Vecchia Roma in Delfzijl

50 meter van het restaurant af.

• OV

trein en bus 100 meter van het restaurant af.

• Halal

1263820877 76
1381251909 85
1420395587 80

1. Jo 199 punten

Zaterdag 9 februari 2 pizza's gehaald. Bij thuiskomst de dozen zeiknat en alles wat er op de pizza zat zag eruit als ragu 😔 Tonijn was nat dus uit blik en garnalen en mosselen smaakten niet vers en de dikke plakken spek leek wel rubber.... 1 malige actie, wij komen zeker niet terug 😔

2. Bestelden altijd eten bij hen. Was altijd perfect, maar deze keer was het ver beneden de maat; de groente rauw, de salade alsof het uit de vuilnis kwam! Aardappels leken wel op de bon: 4 halve krieltjes! Het brood was hard en droog en het vlees was gekrompen, een derde van wat je anders kreeg! Zonde dat je je naam zo te grabbel gooit door deze wanprestatie ! Word dus een andere Italiaan!

1,9
  3. Jan Scheffers

De beste pizza Margarita ooit.

4. Willem en Emma

Toch maar eens een andere pizzeria geprobeerd; kille sfeerloze zaak, jammer een zaak zonder dat er totaal niet over de inrichting is nagedacht in de meeste kantines staat beter meubilair !
    Allereerst een dood glas wijn teruggeven en de tweede was ook niet best. De smaak van de lasagna en pizza was goed.. pizza te hard gebakken.
    Personeel liep wat gestresst rond, kennelijk ongekwalificeerd !!
    Algemene conclussie bij deze zaak heb je niet het idee dat je uit eten gaat, kom op zeg dit kan zoveel beter !!

5,3
  5. Susanne Kühle

Het was erg gezellig en het eten was prima, het heeft wat lang geduurd, maar daarentegen heel erg lekker. Wat ik heel erg lief vond, was dat ik voor mijn verjaardag (die de volgende dag was) een mooi bloemenboeket namens het Restaurant heb mogen ontvangen, dat was geweldig.
    Al met al was ik zeer tevreden.
    m.v.g. Susanne

6. Zondag 28 Augustus hebben we erg lekker gegeten in het restaurant. Het was druk en we moesten ietwat langer wachten, maar dit was zeker meer dan de moeite waard. Niet te vergeten dat wij zeer gastvrij werden ontvangen en bediend door een zeer leuke jongedame.

Wij hebben er van genoten. Bedankt en tot weer ziens.

Jansen

7. Wij vonden er geen gezellige sfeer aanwezig, zoals je dat verwacht van een pizzeria. Serveerster was heel aardig, maar ik had bij mijn bestelling duidelijk gezegd geen champignons te willen op mijn pizza. Zij heeft dit netjes doorgegeven aan de kok (zei ze tenminste), maar bij arriveren van de pizza zaten er toch champignons op. Er werd wel aangeboden om een nieuwe te maken, maar dat was niet handig, aangezien mijn man zijn pizza ook al had. Ter compensatie wel een glas drinken aangeboden gekregen. Ook vonden wij het niet erg warm in het restaurant. Verder zaten de stoelen erg hard en wiebelde de tafel nogal. Kortom, geen herhaling voor ons hier.

4,9
  8. Met 4 personen gegeten in dit Italiaans restaurant in Delfzijl. De referenties waren goed, we waren nieuwsgierig.

Het restaurant is gezellig ingericht, de bediening is oké. We bestelden lekkere broodjes vooraf. Vervolgens de hoofdgerechten. Helaas kreeg ik de verkeerde pizza, leesfoutje van de kok? Dit werd snel opgelost. De pizza's waren erg lekker. Dikke plus.

Maar dan de nagerechten, de tiramisu bleek niet leverbaar, de aardbeien in de Vecchia Coppa bleken (nog) bevroren te zijn en in een andere sorbet miste de banaan. Wat meer aandacht voor een lekkere afsluiter zou erg goed zijn maar daar is deze Italiaan niet uniek in. Hoewel Italië geroemd wordt om haar ijs, vallen de nagerechten bij de collega's ook wel eens tegen.

