Parkeergarage Phoenixstraat

6. Betalen pin

1200095638 91
1334019010 74
1389820414 63

1. Geweldig eten, goede Griekse smaken. Vriendelijk personeel. Zomermenu. Prijs slechts € 18,50 super goedkoop en meer dan voldoende. Een aanrader

2. T van den Bos

Zeker aan aan te bevelen goed eten lekere drank vriendelijk personeel.
    Prima

3. Oud eten bij elkaar verzameld en krijg je op je bord, bevroren eten die in magnetron is warm gemaakt.
    De baklava smaakt is zo zwaar als een gewicht van half kilo omdat uit diepvries is gekomen en is vol met water.
    Dit restaurant verdien geen ster.Als u iemand bent die niet vaak naar restaurant gaat, doe paar tientje bij anders zou je teleurgesteld worden. Als u iemand bent die regelmatig naar restaurant gaat, zal zeker niet in smaak vallen. Zelfde nacht krijgen we allemaal last van onze buik en uitendelijk hele nacht op wc.

1,2
  4. Van der Heijden

Was een goed restaurant, maar nu niet meer. Slecht eten en veel te hoge prijzen voor een Griek.
    Kom hier niet meer terug.

5. Het was erg lekker eten met een heel nette service, zeker een aanrader!

6. Met z'n tweeën pas geweest en we vonden het geweldig! Mijn vriend nam de twee gangen menu en ik alleen hoofdgerecht. Fijne porties, niet teveel zoals bij de meeste Griekse restaurants (vind ik zonde) en zeker niet weinig! Presentatie van de schotels was mooi, giros was goed gekruid en de vis schotel was verrukkelijk! Mooi ambiance binnen maar het terras leek ook gezellig. Personeel was vriendelijk en we komen zeker terug!

7. Het eten was goed maar je kon enkel een tweegangenmenu nemen voor 28,50. Ik wilde slechts een hoofdmenu, ging niet; Dus toch maar 2 gangen besteld. Veel eten over, jammer. Als ik niet veel honger heb moet ik ook 1gang of 2 voorgerechten of b.v. een voorgerecht en een toetje kunnen bestellen, maar dat voor 28,50 is wel erg veel geld. Wij gaan hier dus nooit meer eten.

8. Banaantje

Slechte ervaring. Bedrijfsleider is onbeschoft en is chagrijnig. Verdere personeel doet zijn best om de sfeer te verbeteren nadat de bedrijfsleider je voor blinde en dom heb uitgemaakt. Geen aanrader, mag van mij gelijk weg.

9. 3 gangen menu genomen, was best prijzig voor wat je voorgeschoteld kreeg, voorgerecht inktvis was goed, hoofdgerecht specialiteit van de kok, nou laat specialiteit er maar af, was matig taai vlees en vrij weinig, friet en rijst vrij weinig en in een schaaltje gegooid! Salade? Beetje komkommer en tomaat en 2 stukjes ui ook in een klein schaaltje (een aanfluiting), nagerecht een verse fruit salade paar stukjes appel, mandarijn, peer, schandalig gewoon!!

Hier al eerder gegeten, toen prima gegeten, wel prijzig maar wel oké. Persoonlijk nooit meer Olympia!!

4,3
  10. mary vonk

21-01-2016 Heerlijk gegeten, prima sfeer, vrolijke bediening, een aanrader.

11. Het eten was lekker maar wat weinig en ongelijk verdeeld. We hadden alle 4 hetzelfde menu maar de 1 had veel gyros, de ander haast niks.. Ook de opmaak vond ik niks, een losse bak patat met de rijst er naast. Apart bakje rijst misschien oplossing. Het toetje vond ik echt niks, we hadden ijs waar nog harde stukjes ijs in zaten. Ook had er wel een dot slagroom op gemogen.. al met al vind ik het erg duur.

