• Lid sinds 2 april 2012

Shabu Shabu

Apeldoorn

Que Pasa?

Deventer

Taksu heeft nog geen foto toegevoegd

1. Taksu's profielfoto
    Taksu vindt Smulwereld de Smulhoek leuk

Taksu

2. Taksu's profielfoto
    Taksu heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Ik had een groupon bon geldig tot 15 september. Ik wou de laatste week gaan maar lag in ziekenhuis. 17 september met groupon gebeld of ik nog gebruik van kon maken. Groupon gaf aan dat de restaurant nog ruim een maand tijd hebben om de bonnen na datum in te leveren.
    Gebeld met shabu shabu maar de meneer aan de andere kant beweerde dat het niet meer kon. Na lang welles nietes spelletje gaf k aan dat groupon aan gaf dat hij maand lang nog kon inleveren. Toen krabbelde hij terug en gaf aan dat de adm. Medewerker niet meer daar was. Hij zou maand op vakantie zijn. Ja tuurlijk!
    Ik heb wel 60 euro betaald en uiteindelijk verdient de restaurant hier ook aan dus vond dit wel tegenvallen. Voor mij is shabu shabu afgeschreven.

3. Taksu's profielfoto
    Taksu heeft een recensie geschreven voor Que Pasa?

Wederom een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Wij zijn helemaal weg van deze concept bij que pasa. Ik snap de meeste kritiek hier niet. Er staan 2 bufetten helemaal vol met vlees en sla. Genoeg keus en variatie.

4. Taksu's profielfoto
    Taksu heeft een recensie geschreven voor Wok Asia

We hebben hier ook enkele keren gegeten maar de laatste keer was een tegenvaller. Kwaliteit is zeker achteruit gegaan. Eten uit de bakken stond te lang waardoor het niet meer lekker smaakte. Vlees op grill vonden we ook van mindere kwaliteit. Wokken was ook slap. Andere wok restaurant in de stad vonden wij veel beter. Prijs kwaliteit wat hoger cijfer omdat we ook een bon hadden, anders was het zeker veel lager cijfer.

5. Taksu's profielfoto
    Taksu heeft een recensie geschreven voor Que Pasa?

Wij zijn vorige week hier voor de 2e keer komen eten en erg tevreden weer weggegaan. Bij binnenkomst ziet het erg gezellig uit. Bediening is erg vriendelijk, ze doen uiterst hun best. Kort babbeltje gemaakt met de eigenaar, restaurant bestaat nog niet zo lang dus ze werken heel hard om alles naar wens te maken. Wij hebben duidelijk vooruitgang gezien tussen beide bezoeken. Je eet & drinkt onbeperkt voor een bedrag van kleine 25 euro. Dit vinden wij erg goedkoop aangezien je in een cafetaria rond de 15 euro kwijt bent voor een schoteltje+frisdrank. Binnenkort gaan we met collega's hier eten. Tot dan!