• Lid sinds 15 juli 2013

't Amusement

Arnhem

Plaza Leesten

Zutphen

Silke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Silke's profielfoto
    Silke heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Chinees-Indisch Warnsveld

Afgelopen weekend voor het eerst gegeten volgens het nieuwe concept "All you can eat" in 5 rondes kun je een keuze maken uit de uitgebreide kaart. Door onderstaande recensies was ik bang dat we lang moesten wachten maar hier is echt geen sprake van. Ze zijn nu 1,5 maand open en het concept loopt nu goed! We hebben heerlijk gegeten en de service en gastvrijheid was goed. Lege of vieze borden worden snel meegenomen en het persoonlijk is vriendelijk. Ze houden zich niet strikt aan 2,5 uur dus hier kun je prima een hapje eten

Ook is het (tot onze verbazing) nog steeds mogelijk om de oude vertrouwde Chinees af te halen; eigenlijk dus 2 in 1!

Aanrader en een aanvulling voor Zutphen/Warnsveld!

2. Silke's profielfoto
    Silke heeft een recensie geschreven voor 't Amusement
    Internationaal Arnhem

Estee heeft haar dromen waargemaakt en de titel Masterchef is nog steeds goed van toepassing. Het jonge team van de bediening doet het (meer dan) goed. Kennis en uitleg van de wijnen is van een hoog niveau. Bij het verrassingsmenu zijn de wijnen ook echt een aanvulling op je bord, daar wordt echt overna gedacht!

Ook leuk: Estee neemt naar het diner ruim de tijd om de gasten te begroeten en bij de koffie heuze lekkernijen van di mama! Echt een bijzondere avond vol smaaksensaties. Voor ons een echte favoriet in Arnhem.

3. Silke's profielfoto
    Silke heeft een recensie geschreven voor Plaza Leesten

Wij zijn fan! Het is niet goed voor de lijn om in de buurt te wonen van zo'n goede snackbar. Het is er altijd gezellig en de kwaliteit van het eten is goed en vooral vers. Het is dan ook geen straf om hier bij de zitplaatsen je bestelling op te eten (hier zijn ook geen kosten aan verbonden o.i.d.)

Het personeel is vriendelijk. Door de landelijke folders van Plaza leuke aanbiedingen en nette prijzen!
    Aanrader voor een makkelijke avond! :)

4. Silke's profielfoto
    Silke heeft een recensie geschreven voor Ton's Snack en Grillcorner

Er zijn betere plekken te vinden voor friet in Zutphen. Het personeel is wat verzuurd en de prijzen zijn vrij hoog. Toch is het er altijd redelijk druk dus tja...

Het personeel heeft er ook geen problemen mee om na sluitingstijd in de zaak (!!) een sigaret op te steken. Dat vind ik dus echt niet kunnen, laat wel duidelijk zien dat ze laks met de regels omgaan.

2,6