm was niet aan te slepen.

Complimenten!

Pizza's zijn heerlijk. Pizza Dennenoord is zeker een aanrader!

36. Lisa Groenehof

3 kwartier gewacht op eten terwijl er amper mensen in het restaurant waren. Wel steeds komen vragen of we nog wat wouden drinken [toch wel makkelijk binnenhalen hé?].
    Serveerster die nogal lomp overkwam en ik nou niet een serveerster kan noemen.
    Achter ons zat een paar dat 1,5 uur moest wachten op hun pizza [!].
    Ijs bestond uit 3 bolletjes ijs voor 5,25.
    2 van de 3 bollen was al helemaal gesmolten.
    Eten smaakte verder wel goed, maar ik zou hier nooit terugkomen. Het was het geld niet waard.

37. T. van den Blink

Smoezelig restaurant, de tafel plakte. Groente was koud en een klein beetje patat met z'n drieen. Bediening was slecht je vraagt niet moet je nog wat drinken. Het duurde ook lang voordat we het eten kregen een tafel naast ons die later bestelde met 8 personen kregen eerst. Pluspunt was de aspergesoep die was lekker. Voor ons de laatste keer.

4,3
  38. Fabiola, Ben & Stijn van der Meer

Was lekker weer en hebben echt zalig gegeten bij jullie. Je zal de eerstvolgende keer dat we op Texel zijn weer overheerlijke lamsbouten en gamba’s en een lamsrack moeten maken. En natuurlijk een plekje voor onze lieve baby. Was echt zalig.

39. Rond-uit Top !
    Gezellig, goed eten en hele prettige bediening.

40. Ouderwets lekker eten, goede wijnkaart en prima sfeer!
    Absoluut een aanrader!

41. Groenendijk

Leuke eigenaren. En voortreffelijk eten!!

42. Je word hier altijd netjes geholpen.
    Het is er eenvoudig maar zeer goed.
    gemoedelijk en zeker een aanrader

43. Willem Bennink Mijdrecht

Wij eten met enige regelmaat op dit adres en het is ver bovengemiddeld!!