9. Weening

Heb online tafel besteld. Het eten was heerlijk en bediening was ook niets aan op te merken. We gaan er vaker heen, toppie.

10. Online gereserveerd, mooi tafeltje bij het raam gekregen. Vlotte, vakkundige bediening en heerlijk eten! Was voor onze kinderen de pizza te groot, kregen de rest mee naar huis. Prijs/ kwaliteit verhouding prima! Een echte aanraders! Zeer vriendelijke bediening. Aankleding van het restaurant is sfeervol!

11. Het eten is hier best ok maar daar is dan ook alles mee gezegd. Nul sfeer en een matig geinteresseerde bediening maken dit beneden gemiddeld goed.

13. Tatjana Spanjaard

Wij hebben kerstavond een heerlijk, grote pizza gegeten en 1e kerstdag stond er spaghetti op het menu. Alles met veel smaak & liefde bereid :-) Graag nog eens!! Jammer dat we er zo ver vandaan wonen. Zeeland ligt helaas niet naast de deur...

14. Erg goed gegeten, bisteca met bloemkool en witlof. Vlees was perfect gebakken. Salade heerlijk. Brood met kruidenboter erbij. Kunnen andere restaurants een voorbeeld aan nemen. Dit restaurant heeft erg goede kwaliteit. Werd bezorgd, waar geen extra kosten voor in rekening worden gebracht. En het was heel warm !

15. Arthur 539 punten

Scallopa was wat taai, pizza's waren extreem zwaar maar niet bijzonder, rode huiswijn was goed, bediening was zeer hulpvaardig. Koffie was helaas erg vlak.

16. Gisteren voor het eerst in alle jaren dat we bij Vecchia Roma komen niét lekker gegeten. Ook de (witte) wijn was van zeer twijfelachtige kwaliteit. Ik hoop dat dit niet de trend wordt. We gaan het binnenkort nog een keer proberen.

17. 30 juni 2013 .

We komen hier wel vaker en vinden vooral de pizza 's klasse maar de bediening is niet altijd even correct maar het blijft een aanrader. En een goede prijs/kwaliteit verhouding.

18. Het was weer heerlijk en erg gezellig.
    Groetjes Klaas

19. Zit nu in nieuw pand, mag wat gezelliger qua aankleding en licht.
    Ook nu weer geen muziek te horen wat erg jammer is.
    Bediening niet altijd vrolijk.
    Eten top en prijs/kwaliteit goed in orde. Wijnen heerlijk en broodjes vooraf zijn verrukkelijk.
    Mijn advies: doe iets meer aan de inrichting en je bent een top restaurant.

20. Het restaurant is net verhuisd naar de Willemstraat waar een stuk meer ruimte is. Het is keurig ingericht maar nog een beetje gehorig, misschien een gordijntje hier en daar ?
    Lasagna gegeten, erg lekker. Het restaurant is met de verhuizing zeker verbeterd, ook de ligging in het centrum is beter.

21. Fam. van der Veen

Uitstekend restaurant.
    Goede prijs / kwaliteit verhouding.
    Vriendelijke vlotte bediening.

22. brenda kuiper

23. Ik zal kort maar krachtig zijn! Het eten was heerlijk! Alleen de glazen met drinken mogen groter zijn.

24. Moi, dit zijn één van de eerste keren dat ik bij een pizzeria zo een overheerlijke pizza heb gegeten. Erg leuke en aardige meiden die er aan het werk zijn. Het is er niet al te groot. Het is een TOP restaurant ! Het eten was echt super. Wij zullen zeker vaker komen!

Groet'n Hilbrant

25. familie oet daam

Wij eten hier al heel wat jaren heerlijk. De pizzeria heeft veel verschillende Italiaanse specialiteiten. Vaak beginnen wij met een anti pasto. Deze is zeker aan te raden. Ook aan de pizza's en pasta's kun je proeven dat het met liefde is gemaakt. Bij een vleesgerecht kun je zelf kiezen uit lekkere aardappeltjes, warme groentes of pasta en er zit een lekkere salade bij. Verder is de prijs kwaliteit verhouding ook goed!
    Een 10 voor deze pizzeria.

