• Lid sinds 22 maart 2014

't Zusje

D'n Heerboer

Humphreys

Uden

Violet Zonnenberg heeft nog geen foto toegevoegd

1. Violet Zonnenberg's profielfoto
    Violet Zonnenberg heeft een recensie geschreven voor D'n Heerboer
    Internationaal Uden

Afgelopen weekend hier met z'n 6en wezen eten; zware tegenvaller. Bij reservering was gevraagd naar de mogelijkheden voor vegetariërs (1 iemand in ons gezelschap): dit was allemaal geen probleem en er kon van alles gemaakt worden. Veel verder dan een bord friet met sla of groenten kon ze echter niet komen. Uiteindelijk zijn nog wat boontjes en witlof apart klaargemaakt, en mocht zij voor het kindertarief door, dus nog redelijk netjes opgelost.
    Het eten viel echter zwaar tegen: groentes waren compleet doorgekookt, meeste bakken zagen eruit alsof het er al uren stond. Alleen de voorgerechtjes vond ik wel lekker en het vlees van de plaat was stuk beter, maar nog niet bijzonder. Personeel hield wel drinken goed in de gaten en was ook vriendelijk.
    Absoluut de 30€ per persoon niet waard!

2. Violet Zonnenberg's profielfoto
    Violet Zonnenberg heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Tot nu toe 2x bij 't Zusje wezen eten; beide keren in Uden. Ontzettend leuk concept: voor €26,80 onbeperkt genieten van alle tapas gerechtjes, zonder tijdslimiet o.i.d.
    Eten ziet er goed uit en, niet onbelangrijk; was ook erg lekker, al hadden de gerechtjes wat mij betreft wat warmer geserveerd mogen worden. Keuze is er zeker genoeg, eet zelf bijvoorbeeld geen vis, maar had ruim voldoende keuze over! Aan kinderen en vegetariërs (zelf niet mee te maken) is ook gedacht.
    Service vond ik uitstekend; wordt snel geholpen, personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. En de sfeer is ook top!
    Zeker een aanrader, hoop er zelf ook nog regelmatig terug te keren!

3. Violet Zonnenberg's profielfoto
    Violet Zonnenberg heeft een recensie geschreven voor Humphreys
    Internationaal Uden

Vorig weekend gegeten bij Humphreys in Uden. Allereerst: wat een mooie locatie, prachtige oude boerderij, straalt enorm veel sfeer uit! De stoeltjes binnen waren niet zo comfortabel.
    Bediening was erg vriendelijk en gastvrij, liet ook niet al te lang op zich wachten.
    Eten was heerlijk, zeker in vergelijking met de prijs, al vond ik één klein bakje frites wat werd gebracht voor 4 personen erg weinig!!

4. Violet Zonnenberg's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Violet Zonnenberg's profielfoto
    Violet Zonnenberg heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Ben hier meerdere keren wezen eten, tot nu toe altijd heel goed bevallen! Bediening is vriendelijk, sfeer is gezellig. Eten vind ik ontzettend lekker, hebt ook een hele ruime keuze! Pannenkoeken zijn goed gevuld, prijzen zijn heel redelijk.