Tapasbar Danza in Den Bosch

Parkeren kan in diverse parkeerplaatsen rondom onze tapasbar. U maakt de meeste kans om uw auto te parkeren in Parkeergarage de Wolvenhoek. Vanuit de Wolvenhoek is het ongeveer 300 meter te voet naar onze tapasbar.

Parkeergarage Wolvenhoek:
    Openingstijden:
    - 24 uur per dag, 7 dagen per week.
    Parkeertarieven:
    - Tarief € 2,20 p.uur
    - Een speciaal vast tarief van € 3,00 geldt voor de avond (18.00-02.00), koopavond (21.00-02.00), nacht (02.00-07.00) en
    koopzondagen (09.00-18.00). Dit tarief is niet van toepassing op Hemelvaartsdag en Koninginnedag.

• OV

Vanuit Centraal Station 's-Hertogenbosch kunt u ons te voet bereiken.

• All you can eat

• Hip
  6. Betalen pin

1284519962 78
1311936083 79
1567819879 73
1659206949 73

1. Rico Weterings

2. Nogmaals teruggeweest bij Danza op uitnodiging van de eigenaar. Helemaal niks op aan te merken onze avond was nu geweldig. Heerlijk gegeten ontzettend vriendelijk personeel. Nogmaals dankjewel en we zijn blij dat we jullie een tweede kans hebben mogen geven! Het is echt een aanrader

3. Super zaak! Kom er heel vaak! Vind het eten heerlijk de sangria is er super! En het is gewoon heel gezellig zitten aan de bar of buiten ofzo! En leuke mensen werken er!

4. Met 4 personen bij tapasbar Danza gegeten in het mooie Den Bosch en het eten was écht lekker! Originele en ook gezondere gerechten, al kun je de toetjes zeker niet overslaan!
    Het personeel was zeer vriendelijk en de sfeer was goed. Voor mij zeker een reden om snel terug te gaan.

5. Bij tapasbar Danza heb ik een gezellige avond uit gehad met mijn vriendinnen. Door het personeel werden we gewezen op de Spaanse bieren en werden we leuk geadviseerd met het kiezen van verschillende tapas. Erg spontaan en gastvrij werden we geholpen gedurende de avond. Alle tapas waren heerlijk en er is een goede prijs-kwaliteit verhouding. De verassende pinchos die Danza aanbiedt zijn een top aanvulling op het Spaanse concept.

6. Vandaag gegeten met 4 vriendinnen. De start was al slecht na de bestelling van een sangria, deze wordt aan tafel gebracht waarbij de glazen al in onze nek vielen. Dat kan natuurlijk gebeuren maar twee keer is wel veel naar mijn mening. We hebben in 2.5 Uur tijd maar 2 rondes kunnen eten omdat het zo lang duurde, toetjes besteld en gevraagd of deze wat sneller door konden komen vanwege een film die we wilden halen. Helaas is 40 minuten voor toetjes maken niet genoeg… Het eten was lekker, jammer van de schimmel op de druiven. Die geserveerd worden op een plank met worst. Voor de prijs die we moesten betalen en het eten wat we er uiteindelijk voor gekregen hebben zou ik het niet aanbevelen. Ook raar dat je 2 gerechten per persoon mag bestellen maar niet meer dan 6 verschillende met 4 personen, daarnaast ook de extra betaling erg overdreven als je toch maar twee rondes kunt eten door de snelheid van uitserveren. Ik zou zelf niet terug gaan als dit standaard zo gaat.

7. Ruud schippers

Vandaag gegeten met 8 personen. Eten was goed. Vervelend is dat bij meerdere gerechten 1.50 euro extra gerekend word terwijl het afgekocht is. Bij de nagerechten stond cappuccino echter is deze volledig doorberekend. Was leuk echter voor ons niet voor herhaling vatbaar

6,3
  8. Wij waren met een groep, dat geeft als nadeel dat je niet gewoon van de kaart mag kiezen, terwijl je wel gewoon dezelfde prijs betaalt als de mensen met een onbeperkt menu. Verder was de bediening heel goed en hebben we heel lekker gegeten.