26. Lekker eten lekker drinken attente bediening! m.a.w. Wat wil je nog meer! Terugkomen natuurlijk!

27. Heb hier voor het eerst gegeten!

En moet zeggen het SMAAKT geweldig.

Ook al woon ik in de Groningen ik zal vast vaker langs komen.

Echt een aanrader TOP.

28. Lekker! Net als altijd :)

29. Janneke en Martijn Krakeel.

Gezellige, ontspannen sfeer. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Uitgebreide kaart en de gerechten zijn qua kwaliteit en kwantiteit prima in orde. De prijzen zijn zeer schappelijk. Als aperitief bevelen wij de Mitro aan, lekker en goed voor de spijsvertering. Kort gezegd; geen reden voor negativiteit. Wij komen uiteraard weer terug!

30. Super kok, gezellig restaurant. We hebben hier heerlijk gegeten! Gezellige bediening en heerlijk sfeertje.

31. Zaterdag wezen eten met de Fam. Reen bij Vecchia Roma.

Een goed restaurant, je krijgt er goed gevulde pizza's.

Bediening was goed en de prijzen normaal van de gerechten.

We komen zeker nog een keer terug.

G&M.

32. Maar goed dat ik eerst de recensies hier had gelezen!

Reden om te reserveren voor een groep van 8 mensen. Wij vonden het allemaal erg lekker. Royale porties, vlees precies goed. De bediening was ook prima, vriendelijk, perfecte timing!

Wij komen hier zeker terug!

33. Ebo en Naomi Reen

Eten is hier altijd geweldig en goed en de bediening ook.

Lekker voorgerecht meestal soep voor mij, en dan......

Een echt super grote pizza. Tjonge jonge nu ik het hier typ loopt me het water alweer in de mond. We gaan meestal met meerdere, altijd weer andere, kennissen hier eten, zodat ook die weten waar de goeie pizzabakker zit.

34. Zaterdagavond met z'n 3 en heerlijk gegeten bij Vecchia Roma. Als voorafje een geweldige antipasto van de kok (Gianni). Zagen er geweldig uit en een perfecte balans van smaak, nl. carpaccio, mozzarella met tomaat, parmaham met meloen, zalm etc. Smaakte heerlijk. Daarna een heerlijke ossehaas met asperges, goentes en aardappeltjes. Als toetje de 1 een ijssorbet met fruit en de ander een cafe Italia en voor mij een dubbele grappa (moet je echt een keer proberen).
    Wij komen al sinds jaar en dag bij Gianni en altijd een vriendelijke bediening en goed te eten gehad.
    Mensen echt een aanrader.

35. Ik ben een liefhebber van lekker eten, en dit restarant valt bij mij in ieder geval in de prijzen.

Er is gewoon geen betere Italiaan in de buurt althans, dat is mijn mening. En dan bedoel ik omgeving Delfzijl/Appingedam.

De bediening is goed, kort, bondig en ze maken klaar wat je hebben wil, je vraagt, zij maken klaar.

De muziek staat gelukkig niet al te hard, zodat je beter van je eten kunt genieten.

De menukaart is duidelijk en overzichtelijk, de wijn die ze schenken is perfect op tempratuur, zelf houd ik van een merlot, smaakt uitstekend bij hun goede vleesgerechten.

Binnenkort ga ik er zeker weten weer eten.

Misschien ga ik er wel familie dag houden, dat doen we ieder jaar.

36. Chantal

Aangezien sommige mensen er niet van overtuigd zijn dat alle recensies waarheidsgetrouw zijn, spreek ik bij deze uit dat na éénmalig gegeten te hebben in dit restaurant, ik na ongeveer een jaar hier nog steeds positieve herinneringen aan heb.

Binnenkort ben ik van plan om met een grotere groep te komen eten... En reken er maar op dat dat weer genieten wordt!

