• Lid sinds 26 november 2012

Cantina Mexicana

Groningen

Wageningen op bezoek heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wageningen op bezoek's profielfoto
    Wageningen op bezoek heeft een recensie geschreven voor Cantina Mexicana

Na een afweizgheid van 22 jaar de stad weer eens bezocht. Heerlijke stad. Op zaterdagavond samen met vriend, zus en zwager gaan eten bij Cantina Mexicana, zonder te reserveren. We moesten even 20 minuten wachten, absoluuut geen probleem, dit weet je van te voren. Tafel was gereed en je werd niet eens naar je tafle gebracht, ook werd niet aangeduid welke het was. Na ongeveer 15 minuten aan tafel zitten, werd dan eindelijk de kaart gebracht. Drankjes waren op en er werd niet eens gevraagd of we nog iets wilden drinken, de kaart bekeken en een keuze gemaakt binnen 10 minuten. Map dichtgeklap op tafel, zoadat men kan zien dat er een keuze is gemaakt, 15 minuten gewacht en nadat we gezwaaid hadden kwam er eindelijk weer iemand aan. Weer geen vraag of we nog iets wilden drinken. Na 15 minuten het voorgerecht, was redelijk goed. Aiolimayonaise was niet helemaal zoals het hoort. Waren we met voorgerecht bezig, kwam men reeds een schaal patat brengen die we besteld hadden voor bij het hoofdgerecht. Weer mee terug gezonden. Nadat het voorgerecht op was hebben we 20 minuten gewacht op hoofdgrecht. Geen probleem, want dan kun je nog even kletsen. Hoofdgrecht zag er goed uit en smaakte ook redelijk. Wel iets te zout. Extra aiolimayonaise besteld, maar dat kwam maar niet, bij navraag bleek het op te zijn, en toch kregen we zgn. aioliemayonaise, mayo met knoflookpoeder ,dit was zeer beroerd. Tijdens het hoofdgrecht kwam de bediening nog met 2 hoofdgrechten voor een andere tafel. Ook kwam er daarna nog iemand met 2 nagerechten terwijl we nog met hoofdgrecht bezig waren. Hoe kan dit, slechte communicatie of desintresse. Het nagerecht zag er goed uit en smaakte ook goed. In het algrmeen was het eten redelijk, maar de bediening was ronduit slecht.