9. Veel van de informatie in de recensies klopt niet, wij hebben hier met 2 volwassenen en 2 kinderen gegeten. Tegenwoordig kun je van de kaart eten en je hebt een all-you-can-eat optie voor 12,50 EUR voor kinderen en EUR 22,50-25,00 voor volwassenen. Let wel op dat er voor een aantal gerechten EUR 2,50 moet worden bij betaald (dat zou wel wat minder mogen). Je mag per ronde 2 gerechtjes pp bestellen en maximaal 5 verschillende gerechten per ronde op de tafel. Wij waren all-in goedkoper uit dan dat we alles los hadden besteld.
    Wij en de kinderen hebben heerlijk gegeten.
    1 Tip voor de bediening. Met kinderen is het meestal wel zo dat hun geduld iets korter is dan bij volwassenen. Het is fijn wanneer daar rekening mee gehouden wordt in de snelheid van nieuwe rondes opnemen. Bij ons ging het OK, het lukt ons wel om de aandacht te krijgen. Maar let daar op.

10. Eten en Drinken zijn wel goed. Bediening (eigenares) heeft wel echt een grote mond.. Te veel discussie! Kan wel merken dat de medewerkers geen plezier hebben met hun werk.

3,6
  11. We kwamen om 1700 uur binnen. De vrouw in de keuken die ons even later pas opmerkte, was chagrijnig en wees ons uiteindelijk naar een plaatsje. We hadden iets na 5 onze eerste gang besteld en na een uur kwamen dan eindelijk onze broodjes. Er was op dat moment nog bijna niemand in het restaurant. Drie kwartier later werd ons pas gevraagd of wij de volgende ronde wilden bestellen, waar wij dan ook vervolgens weer drie kwartier op gewacht hebben. Als resultaat hadden wij na zo'n 3 uur twee rondes kleine tapas gerechten op. Echter hadden wij al beleefd gevraagd waarom het zo lang duurde, toen werd ons gezegd dat het allemaal pas vanaf een uur of 6 een beetje op gang kwam. Waarom open je een restaurant dan om 5 uur? Ook werden drankjes van tafel gehaald terwijl ze nog halfvol waren, waarna we als we daar iets van zeiden verafschuwende blikken kregen en ook nog eens het personeel over ons hóórden praten. We kregen tot 2 keer het verkeerde eten op tafel. Het personeel reageerde erg nors tegen ons en nadat we na 5 uur daar gezeten te hebben eindelijk klaar waren, klopte tot overmaat van ramp ook nog eens de rekening niet. We durfden er niet eens meer iets van te zeggen. Ik zou zeggen tegen de kok: ga bij een ander restaurant werken, want het eten was heerlijk!

6,3
  12. De sfeer was goed, dat was ook het enige positieve van de avond. We waren met een grote groep. Betalen 30 euro p.p. dan kregen we per 6 personen 1 bakje friet, 4 spare ribs, 2x 5 gefrituurde inktvisringen en 5 kipkluifjes. Je snapt 't wel, je hebt gewoon nog honger. Vervolgens belooft de eigenaar nog friet en spare ribs die gewoon nooit komen. Bovendien ook nog andere afspraken niet na gekomen. Kortom, veel te duur voor wat je krijgt. Bovendien beloftes doen die je niet na komt zijn gewoon slecht en kan je niet maken als je een fatsoenlijk restaurant wilt runnen.

1,6
  13. Waar moet ik beginnen. Gegeten met een grote groep, porties klein en geen rekening gehouden met etenswensen.

14. Op zich zeker niet slecht. Porties erg klein. Tortilla de patata van aardappelpuree gemaakt. Speciaal samengesteld menu voor AH actie bleek 6 euro duurder dan op deze website vermeld. Jammer, geen bevredigend antwoord terugontvangen van dit restaurant op onze klacht. " Website was verouderd en genoemde menu werd niet meer geserveerd? Het is nochthans zo volgens de wet dat dan toch de prijs vermeld op site geldig is

15. Hele slechte ervaring met restaurant!! Uiterst klant onvriendelijk en dan zeg ik het netjes! Hebben meer dan 15 min. moeten wachten totdat er met veel pijn en moeite iemand wilde stoppen om drankjes op te nemen. Na vragen van allergie lijst kreeg ik maar de helft van de kaart. Toen de karaf wijn en water op tafel kwamen wilde wij meteen bestellen, maar mogelijkheid ivm allergie (gluten) kon ik maar 3 vis gerechten eten van onbeperkt en meer variatie A la carte, dus mijn vriend wilde graag onbeperkt en ik a la carte. Daar kregen wij meteen NEE op geantwoord. Was te moeilijk voor de keuken en dus niet mogelijk. Toen wij vroegen of er andere opties waren zodat ik toch lekker kon eten, was er geen optie en vroeg ze meteen of wij dan de rekening wilde hebben.