37. 20-02-10 Delfzijl.

Entree:We werden heel vriendelijk ontvangen, kregen een tafel voor vijf pers en genoten van ons aperitief. We konden rustig ons menu uitzoeken, 4 pers. namen een pizza wat varieerde van vis, vegetarisch tot vlees. De bodem van de pizza`s was uitstekend, niet te dik en ook niet te dun, precies zoals het hoort.

Ikzelf had deze keer voor het maand menu gekozen, wat bestond uit een 4 gangen menu. Een anti pasto, Pasta, als hoofd gerecht Spada (Zwaardvis), wat uitstekend was gegrild met heerlijke verse groenten erbij, en als nagerecht een zelf gemaakte Tiramisu. De porties waren meer dan voldoende en zeer smaakvol, goed gekruid en niet te overdreven.

Echt een aanrader voor een ieder die eens wat anders wil dan een Pizza. Vechhia Roma ga zo door! Ciao, Franco.

38. Roos Romeijn

Heerlijke witte wijn, de huiswijn per glas.

Pizza's groot en goed van smaak. Ook de ijsjes zijn goed.

Minputen: de bediening straalt niet en de muziek hoor je haast niet zodat er soms vervelende stiltes vallen in de zaak.

39. Na alle verhalen over zoutpotjes, al dan niet drankjes na en onvriendelijk personeel gelezen te hebben, de stoute schoenen aangetrokken en gegeten bij Vecchia Roma.

Het was erg goed! Meloen met ham vooraf en als hoofdgerecht een filetto gorgonzola. Wat een sublieme filetto was dat! En de bijbehorende pasta en groenten (met kaas overbakken witlof uit de oven) waren ook gewoon goed en erg lekker! De veel genoemde zoutpot heb ik echt niet nodig gehad, zoals dat bij goed Italiaans eten ook niet nodig is.

Bij het afsluitende kopje espresso (echte espresso en niet een klein kopje koffie, zoals zo vaak in Nederland) werd mij een drankje aangeboden. Die grappa smaakte goed bij de koffie.

En wat het personeel betreft: vriendelijke mensen, allemaal.

Ik ben met een goed en voldaan gevoel weggegaan en zal het zeker niet nalaten nog eens bij Vecchia Roma te gaan eten!

40. Gewoon goed gegeten, zoutpotje staat inderdaad niet op tafel, maar bij gebrek eraan brengt de bediening vlot een zout en peperstelletje.
    Daar doen zij niet moeilijk over. ;-)

Wij komen regelmatig met ons tweetjes eten in het restaurant en vaak krijgen we een lekker citroenlikeurtje of een kopje koffie na. Niet altijd, maar het is natuurlijk ook geen schoolklasje, als mijn buren wat krijgen en wij niet, gaan we echt niet klagen.

Het is helaas wel zo dat er weinig gelachen wordt met de klanten en de interresse is ver te zoeken bij de blonde oudere dame.

De jonge meiden maken wel een hoop goed, en het eten smaakt heerlijk!

41. Vanavond hebben we hier met z'n tweeen voor het eerst gedineerd, tevens voor het laatst.

Het eten op zich is redelijk tot goed te noemen: goed gevulde pizza en groot bord met vlees gehad dat redelijk smaakte. De geserveerde ovenaardappelen naast het vlees waren daarentegen niet lekker.

Bediening is zeer matig te noemen:

1) We hadden brood met kruidenboter (voorgerecht) besteld, kwam veel te laat, en terwijl we 3 minuten later nog bezig waren met deze broodjes, werd het hoofdgerecht al opgediend.

2) De aardappeltjes werden vergeten bij het hoofdgerecht; hierom moesten we zelf vragen.

3) We hadden apart een bakje champignonsaus besteld; echter de lepel hierbij ontbrak (waar we dus zelf om moesten vragen).

4) Er staat voor het hele restaurant een pot peper/zout/olie ergens in een vensterbank (dus niet een setje per tafel).

5) Cola en cola light werden verkeerd om uitgeserveerd.

