• Lid sinds 26 april 2013

Brasserie Luxembourg

Groningen

wouterse heeft nog geen foto toegevoegd

1. wouterse's profielfoto
    wouterse heeft een recensie geschreven voor Brasserie Luxembourg

Als je het gevoel wilt krijgen dat jouw bestelling vergeten is
    en "wilt genieten" van het aanschouwen van je eigen langdurig lege tafel
    en de tafels om je heen, die later bezet werden en waar na jouw bestelling die bestelling pas is opgenomen is en die omringende tafels eerder bediend worden en je dus langer dan een uur op je hoofdgerecht wilt wachten nadat je waterige mosterdsoep hebt gehad.
    Dat dan de patatjes zo hard als spijkers krijgt (gewoon die er nog lagen nog een keer bakken - dan worden ze wel keihard en krokant)
    en op een stoel aan een tafel wilt zitten waar net nog een hond op cq. aan zat.. (lekker schoon... maar niet heus!) en diezelfde mevrouw, die met haar hond op de armen door de zaak loopt even later achter de bar staat... (lekker schoon maar niet heus!)
    Een en ander nadat eerst je redelijk kort door de bocht per e-mail te horen hebt gekregen dat je eigenlijk toch wel op een domme manier verkeerd gereserveerd hebt.

Als je dit allemaal wilt: this is the place to be..

Dit was één keer maar nooit weer.

Jammer dat het hardwerkende personeel (voor jullie een compliment dames en heren) zo in de steek gelaten wordt door de slechte, ongastvrije bedrijfsstructuur van de eigenaren.

1,5
  2. wouterse's profielfoto
    wouterse heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Luxembourg

o ja... en het brood voor het eerste voorgerecht)bruchetta's) gebruikt was, was , in tegenstelling tot het stokbrood bij de waterige mosterdsoep, niet vers.
    en de groente bij het hoofdgerecht: geen sla of iets dergelijks en de drie stukjes winterwortel(niet eens allemaal gaar) en 2 blokjes courgette mogen de naam groente niet eens hebben..........
    we hebben maar niet geklaagd want anders hadden we weer zo lang moeten wachten op een vervangend gerecht...
    het excuus van de bediening dat het zolang duurde toen ik na een uur klaagde waar ons hoofdgerecht bleef: "ja, daar kunnen we niks aan doen want alles komt ook tegelijk"
    Gek Hé? Dat rond etenstijd alles ineens tegelijk komt.
    Een mailtje aan deze zaak leverde helaas een oorverdovende stilte op (nadat ik eerder op een 'domme foute reservering" in no time een reacctie - weliswaar kortaf - had.
    Had men wel de moeite genomen om te reageren - we schreven alleen om te signaleren en verder niks - dan had ik deze recensie niet geschreven...........