• Lid sinds 26 januari 2014

Wok De Marco Polo

Terneuzen

Rimnam

Zaamslag

Teun heeft nog geen foto toegevoegd

1. Teun's profielfoto
    Teun heeft een recensie geschreven voor Tafelen
    Internationaal Middelburg

Na al veel wok restaurants bezocht te hebben is deze toch wel waar het eten veruit het slechtste is. De nasi, bami en mihoen lijkt van de Aldi te komen en alsof ze hem hebben bewaard in het riool zo smaakte het. De Sate saus is dezelfde smaak als van Remia die je bij de Jumbo kan kopen. De friet is vrij klef en de pizza erg vet en zout. Op de bakplaat om iets te laten bakken werd om de halve minuut een flinke scheut olie erover gegooid zodat het veel te vet werd. En bij het wokken was de pikante saus heel erg flauw en heel waterig. En het eten zelf was weer heel droog. Het enige wat goed was waren de toetjes en het ijs. De ruimte is erg groot en lijkt op een boerenschuur waar men kan vreten. De bediening is niet erg vlot met het ophalen van de lege borden. Voor ons nooit meer!

2. Teun's profielfoto
    Teun heeft een recensie geschreven voor Rimnam

Wij zijn ook geweest en ze hadden een buffet. Het eten was op zich wel lekker, maar ik miste een lekker ijsje met slagroom achteraf wat niet bij het buffet zat. Als ik de eigenaar was dan maakte ik er een chinees thaise wok van met meer variatie. Lekker frietjes serveren en sate in pinda saus en slagroomsoesjes op een schaal. Ik denk dat het dan ook langer zal blijven bestaan. Ook de drank was erg prijzig.

3. Teun's profielfoto
    Teun heeft een recensie geschreven voor Wok De Marco Polo

1 keer en nooit meer! Alles wordt in boter gebakken, veel is nog rauw, gebak smaakt vies, bediening staat gewoon te niksen achter te bar en komen niet of duurt erg lang, waardoor je zelf achter je drinken aan moet gaan. Het is er binnen koud ook en het gebouw is totaal niet geschikt voor een wok restaurant. Alles staat te onoverzichtelijk ver weg en is daarom ongezellig. Dit restaurant krijgt van mij dus een dikke nul.

4. Teun's profielfoto
    Teun heeft een recensie geschreven voor WOK Plaza
    Chinees-Indisch Sluiskil

Wij komen al jaren achtereen bij wok plaza in sluiskil en het valt mij op dat het de laatste tijd hard achteruit gaat daar. In het begin maakte de bazin graag een praatje met ons, maar het laatste jaar loopt ze daar erg chagrijnig rond en doet haar mond niet meer open. Ook bij het weggaan wordt er tegenwoordig ook al geen goedendag meer gezegd. En in de bediening werken elke maand andere meisjes. De laatste keer dat we er waren, en dat was vorige week, was de vis groen beschimmeld en rook je de rotte stinklucht ervan bij het ijs. Ook het meisje wat in de bediening werkte was zeer onvriendelijk en deed haar mond niet open. En de lepels van de sauzen in de bakken zien er ook niet meer fris uit. Ze zijn oud en versleten en moeten vervangen worden. En ook zaten er spetters etensresten tegen de verwarming aan, wat erg onsmakelijk was. Als dit zo door gaat, gaan ze gegarandeerd klanten verliezen.

3,3