6) Nadat we uitgegeten waren, om de rekening gevraagd: hierop 15 minuten gewacht, waarop we op stonden en ons een goedeavond werd gewenst. Ik heb zelf maar gevraagd of zij nog wilden dat we betaalden.

7) Grote groepen krijgen blijkbaar een 'na-drankje' van het huis ten overstaan van het gehele restaurant, kleine groepjes (2 personen) klaarblijkelijk niet.

Kortom, een tip voor het restaurant: zorg dat je klanten het gevoel krijgen dat ze echt belangrijk voor je zijn!

42. De pizza naar wens samengesteld was voortreffelijk, sterker nog, zo goed en lekker heb ik hem zelf in Italië nog nooit gegeten. We moesten wegens drukte boven eten, en dat was geen straf. Klein minpuntje is dat de planten boven ook wel eens water moeten, en een doekje over de vensterbankjes misstaat ook niet.

Verder echt een topper!

43. Wij hebben hier een tijdje geleden gegeten en wij hebben er geen prettige herinneringen aan.
    Het personeel was erg gestressed en dit bracht geen goede sfeer in het restaurant.
    Het duurde erg lang voordat het eten kwam en ook konden we niet gelijktijdig eten omdat men een gerecht was vergeten te maken.
    De (taaie) gebakken aardappels bij de vleesgerechten kwamen 15 min. later dan het vlees.
    Na melding dat het vlees inmiddels koud was geworden bood men aan dit op te warmen in de magnetron.
    Na ook nog eens onbeschoft behandeld te zijn door degene die de pizza's bakt, staat ons besluit vast, hier komen wij nooit weer.

44. Echt italiaans eten zoals het hoort!
    De pizza's zijn ongekend goed, met een dunne bodem.
    Mals vlees en visgerechten met heerlijke bijgerechten, voorzien van de juiste sausjes.
    Normaal ben ik een bierliefhebber, maar de wijn die ik hier heb gehad was echt overheerlijk. Ik kom snel weer!

45. Weekmenu uitgeprobeerd.
    Meloen met Parmaham, gegrilde ossehaas met salade.
    Eén woord: Heerlijk!
    Ook de pizza's waren (ook) deze keer heerlijk van smaak en pikant.

Een aanrader.

46. Aangename verrassing!

Het eten is er erg goed, en wat opviel: er werd gevraagd om even te zeggen wanneer we aan de pizza toe waren, zodat we alle tijd konden nemen voor het voorgerecht. Uitzonderlijk. Een aanrader!

47. Gegroet beste culinaire liefhebbers. Daar geen van onderstaande beoordelingen `eerlijk` is, ben ik getriggerd om een recensie te schrijven.

Mijn vriend en ik hebben enkele malen hier gegeten. Het restaurant is niet bijzonder qua aankleding/uitstraling, maar dat is mijns inziens ook niet zo belangrijk. De service is redelijk goed, het eten erg goed en hier draait het uiteindelijk toch om?!?!

Van de voorgerechten springt de tonijn carpaccio er duidelijk uit, erg smakelijk en een aanrader voor de liefhebber. De hoofdgerechten zijn allemaal goed, Gianni weet van wanten. De pizza`s springen er uit, want deze zijn werkelijk geweldig. Het fijne hieraan is, is dat ze ook bezorgen, dus als je in de omgeving woont.........

48. natascha

Het eten is hier erg goed, vriendelijke bediening en een leuke sfeer, kom snel terug.

49. Donderdag 12 februari ben ik de hele avond in deze pizzeria geweest, het eten was echt heerlijk en de bediening was helemaal top! ik snap niet dat mensen zoiets durven te schrijven.
    misschien hebben ze gewoon geen smaak, denk dat dat het wel zal zijn.
    vriendelijke groet lisa

ik kom zeker nog vaak terug!

50. Waar moet ik beginnen. Bestelling duurde erg lang. Zat een soort zeepsmaak aan mijn pizza bah!

Bijzonder onvriendelijke serveerster. Volgende keer weer naar de echte italiaan denk ik.

3,6