• Lid sinds 18 september 2010

Ristorante Sicilia

Eindhoven

Vlijtig Liesje

Eindhoven

Stefanie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft Vaderland toegevoegd als favoriet restaurant

Vaderland eetgelegenheid gesloten

• Internationaal
    Waalkade 1 Nijmegen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Vaderland
    Internationaal Nijmegen

Meerdere malen bij Vaderland gegeten en ik ben er dol op! Heerlijke en verrassende gerechten met een super prijs/kwaliteit verhouding. Ga hier zeker vaker eten.

3. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor 7evenden Hemel

Vorige week hebben we bij restaurant in den Zevenden Hemel gegeten. We hebben gekozen voor het in den Zevenden Hemel menu. Het eten was smaakvol en mooi opgediend.

De sfeer in het restaurant is geweldig. Het 'thema' wat de naam van het restaurant aangeeft komt terug in de aankleding. Het is echt een knus restaurant.

Voor onze tafel was er ook duidelijk één persoon van de bediening het aanspreekpunt. Dat is prettig.

4. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Someren

Afgelopen weekend hebben we hier met een gezelschap gekozen voor het onbeperkt eten voor een vast bedrag.

De gerechtjes van de kaart smaken goed en zijn origineel.
    Het duurde echter wel even voordat het volgende gerechtje werd uitgeserveerd.
    Na anderhalf uur hadden we pas 3 gerechtjes op, terwijl we de gerechtjes vrij snel op hadden omdat het kleinere porties zijn.
    Als je voor het onbeperkt eten gaat, kun je dus het beste vroeg op de avond komen.

De bediening let er wel goed op of je voldoende drank hebt.
    Verschillende serveerster kwamen ons vlak na elkaar vragen of we nog een drankje wilde bestellen.
    Het zou beter zijn als de serveersters onderling zouden communiceren over bij welke tafel ze net zijn geweest om een drankbestelling op te nemen.

5. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

De bediening is prima, drankjes worden snel geserveerd.

Wij hadden eten en drinken voor een all in prijs. Het eten werd in grote schalen geserveerd.
    De gerechten die werden geserveerd waren standaard; o.a. salade vooraf, vlees en friet als hoofdgerecht en ijs als nagerecht. Als tussengerecht kregen we gehaktballen, maar die waren nog koud van binnen. Kortom te duur voor wat we te eten kregen.

Het was denk ik beter geweest als er meer variatie in de gerechten zou zitten.

5,9
  6. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Na de vele positieve verhalen over deze eetgelegenheid hebben we hier gisteren gegeten. Het restaurant is erg sfeelvol ingericht en de bediening is heel vriendelijk. Het eten is prima alleen voor mij worden er teveel gerechtjes met roomsausjes gemaakt. We hebben hier een hele gezellig avond gehad!

7. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Pasta en Pesto

Leuk concept, het zelf samenstellen van een pasta. Al is het wel lastig om zelf een keuze te maken uit alle ingredienten. We hebben dus ook gekozen uit jullie eigen suggesties die op de kaart stonden.

We hebben buiten op het kleine terras gezeten, sfeer op het terras is oké.

8. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Ristorante Sicilia

Over het algemeen zijn we helaas ontevreden over ons bezoek aan restaurant Sicilia in Eindhoven.

De prijzen zijn aantrekkelijk, maar daar staat tegenover dat de kwaliteit van het eten minder is. Om te beginnen was de soep erg flauw. Als hoofdgerecht had ik een pasta besteld, deze smaakte niet verkeerd maar naast de pasta zelf was er wel erg zuinig omgegaan met de saus en overige ingrediënten.

Na dit kenbaar gemaakt te hebben bleek de ober niet in staat te zijn om het op te lossen.

4,3
  9. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft SHINZO toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    Bewaren in lijst Sluiten
  10. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Javaans Eetcafé

Stefanie

Leuk ingericht en erg gezellig restaurantje! Je krijgt een hoop verschillende gerechtjes bij de rijsttafel, voor elk wat wils. Eten is goed, maar niet speciaal. Bediening kan beter, moet tafels beter in de gaten houden.

11. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Vlijtig Liesje

Stefanie

Dit is weer eens wat anders dan onbeperkt sushi of tapas eten. Er staan een aantal leuke gerechtjes op de kaart. De kwaliteit van het eten was oké. Bediening was vrij vlot op de avond dat wij er hebben gegeten.

12. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Don Pablo

Met Valentijn hebben we bij jullie gegeten. Het restaurant is erg sfeervol! Het eten is lekker en de hoeveelheid is ruim voldoende. De prijs kwaliteit verhouding is prima!

Heb slechts één kleine opmerking over het dessert: het chocoladetaartje. Dat was eigenlijk chocoladecake en was een beetje droog.

We hebben verder een super leuke/gezellige avond gehad bij Don Pablo. We komen hier zeker nog eens terug.

13. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Faja Lobi

Je kunt hier inderdaad lekker eten voor weinig geld! Personeel is vriendelijk. We komen hier zeker een keer terug.

14. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Los Argentinos

Op oudjaarsdag heb ik hier met mijn partner gegeten. Als voorgerecht hadden we voor de garnalencocktail gekozen. Deze was lauw/droog. De komkommerschijfjes die erbij zaten waren ook droog. Het leek erop alsof de garnalencocktail al even klaar stond.

De hoofgerecht: de gergrilde zalm, was ook vrij droog.

Het eten waar wij voor gekozen hadden, kan dus beter.

Het samenstellen van je eigen salade bij de saladebar is een pluspunt.

Restaurant ziet erg verder gezellig uit.

6,3
  15. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor De Smidse

In november hebben we een heerlijke avond gehad met een grote groep in restaurant de Smidse.

Bij binnenkomst viel het me meteen op dat het restaurant erg sfeervol is.

Er is vooraf een vis/vlees drie gangen menu vastgesteld. Ik heb voor het vismenu gekozen met zalmcarpaccio vooraf. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n lekkere carpaccio van zalm gegeten! Ook het dessert met verschillende ijssoorten was erg lekker! De porties van de gangen waren ook ruim voldoende. Bij het hoofdgerecht had ik graag iets anders gewild dan verse frieten, bijvoorbeeld pasta, maar dat was ook mijn enige punt van kritiek.

De bediening heeft de avond heel goed verzorgd!

Wij komen zeker nog eens terug om gerechten van de kaart te eten.

16. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Someren

Lekker gegeten bij het wapen van someren. Borden zagen er ook goed uit. Bedienster was lekker vlot! Sfeer was alleen iets minder, had het drukker verwacht op een zaterdagavond wat later op de avond.

17. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor SHINZO

Vanavond hebben we hier erg lekker gegeten met twee.

Restaurant is erg ruimtelijk en lounge beneden is strak ingericht.

We komen hier zeker nog eens terug.

18. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor De Katterug

Lunchroom ziet er netjes uit. Bediening mag wel iets beter opletten of gasten nog een drankje hebben of niet. Onze glazen waren al best lang lees voordat de bediening ons om een tweede drankje kwam vragen.

19. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor De Nar
    Nederlands Den Bosch

Lekker geluncht bij de Nar. Prijs/kwaliteit verhouding is super en de bediening is vriendelijk! Eetcafé is ook erg leuk gedecoreerd.

20. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Sizzling

Met Kerst hebben we hier gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima! Gezellig restaurant en bediening is vriendelijk.

Enige minpuntje is dat onze drankjes vaker al even op waren voor de bediening ons om een nieuw drankje kwam vragen.

Verder was alles prima in orde!

21. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Sushi Koi

Onbeperkt sushi eten voor een X bedrag. Het was lekker! Daarnaast krijg je je bestelde gerechtjes vrij snel.

22. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Hostellerie Vangaelen

Bediening was top! Lekker gegeten!

23. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor IJmuiden aan Zee

Paar weken geleden hebben we hier heerlijk gegeten. Echt een aanrader als je een liefhebber bent van vis!

Bediening heeft helaas wel wat fouten gemaakt, zoals een menu te veel aan slaan en 3 keer vlees serveren terwijl er vis was besteld.

Stefanie.