12. Ik vind het belachelijk duur, voor een stukje kipfilet bijna 25 euro, was lekker maar niet bijzonder. Mijn tafelgenote had 5 grote garnalen voor 30 euro, zat totaal geen smaak aan. Vooraf hadden we brood met 3 verschillende smeersels waar weinig smaak aan zat.

De prijzen op de kaart in het restaurant zijn hoger dan de prijzen op hun website.

Mij zien ze daar nooit meer!

13. brammie

Slecht, slecht, slecht. De eigenaar vind zichzelf erg goed. Het eten is matig en veel te duur.

Bij vorige eigenaar altijd goed eten en gezellige mensen. We waren vaste klant, nu komen we nooit meer.

14. F van der Meer

Zeer slechte bedrijfsleider die niet weet hoe hij met de klanten op een normale manier kan om gaan! Wij zijn na 20 jaar klant te zijn geweest helemaal klaar met deze restaurant. Dit alles omdat wij met kerst een tegoedbon kregen en deze met aparte tafels wilde gebruiken. Dit vond de bedrijfsleider asociaal, hij vond het brutaal dat wij de bonnen gebruikte die we toen gekregen hadden en dat we apart wilde gaan zitten.

Om als vaste klant op deze manier gekleineerd te worden is heel asociaal! We hadden deze bon gekregen om te gebruiken toch?!

15. Kom hier al zeker 25 jaar en was altijd erg tevreden. Laatst weer geweest en moet zeggen dat ik erg teleurgesteld was. De bediening was niet echt vriendelijk, de hoeveelheid eten was veel minder dan voorheen (en zo'n afgeladen bord hoeft nu ook weer niet hoor) en ik vond het absurd duur. Ik vind het helemaal niet erg om iets meer te betalen maar dan moet het het wel waard zijn en dat was het zeker niet het geval. Jammer, ik kom hier niet meer terug.

4,7
  16. marlies

Vanavond hier gegeten, ik had thuis op de site gekeken voor menu en prijzen. Toen we de kaart kregen was het voor alle hoofdgerechten (grill gerechten) een eenheidsprijs geworden. Dat kan je niet maken!!

Vorig jaar hier ook gegeten maar nu zoeken we voortaan een ander.

17. fotios

18. Wij hebben echt slecht gegeten in hun restaurant, en ze leken daar serieus mee om te gaan en we moesten de klacht via email nog even insturen, waar vervolgens helemaal niets mee gedaan is. Wij hebben niets meer vernomen van onze klacht. Belachelijk!

1,5
  19. Wij hebben veel ervaring met Griekse restaurants maar deze viel echt tegen. Erg duur, maar vooral zeer matig eten. Eigenaar kan slecht tegen kritiek dus ik denk niet dat hij er iets aan gaat veranderen. Jammer want verder is alles oké.

4,1
  20. Vanavond met 2 vriendinnen hier gegeten. Heel erg tegen gevallen. Vergeleken met 1 jaar geleden erg achteruit gegaan. Pikilia een paar hoopjes op een bord gekwakt en dat voor 13 euro. De hoofdgerechten konden er mee door, niet bijzonder. De desserts waren een grote teleurstelling, glazen kommetje met stukjes meloen, beetje ijs en slagroom. Waar zijn de mooi opgemaakte borden van een tijdje terug. Komt dat door het nemen van een 4 gangen menu? Personeel dat zeker nog een cursus gastheerschap moet volgen. Uit eten gaan moet een feestje zijn, dat was het vanavond dus niet. Wij komen voorlopig niet meer terug.

21. In een rap tempo wordt het eten gebracht, weinig ruimte tussen de gangen. Varkensfilet wordt geserveerd als zijnde varkenshaas. Geen aanrader, voor het eerst sinds lange tijd terug maar zal hier niet snel naar terug gaan.

2,4
  22. Leo 339 punten

Sfeervol restaurant gelegen aan gracht in de levendige historische kern van Delft. Bijzonder vriendelijke, vlotte en humorvolle bediening. Aangename prijsstelling en ruime sortering. Uitstekende kwaliteit in ruime hoeveelheden. Pauzes tussen de verschillende gangen kan men zelf bepalen. Reserveren wordt aanbevolen. Zelfs op dinsdagavond "volle bak". Van harte aanbevolen!!