Met andere woorden ze wilden geen eens dat wij daar maaltijd zouden nuttigen! Ik zal iedereen afraden om hier te komen eten bij Danza wat een aanfluiting voor gastvrije Den Bosch!

16. Gewoon jammer. Geen goede uitleg. Uren wachten op tapas. Sjonge.

3,9
  17. We zijn meerdere keren bij Danza geweest en het eten en de bediening is er echt goed. De laatste keer hebben we voor 3 personen een 5 gangen menu van € 32,50 p.p. genomen. Niet goedkoop maar dan verwacht je wel dat je voldoende krijgt. Ik vind dat je véél te weinig hapjes krijgt. Gezellig hoor voor 3 personen op 1 plankje of traytje maar het stond echt niet in verhouding. Heel erg jammer en we baalden er enorm van. Er is ook een 3-gangen menu van € 23,50, ik ben bang als je dat neemt dat je daarna nog naar de friettent moet.

18. In Den Bosch de lekkerste tapas bar. Dit is vooral te danken aan de keuken en de sfeer die er gemaakt is. Echter sommige personeelsleden lopen de kantjes er vanaf. Je ziet soms de irritatie als je besteld. Als hier aan gewerkt wordt kom ik graag terug.

19. Hele slechte bediening. Duurt veel te lang voordat je eten krijgt en het waren hele kleine porties. Jammer dat het zo is, vergeleken met vorig jaar.

4,1
  20. Mike van Santen

21. Barbara

Top tent! Lekker eten en een top bediening! De nieuwe wijnkaart is super en er is veel keuze in gerechtjes.

22. Trees 13561 punten

Met hemelvaart zijn we hier geweest. Toen wij binnen kwamen was er nog niemand. We namen onbeperkt tapas, liter wijn en kraanwater.

We werden gelijk en goed geholpen daar. Aardig mooi personeel. Het eten was perfect, de wijn ook. Na een half uur liep het restaurant op eens helemaal vol. Iedereen zat op een hoop, wij zaten lekker vrij. Tafeltjes zijn wat aan de kleine kant.

Bij deze drukte werden er veel fouten gemaakt, het stel naast ons wachtte al een uur op hun eten, de meiden konden het gewoon niet bij houden. Neem gewoon een paar mensen extra aan. In de open keuken was het een drukte echt ongelooflijk en de kok bleef lachen.

Een groot nadeel was de dames wc, die stonk naar een varkensstal de heren wc stonk naar een openbare wc: verschrikkelijk goor. Hier klaagde ook veel mensen over.

Wij waren goed geholpen, het was lekker zonder dat er iets fout was. Als we in de buurt zijn komen we zeker weer aan.

23. Kurt Agius

24. Gisteren gegeten bij Danza. Eten is lekker en goed. Personeel is vriendelijk, maar lijkt de drukte niet echt aan te kunnen en daardoor wat slordig. Restaurant is gezellig maar je zit wel bijna bij je buurman op schoot.

25. Erg lekker gegeten, het stond ook lekker snel op tafel. Ruime keuze in gerechten. Tip voor dessert: zelfgemaakte witte mousse. Heerlijk romig met een beetje vloeibare chocolade. Bakje was precies groot genoeg om niet het gevoel te hebben dat je de rest van de week niet meer hoeft te eten.

27. Super gezellig, lekker eten.

28. Gezellig gegeten met vier vriendinnen. Het eten was prima, zoals ook de sfeer. De bediening wisselend. Een allervriendelijkst meisje en een arrogante jongen die de wijn letterlijk in glazen mikte met rondvliegende druppels.

29. Eric en Evelien

Eten was heerlijk, ruime porties, goede wijn. Sfeer is prima en bediening vriendelijk. Niet echt goedkoop, maar wel heel lekker.

