• Lid sinds 18 maart 2012

Kyoto

Alphen aan den Rijn

Ton Servaas heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ton Servaas's profielfoto
    Ton Servaas heeft een recensie geschreven voor Kyoto

Ben er gisteren voor de 3e keer geweest, wat een restaurant was met snelle bediening en correcte behandeling was nu geworden tot een puinhoop. Onkwaam personeel wist niet op welke tafel de klaargemaakte gerechten moesten zijn. Een baas en een bazin die als kippen zonder kop in hun volle restaurant van alles, behalve het nodige deden. We hebben er 3 uur gezeten voor 3 rondes. De vierde hebben we maar niet meer genomen. We wilden weg. Jammer om te zien dat een goede formule en een uitstekende kwaliteit teniet wordt gedaan door het gebrek aan bedrijfsleiding en personeel. Ik had zelf liever het dubbele betaald voor een 'avondje uit' dan nu eindeloos te moeten wachten op de gerechten die lauw werden opgedient. De bazin wist me te vertellen dat ze personeelsgebrek had. Nou, dat was mij na 10 minuten al duidelijk. Als je dan ook nog extra toeloop krijgt omdat je via Groupon je gerechten voor half geld aanbiedt ben je niet slim bezig. Jammer om te zien hoe een Toprestaurant afzakt tot een chinese, middelmatige, snackbar.