• Lid sinds 13 augustus 2014

Gastrobar Floor

Breda

Het Kabinet

Breda

susanne heeft nog geen foto toegevoegd

1. susanne's profielfoto
    susanne heeft een recensie geschreven voor Gastrobar Floor
    Internationaal Breda

Gisteren voor de tweede keer bij Gastrobar Floor gegeten. Wederom weer zeer tevreden. De gerechtjes zijn heerlijk, verse ingrediënten en mooie smaakcombinaties.
    Leuk concept, verschillende gerechtjes geproefd en allemaal bijzonder lekker.
    Restaurant is zeer warm en gezellig ingericht, huiskamer sfeertje wat wij erg prettig vonden. Ook mooie wijnen gedronken die goed bij de gerechten pasten. Wij gaan zeker weer terugkomen!

2. susanne's profielfoto
    susanne heeft een recensie geschreven voor Het Kabinet

Deze week met ons gezin bij het Kabinet gegeten. Zeer hartelijk ontvangen door de eigenaar, we kregen een mooie ronde tafel aangewezen en de kindjes een kleurplaat om te kleuren. De gerechten waren verrassend lekker: salade coquille (perfect gebakken, niet te lang en niet te kort). Kinderen (2) bestelden een salade caprese en kregen ieder een eigen bordje wat er heel lekker en mooi uitzag. Op de rekening was er maar 1 aangeslagen zonder dat wij hierom gevraagd hadden: top! Hoofdgerechten waren ook erg lekker: mosselen met voldoende frietjes en lekkere salade. Kindjes een eigen bordje met een kipspies en visburgertje.
    Al met al een zeer geslaagde avond, lekker eten, fijne sfeer en erg vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker met onze kinderen terug!