30. Heerlijk eten, alleen je zit zowat bij elkaar op schoot! Krokante kip is heerlijk. Prijs kwaliteit vind ik persoonlijk duur

31. Zandvliet

Fantastisch gegeten! 3 gangen tapas menu gehad, meer dan voldoende, goeie afwisseling van diverse soorten tapas. Ober / service was vrolijk, vriendelijk, sfeer gezellig. Tuurlijk het was warm, maar ja spaanse temperaturen in de mooiste, bourgondische stad van Nederland wanneer maak je dat mee? Prijs was goed in verhouding! Heerlijke avond gehad!

32. Bij binnenkomst werden we goed ontvangen. Dit was het enige positieve aan de avond. Ongeïnteresseerd personeel, tapas niet in verhouding (grote salade, kleine stukjes vlees). Op het einde is gevraagd of alles naar wens is geweest, hierop hebben wij "nee" geantwoord waarop geen vervolgvraag kwam.

Het eerste restaurant waar ik zonder het geven van fooi ben weggegaan.

33. Madelon

34. Femke Sleutjes

35. Renate 13 punten

Gezellig ingerichte tent. Leuke muziek en leuke sfeer. Maar wat het eten betreft. Waar we toch voor komen, is het echt heel slecht. We zijn hier met een groep van 17 meiden. We hebben vooraf brood en olijven gehad. Daarna kregen we een schaaltje met vlees ( stukjes spareribs, kip en nog iets) wat aardappels erbij en dat was het. Daar betaal je dan €24 pp voor! Niemand had genoeg gegeten!!!!!! We hebben er wat van gezegd en ze zeiden dat ze het alleen konden oplossen met een groter toetje. Dit hebben we maar genomen en zijn daarna naar de Mac gegaan.

36. Op koninginnedag bij Danza gegeten. Erg lekker en ondanks de drukte uitstekende service en vriendelijke bediening

37. Gisteren voor de 5e keer bij Danza wezen eten. Wederom erg lekker gegeten. Vooral de ossenhaas in rode wijnsaus, Iberisch hammetje en vleespincho zijn erg aan te raden. Ook de sfeer is altijd gezellig en lekker informeel.

38. Heerlijk ongedwongen lekker eten, borrelen en kletsen.

Super bediening en lekkere toetjes :-)

Zeker aanrader!

39. Gisteravond met partner bij Danza gegeten. Moesten even aan de bar wachten op een tafeltje. Daarna aan tafel. De bediening is erg vriendelijk. Je wordt snel en goed geholpen. De tapas zijn heerlijk! De gerechtjes volgen elkaar in een goed tempo op. We hebben zitten smullen! Wij gaan zeker nog een keer terug!

40. Zaterdagavond lekker gegeten en voldoende.

Bediening erg vriendelijk en vrolijk.

Gezellige gemoedelijke sfeer.

En inderdaad, 't 0 graden biertje smaakte erg lekker. (te lekker)

41. Steven Trienen

Erg knus en gezellig. Mooie, kwalitatief goede en betaalbare gerechten. Vrolijke bediening.

42. Prima restaurantje, lekker avondvullend kleine gerechtjes eten! Leuke inrichting en vriendelijke bediening.

43. Gezellig zitten, lekker buiten.

Tocht wel in het steegje.

Gezellig mensen kijken.

Tapas zijn ook lekker.

Het nulgradenbiertje ook!

44. Afgelopen vrijdag (20-08-10) heerlijk gegeten bij Danza. De bediening was goed en gezellig. Het eten was gevarieerd en lekker.

We gaan zeker nog een keer terug!

45. Heerlijke sfeer. Lekkere muziek. Zeer vriendelijke bediening die het met koninginnedag volle restaurant goed wist te bedienen.

Het eten was heerlijk. De kaart was goed, met succesvolle klassiekers en nieuwe uitdagingen.

We hebben genoten!

46. Tahnee 140 punten

Afgelopen donderdagavond op het terras gezeten. Tapas waren prima, bediening erg aardig en behulpzaam. Enige minpunt is de regelmatige terugkerende rioollucht die soms langs trekt...

47. Lekker gegeten.

Gezellige sfeer.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Erg ruime keus uit tapas.

Een aanrader!

48. Lekker in de zomer op het terrasje buiten tapas gegeten!

Heerlijk!

Bediening heel aardig en behulpzaam.

En de tapas zijn super lekker, lekker op je gemak en bijbestellen kan de hele avond.

Super!