• Lid sinds 25 juli 2014

PRIMA

Nunspeet

Therie Bruynes heeft nog geen foto toegevoegd

1. Therie Bruynes's profielfoto
    Therie Bruynes heeft een recensie geschreven voor PRIMA
    Regionaal Nunspeet

Genieten!

Dat is het juiste woord voor een avondje Prima in Nunspeet.

Jarig zijn op een maandag, voor ons niet de ideale dag om een verjaardag te vieren, maar het zomaar voorbij laten gaan was ook geen optie! Dus wij kozen voor een "Prima" avondje.

Na een hartelijk welkom door de gastheer werden we begeleid naar een prima plek aan het raam. De sfeer die in het schone restaurant heerst is modern-chique. De gastheer nam de drankjes op en overhandigde ons de menukaarten. Daarbij wist hij te vertellen dat deze zeer regelmatig wisselen, iets wat ons enorm aanspreekt. We werden verblijdt met een heerlijke amuse en gaven onze bestelling door.

Het voorgerecht, een carpacchio, was heerlijk! Niet alleen om te proeven, maar ook om naar te kijken. Het opgemaakte bord zag er werkelijk decoratief uit. De gastheer wist heel mooi en smakelijk de ingredienten van de diverse voorgerechten te vertellen. Ook de hoofdgerechten waren zeer smakelijk. Het mooie aan het concept is dat de producten vers zijn en uit de directe omgeving komen. Dat proef je gelijk!

Al met al hebben wij prima genoten van een heerlijk avondje en wij komen zeker terug!