• Lid sinds 3 maart 2012

Eetcafé 't Farregat

Aalsmeer

Ouzeri to Steki

Utrecht

Ronald en Angelique heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ronald en Angelique's profielfoto
    Ronald en Angelique heeft een recensie geschreven voor Ouzeri to Steki

Via een half griekse vriendin hier terecht gekomen om gezellig een hapje te eten. Nergens in NL heb ik ooit zo lekker grieks gegeten.......allemaal lekkere kleine hapjes en gerechten! Goede prijs/kwaliteit en een top bediening!

2. Ronald en Angelique's profielfoto
    Ronald en Angelique heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Farregat

Nadat ik de bon had gescoord op veilingen.nl pas naar de recensies gaan kijken en die baarden mij grote zorgen gezien alle negativiteit. Toch gegaan met onze 2 kinderen, want er is betaald en we moesten maar ervaren, nietwaar?! Bij binnenkomst zijn wij ontzettend keurig en vriendelijk ontvangen. We zaten in een kleine maar sfeervolle ruimte. Erg vriendelijke en correcte bediening. Het vlees is heerlijk en goed van kwaliteit. Voor een grote vleeseter misschien niet veel, maar voor ons meer dan voldoende. Het buffet was niet zeer uitgebreid, maar het geen wat aanwezig was, was heerlijk. Continue voldoende aanvulling. Wij aten geen vis en mochten ipv hiervan extra vlees, zonder xtra bij te betalen! Keurig! Een 3 sterren restaurant voor die prijs kan je niet verwachten, maar wij hebben gezellig en heerlijk gegeten en gaan zeker nog een keer!