• Lid sinds 22 mei 2011

Shammy heeft nog geen foto toegevoegd

1. Shammy's profielfoto
    Shammy heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Farregat

Na eindelijk plek te hebben gevonden in dit restaurant bleek toch dat we maar beter verder hadden kunnen zoeken.

Wij zijn na 15 minuten wachten aan de bar naar een tafel gewezen die net vrij was. Nadat er netjes een besteling kaart was langs geweest en alles was opgenomen kwam er na 5 kwartier een van de personeels leden langs om te vragen of wij nog in waren voor een desert. Toen kwam de aap uit de mouw dat we nog niet eens ons voorgerecht en/of hoofdmenu hadden gehad. Een slap excuus van de computer heeft een fout gemaakt moest het doen volgends de bediening. Na weer wat tijd gewacht te hebben kwam het personeel dat al 4 keer de keuken in was gelopen om te vragen werd ons een kopje thee aangeboden als compensatie nee dankje daar krijg ik mijn tijd niet mee terug. Uiteindelijk naar een lange tijd wachten kwam daar toch ons eten. De varkenshaas was wel goed te doen maar het stoofpotje viel erg tegen. Het vlees veel te doorgekookt en een grote lap bladerdeeg er over heen om de schijn op te houden dat het er nog een beetje uitzag. Mischien een nieuwe tactiek je klanten droog vlees voorschotelen zodat er meer drinken word besteld om het nog een beetje weg te spoelen. Uiteindelijk hier zo snel mogenlijk weg gegaan want dit restaurant voor ons nooit meer.