23. Al zeker zes keer daar wezen eten de afgelopen jaren. Meestal met twee personen, soms met drie. De sfeer is altijd relaxed ondanks dat het personeel hard werkt. Altijd vriendelijk personeel. Vooral te veel eten voor normaal formaat mens, maar wel lekker en snel op tafel. Als je toetje je echt teveel wordt, zoals de lekkere speciale chocolade streek-cake dan kan je een doggiebag krijgen voor bij de koffie thuis bijvoorbeeld. Niet chic maar gewoon prettig zitten. Reserveren is handig, vaak druk.

24. Uitstekend gegeten. Porties waren erg groot. Prijs-kwaliteit is prima,evenals de bediening. Kortom een aanrader.

25. Ik vind het persoonlijk de beste griek van delft kwa eten en prijs verhouding. Maar wat ik heel jammer vind aan deze Griek, is dat het personeel niet helemaal klopt. Het zijn alleen maar Grieken, waarvan je sommigen niet eens kunt verstaan. Maar niet over alle obers. Voor de rest vind ik het een heel leuk restaurant.

26. Afgelopen week moussaka gegeten. Advies: niet doen!. Olympia maakt er een aardappelgerecht van met veel saus. Was echt niet lekker.

Griekse salade kwam uit het zuur.

5,1
  27. Van de week maar weer eens naar ons lievelings restaurant in Delft geweest.

Gastvrij welkom geheten en we kregen een mooie plek.

Heerlijk eten, goed personeel, gezellige sfeer, gezellig druk alles was aanwezig.

Het eten smaakte zoals gewoonlijk heerlijk en smaakte echt Grieks!

Wij blijven komen bij deze geweldige Griek!

28. Nancy 23 punten

We hebben er nu 2 x al gegeten met 2 personen.

En we hebben een super avond gehad het eten was top de bediening was top en de prijzen vallen reuzen mee voor 3 gangen menu betaal je 25 euro en dat is echt niet te veel.

Het word mij vaste griek :)

29. We hebben weer zo lekker gegeten.

Mooie zaak en druk voor een doordeweekse dag.

30. Woensdag 3 Februari gegeten in dit restaurant met z'n 2-en.

We hadden geen hoge verwachtingen maar zijn uiterst tevreden huiswaarts gegaan.

We hadden voor een lage prijs een 3 gangen menu, waar we meer dan voldoende aan hadden. Over de smaak van het eten valt naar mijn idee niet te twisten, uitstekend!

Service was prettig, werden op een spontane manier behandeld en bediening was ook komisch, een beetje extra entertainment!

Leuk om ook echt Grieks personeel te zien en horen praten. Wij komen zeker nog een keer terug!

31. Afgelopen zondag hier gegeten.

Was echt weer top, na een lange tijd met slecht eten enz.

Het was lekker druk, wat we gewend zijn.
    Hebben heel eventjes moeten wachten omdat we niet hadden gereserveerd.

Daarna hebben we heerlijk gegeten, eten smaakte prima.

De sfeer was goed.

We zijn netjes geholpen door een jongen met een Grieks uiterlijk, hij maakte de avond nog leuker.

Hier komen we zeker snel weer terug!

32. Vorig jaar heeft het restaurant een ware metamorfose ondergaan en dat maakte Olympia tot mijn favoriete restaurant. Het rommelige interieur zag je opknappen tot een prachtig restaurant, het eten was lekkerder dan ooit, het was een verademing dat niet al het eten op het bord werd geflikkerd maar netjes in schaaltjes op tafel kwam en de bediening was zoveel netter als het daarvoor was. En dat allemaal doordat er een andere eigenaar in de zaak kwam. Dus toen ik van de week kwam eten, schrok ik enorm om te zien dat de vorige eigenaar weer terug was, want daar gaat mijn favoriete restaurant. Het was alweer te zien, de zaak is direct weer rommeliger, het eten wordt weer op één bord geflikkerd en de kwaliteit was binnen die korte tijd al drastisch gekelderd. Mij zien ze er in ieder geval niet meer. Deze eigenaar is negatief in de zaak aanwezig en dat negatieve straalt door het hele restaurant heen. Zonde hoor.

