• Lid sinds 28 augustus 2014

Athene Palace

Hardenberg

yvonne heeft nog geen foto toegevoegd

1. yvonne's profielfoto
    yvonne heeft een recensie geschreven voor Athene Palace

Ziet er veelbelovend uit van buiten. En dat was het enige positieve wat wij hebben ervaren. We hebben anderhalf !!!! uur op ons eten moeten wachten met twee kleine kinderen. Andere slachtoffers die later kwamen dan wij zaten al bijna aan het nagerecht.Op de vraag hoe dit kon zei de serveerster dat dit kwam door de nieuwe kok. Ondertussen werden de kinderen zo ongeduldig dat we een aanspraak op op het beloofde vermaak van kinderen wilden gaan doen. Dit bleek te bestaan uit een mandje met wat boekjes en twee auto's. Geweldig hoor. Uiteindelijk kwam het eten. Eerlijkheidshalve moet vermeld dat het vlees lekker was. De kinderen aten hun patat niet, achteraf niet zo gek, die was nog rauw van binnen. Wederom beklag gedaan, de serveerster zei geïrriteerd dat ze toch uitgelegd had dat dit door de nieuwe kok kwam. Wij zeiden dat dit niet ons probleem moest zijn, dat ze bv. sorry had kunnen zeggen en ons een drankje aanbieden van het huis tijdens het lange wachten. Gelukkig hadden de kinderen een kleurdoos met heel veel kleurpotloden om zich te vermaken, weliswaar geen een met een punt. Uiteindelijk hoefden we het stokbrood niet te betalen, en kregen we een kopje koffie gratis. Er zijn twee positieve punten uit dit avontuur overgebleven. Ik heb heel lang kunnen nagenieten van dit avontuur. En de wetenschap dat mijn twee kleinkinderen over veel meer geduld beschikken dan wij dachten.

3,2