• Lid sinds 28 september 2009
  • Leeftijd: 39

De Bourgondiër

Bergen op Zoom

S. uit Halsteren heeft nog geen foto toegevoegd

1. S. uit Halsteren's profielfoto
    S. uit Halsteren heeft een recensie geschreven voor Différance

Vorige week bij Differance gegeten met een vriendin, in het verleden altijd goede ervaringen mee gehad, maar dit keer was het anders.
    Zij bestelde een broodje met o.a. ei erop maar kreeg eiersalade terwijl ze dat expres niet wilde hebben, dit was niet duidelijk aangegeven op het menu. Ik bestelde brood met saté en zag dat daarbij roomkaas werd geserveerd, ik vroeg om kruidenboter (dit stond bij een ander gerecht) en dat was mogelijk, uiteindelijk kreeg ik alsnog roomkaas! (lust absoluut geen kaas).
    Erg jammer.

2. S. uit Halsteren's profielfoto
    S. uit Halsteren heeft een recensie geschreven voor Bowlinghut de Praeter

Tweede Pinksterdag spontaan besloten om te gaan eten bij de Praeter. Bij aankomst was er nog genoeg plek. Helaas is de tomatensoep van de kaart en is er nu andere soep in de plaats gekomen. Vooraf besteld: 1x groente soep 1x stokbr. kruidenboter (heerlijk vers!).
    Hoofdgerecht: 1x spareribs 1x varkenshaassaté.
    Spareribs waren heerlijk mals en zat genoeg vlees aan, varkenshaassaté was licht rosé met heerlijke pindasaus, atjar, en een kleine salade op het bord. Dit wordt geleverd in combinatie met 2 soorten friet, grote schaal salade en sausjes.
    Nagerecht: 1x Heisse liebe (vanille ijs, slagroom en warme kersen).
    Dit alles was zeer lekker en de prijs is ook redelijk. Kortom een aanrader!

3. S. uit Halsteren's profielfoto
    S. uit Halsteren heeft een recensie geschreven voor Volkan

Gisteravond 2 shoarma schotels laten bezorgen. Dit was binnen een half uur bezorgd (keurig!), vervolgens €21,- betaald. De friet zag er netjes uit, salde en sausjes waren prima alleen het vlees was ronduit slecht. Het smaakte niet lekker, klef, groffe stukken, grote stukken, taai en niet lekker gekruid. Hier hadden wij niet op gehoopt. Normaal gesproken gaan wij in de winkel zelf langs om een schotel te eten maar bezorgen was geen succes. Helaas voor ons niet meer.

4. S. uit Halsteren's profielfoto
    S. uit Halsteren heeft een recensie geschreven voor Nieuw Eiland Tholen

2 weken geleden bij Nieuw Eiland Tholen gegeten, en telkens blijft het weer een verrassing! Wat is het toch heerlijk! Nu er een groot deel aan het restaurant is aangebouwd zijn de zitplaatsen ruimer geworden en is het PRACHTIG ingericht! Zelfs aan de kleintjes is gedacht, een buffet in de vorm van een trein (mini fricandel, frietjes, ijs, ijsdip, gigantische chocolade fontein, slush puppy). Het eten is zeer goed verzorgd en altijd netjes warm. Het gewokte vlees/vis is goed gaar, niet té veel saus en ook deze chinese medewerkers zijn vriendelijk. Prijs en kwaliteit is goed in balans (incl. drinken).

5. S. uit Halsteren's profielfoto
    S. uit Halsteren heeft een recensie geschreven voor Nieuw Eiland Tholen

Na vele reacties op deze site te hebben gelezen en vele lovende woorden over dit top restaurant gehoord te hebben besloten mijn vriend en ik gister (eerste Paasdag) een gokje te wagen en te bellen of er nog een plekje vrij was. En er was inderdaad een plek vrij om 8 uur (de tweede zitting van 2,5 uur). We besloten om wat langer te wachten en rond 8 uur daar te eten. De buitenkant ziet er wat oud en kaal uit, maar het interieur maakt alles goed! Wat een geweldig mooie, sfeervolle en toch moderne inrichting! Het is een klein restaurant waar alle zitplaatsen optimaal benut worden. De ontvangst was top en we kregen uitleg over het wokken. Een voordeel is dat je €27,75 betaald incl. drank (non alcoholisch). Vervolgens wisten we niet hoeveel gerechten we wel niet zagen! En zelfs alles in de bakken was goed warm! Dat is vaak nog moeilijk voor bepaalde restaurants. Het wokken was heerlijk en zelfs de uitgebreide keuze voor het grillen was top! Nieuw eiland Tholen heeft ons hart veroverd en we komen zeker deze maand terug voor een gezellige avond!

6. S. uit Halsteren's profielfoto
    S. uit Halsteren heeft Nieuw Eiland Tholen toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Chinees-Indisch
    Spuidamstraat 14-16 Scherpenisse
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  7. S. uit Halsteren's profielfoto
    S. uit Halsteren is bowlinghutdepraeter gaan volgen.
  8. S. uit Halsteren's profielfoto
    S. uit Halsteren heeft een recensie geschreven voor De Bourgondiër

Meedere malen hier gegeten, zowel met z'n 2tjes als in groot gezelschap, binnen én buiten.

Ik heb niets te klagen over het eten, maar de manier waarop er soms geantwoord wordt is onbeschoft.

De varkenshaas met champingnonroomsaus is een aanrader. De pan met mosselen en friet (€19.75 incl. friet en sausjes) én de spare ribs zijn ook erg lekker.

De sfeer blijft geweldig alleen de (mannelijke) bediening kan wel iets beleefder.