• Lid sinds 5 maart 2011

Restaurant Kabul

De Egelantier

Het Kabinet

Breda

Sara heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sara's profielfoto
    Sara heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kabul

Klasse!
    Vriendelijk personeel, korte uitleg wanneer men de gerechten opdient.
    Tafels staat royaal uit elkaar, je kunt met gemak plaats nemen op je stoel zonder de achterbuur te vragen ruimte te maken.
    Lekker eten, wat anders dan het gebruikelijke. Niet te grote kaart.
    De hoeveelheid is voldoende.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Sara's profielfoto
    Sara heeft een recensie geschreven voor Het Kabinet

De bedieding was vriendelijk en snel. Het is praktisch wanneer men de menu kaart brengt en een van de keuzes is op, om dat meteen aan te geven zodat je niet opnieuw de kaart hoeft te bestuderen. Het eten zag er netjes uit en daar is dan ook alles mee gezegd. T smaakte niet, er zat geen smaak aan.
    Ik had luingini met tomatensaus, met pijnboompitten, geraspte kaas en biefstukpuntjes.
    Ik had een hele ontvelde tomaat uit blik er tussen, zag er niet uit, geen kaas en allemaal zonder smaak. Zelfs met peper en zout was er niet echt iets van te maken.
    En lag ook nog een verdwaald stukje ijsbergsla tussen.
    Niet voor herhaling vatbaar.

3. Sara's profielfoto
    Sara heeft een recensie geschreven voor De Egelantier

Sara

Eind februari, na positieve reacties op deze site, hier gereserveerd. Na de bestelling door gegeven te hebben stond 20 minuten later het voorgerecht op tafel. Het was dusdanig vol, danwel druk dat we bijna een uur moesten wachten op het hoofdgerecht. In dat uur is men niet komen vragen of we iets wilden drinken. Toen kregen we het hoofdgerecht, de vis was nogal smaakloos, de kalkoen was niet gaar. De kalkoen werd mee terug naar de keuken genomen, vermoedelijk onder een grill gelegd en vijf minuten later had ik gare maar droge kalkoen stukjes op mijn bord. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.