• Lid sinds 5 april 2013

Vida Pura

Valkenswaard

Las Palmas

Rotterdam

Winters heeft nog geen foto toegevoegd

1. Winters's profielfoto
    Winters vindt de recensie door Winters voor Restaurant55 leuk

Op zondag 29 april met drieën een lunch genoten. Vriendelijke ontvangst, persoonlijke en heel attente bediening. Meest belangrijke van allemaal, het gevarieerde en super smaakvolle eten, hulde aan de kok, wat een vakman! Extra verast door de amuses, van begin tot het einde een dik verdiende 10, zelfs de rekening viel erg mee dus ga zo door!

2. Winters's profielfoto
    Winters heeft een recensie geschreven voor Restaurant55

3. Winters's profielfoto
    Winters heeft een recensie geschreven voor Vida Pura
    Internationaal Valkenswaard

Gisteren met z'n vieren een heerlijke avond beleefd bij Vida Pura. Top gastheerschap, een leuk, dienstbaar en gemotiveerd team waarvan je ziet dat ze met plezier de klanten bedienen. Smaakvol eten, passende porties en redelijke prijzen. Ook de ambiance spreekt ons aan. Logisch dat het hier altijd druk is, ga zo door!

4. Winters's profielfoto
    Winters heeft een recensie geschreven voor Little Thai Prince

Met z'n viertjes heerlijk gegeten. Snel zoals dat gaat in Azië maar prima, vers en zeer smakelijk. Totaal tevreden maar niet bedoeld voor een avond vullend etentje. Wat eten betreft een aanrader.

5. Winters's profielfoto
    Winters heeft een recensie geschreven voor Las Palmas
    Internationaal Rotterdam

Donderdag avond hier gegeten met onze ondernemersvereniging. Vooraf afgestemd, drie gangen menu met een wijnarrangement voor 70 euro p.p. Porties waren inderdaad erg klein maar wel smaakvol, op zich prima. De bediening is prima. Toen ging de truckendoos open. Er werd een aperitief rondgedeeld zonder te vragen waardoor wij ervan uit gingen dat dit bij de arrangement afspraak hoorde. Aan het einde idem, er werd weer een borrel uitgedeeld zonder te vragen. Extra kosten voor 22 personen, 1000 euro! Na commentaar kregen we 500 euro terug. We voelen ons bedonderd, heel jammer en dom, dus nooit meer Las Palmas....