3,6
  33. Drukke zaak, maar de kwaliteit van enkele jaren geleden halen ze absoluut niet meer. Personeel loopt hard, wachttijden zijn prima, het eten is jammer genoeg onder de maat, vaak te doorbakken. Bediening is vriendelijk, jammer is wel dat je de gehele aanwezigheid door één ervan continue aangestaard wordt.

4,5
  34. Super, ik kom hier al vanaf 1983, op 5 Dec 09 nog met een groep van 21 mensen wezen eten, het was heerlijk, weer gezellie.

Alles top, ook namens de groep.

Gr JT.

35. Hele gezellige tent, prima eten, je krijgt waar voor je geld.

Aardige bediening. Leuk ingericht, wel krap maar dat mocht de pret niet bederven.

36. Y. van Berkel

Ik kom al jaren en jaren bij Olympia, het was voor mij de allerbeste en leukste plek om te eten.
    De laatste tijd (toch zeker al een jaar), is er erg veel veranderd en zeker niet ten goede. De dagelijkse leiding is naar mijn mening niet (meer) in goede handen als voorheen.
    Het personeel doet zijn/haar best, maar de kwaliteit van het eten gaat hard achteruit. Jammer, jammer, jammer.

37. N. Bastiaan

Een paar weken terug gingen wij met 20 man eten bij Olympia. Dit was een paar maanden van te voren gereserveerd. Bij aankomst bleek dat er geen rekening was gehouden met een grote groep en dat we alleen aan de tafels konden plaatsnemen als we met de ruggen tegen elkaar gingen zitten. Afgezien van het feit dat je op deze manier niet normaal met elkaar aan tafel kon zitten kon ook niemand meer naar het toilet. Na klagen en wachten kregen wij een andere tafel. Dit was enigszins een verbetering maar nog steeds krap zitten. Daar kwam bij dat het restaurant maar mensen bleef binnen halen ook al was de zaak al lang vol. Deze mensen moesten achter onze tafel aan de bar blijven wachten. Het eten kwam heel erg laat waardoor de kleine kinderen uit onze groep het al helemaal zat waren. Niet al het eten kwam te gelijk. Sommige producten waren koud of rauw. Ook de hoeveelheid was minder dan voorheen en bijgerechten ontbraken. Het ouzo'tje wat je normaal van de zaak krijgt, hebben we niet gekregen. Ik vond het erg zielig voor mijn oma die het etentje organiseerde dat het zo in het water is gevallen. Jammer als het restaurant ervoor gezorgd had dat de zaak niet overvol geweest was, had het vast beter gekund. Hier reserveren wij i.i.g nooit meer.

38. jan willem

We komen hier al jaren altijd lekker en goed geweest je kreeg waar voor je geld, dat is nu helaas niet meer het geval en dat vinden we best jammer want het WAS een leuke zaak!!!

1,5
  39. zaak gaat achter uit erg jammmer bedien blijft goed eten wordt steeds minder

5,3
  40. beter kan niet ga zo door

41. rosenboom

Voor de zoveelste keer wezen eten, wederom zeer goed.
    Mooie plek in centum Delft met buitenterras.
    Niet het goedkoopste restaurant maar wel een van de betere en de beste Griek.

42. Bas Meijneke

Veruit de beste griek in Delft!

Heerlijk, gezellig, vriendelijk, persoonlijk,(te) grote porties. Goede wijnen, fantastische toetjes. Men wil het alle gasten 100% naar de zin maken en dat lukt ze ook nog! Kortom perfect!