• Lid sinds 25 november 2009

Gewoon Twelle

Twello

Catalunia

Apeldoorn

Saskia heeft nog geen foto toegevoegd

1. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Mad Mick's Breakaway Café

Voor de 2e keer in vier jaar (weekendje Rotterdam, the Manhattan Hotel) hier wezen eten voordat we naar de film gingen. De bediening was vlot en vriendelijk, het eten werd snel gebracht en was goed! Mijn Ceasar salade van 10 euro was erg lekker. Goed gevuld en een echte maaltijd salade! Mijn man had de TexMex burger, lekker pittig (!!) met friet en coleslaw. Voor 10,50 euro vond hij het erg lekker!! Hier komen wij zeker weer terug. De vorige keer hebben we gepoold, maar nu kozen we voor de film. De sfeer is heel goed!

2. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Lettele

We komen hier wel vaker eten. De pannekoek smaakt prima, de service is goed, maar het is er vaak zo vreselijk vol en opgepropt op elkaar. De vloer vind ik erg smoezelig, de speeltuin is sterk verouderd. Ook zijn de smoezelige knuffels (echt zeeeer onhygienisch) niet meer van deze tijd! Weg er mee! Ik zou het speelhoekje lichter maken en andere spelmaterialen erin zetten. Ook een nette vloer is geen overbodige luxe! Ondanks de goedkope schatkist-grabbelton, was onze dochter erg teleurgesteld dat deze er niet was afgelopen weekend. En dat bij een Pipo-menu. Zoiets is toch snel in te kopen?!

3. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor De Rode Kater
    Internationaal Deventer

Heerlijk culinair gegeten. Halve porties ook prettig. Goede sfeer en gastvrij.

4. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor De Hompesche Molen

Lekker gegeten! Halve porties ook prettig (kleine mosterdsoep en halve schnitzel) en verrukkelijk! De spitskool met roomsaus was tongstrelend! Geen plek meer voor een toetje, buikje goed vol. Royale porties friet en salade. Soep werd creatief geserveerd en met broodjes en tapenade.

5. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Gewoon Twelle

Saskia

Hapje gegeten met onze kleine meid. Ze kreeg limonade en mocht na dr frietjes/knakworst (prima van smaak) een cadeautje uit de koffer kiezen. Altijd leuk en attent! Mijn tomatensoep was lekker, met goed brood erbij. Ik had vooraf al wel voldoende stokbrood/kruidenboter gehad. Stokbrood geplet dus tip: goed mes of niet warm snijden. Manlief had varkenshaas wat hem heel goed smaakte, en de salade was ook heerlijk! Wij komen nog wel een keer terug.

6. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Catalunia

Heerlijk gegeten met vriendinnen. Alles smaakte goed, veel variatie en lekker uitproberen qua smaken. Goede bediening, ruimte voor eigen inbreng. Na de 3e keer ben ik nog steeds erg tevreden over de kwaliteit en sfeer van dit restaurant. We nuttigden het onbeperkt arrangement. Hier en daar nog een extra portie bijbesteld (witlofschuitjes en ossehaas hmm)

7. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Brink

Sfeervolle bistro. Voorgerecht vond ik matig (carpaccio) want het vlees was wat taai (moeilijk te snijden), er lag vrij nattige ijsbergsla onder (mag wel wat luxere sla zijn zoals ik 'gewend' ben)en ik vond de strooi-poederkaas niet kunnen. Op z'n minst snippertjes kaas wat je kan proeven! Grote stukken tomaat kunnen wat sierlijker of zongedroogde tomaatjes. De dressing was ook nauwelijks proefbaar...Jammer, want dat het voorgerecht zet de toon van de avond. De visschotel van mijn man was heerlijk zoals hij zei. Ik vond het stoofvlees redelijk- smaakte erg naar kruidige bouillion, en het deegkoekje was heel sierlijk maar ik 'begreep' het niet zo goed. Misschien gewend aan het ouderwetse pannetje met vlees en stukken ui/paprika. Nu was alles erg fijn gesmoord en wat droog...Al met al zeker niet slecht maar toch niet op en top goed.

8. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Jackies
    Internationaal Deventer

Mooie aankleding, net personeel, maar het eten vonden wij niet bijzonder. Vrij prijzig voor een niet echt bijzondere bereiding. De steak was flauw en pezig, met een beetje ketjapsaus, de garnituur was een beetje karig en rommelig. Mooi geknutseld, maar niet passend en lekker. Alleen een bakje met glimmende aardappeltjes erbij. De eendeborst was niet zo mager en te dik gesneden, geen knapperig korstje...De wijn was lekker.
    Maar helaas zullen we het bij dit bezoek laten, ondanks de leuke sfeer.

Jammer dat er geen boter bij het brood was...olijfolie vinden wij niet zo smaakvol, kruidenboter/tapenade blijft lekker! Zo blijkt, voor ieder wat wils.

6,5