• Biologisch
  • Bezorgen

3. Betalen Visa Master Card American Express

1. Mijn zus en ik waren een dagje winkelen in Den Bosch, via Spoordeelwinkel kochten we een dagticket voor de trein incl lunch bij La Place. Ik had bijna alleen de La Place coupon bij me en mijn zus had alleen het treinticket. Er was op de site van Spoordeelwinkel niet goed weergegeven dat men voor 1 persoon 2 dingen uit moest printen. Bij La Place in 1ste instantie veel gedoe. We zouden slechts 1 gratis lunch krijgen. Teleurgesteld, want mijn zus liet ze via haar mobiel de coupon zien. Uiteindelijk werd het keurig opgelost voor ons. De manager Jorg nam de moeite om haar coupon in het kantoor uit te printen. We hebben daarna heerlijk geluncht en iedereen was erg vriendelijk tegen ons. Een hele goede service en erg klantvriendelijk.

2. Lange rij om te bestellen. Een scholier om de maaltijden te bereiden waarbij hij eerst met de blote handen de hamburgers in de pan deed en later met blote handen de sla op de borden aan het leggen was. Onhygiënisch gefrut met eten en amateuristisch. We zijn bij het zien weer weggelopen. Dit hoeft niet zo van ons. Duidelijk gebrek aan deskundige leiding.

3. flippie

Oud en lelijk hok, toiletten voor 30 cent die totaal versleten zijn. In een woord; wat een oude rotzooi en bedompte eetgelegenheid.