• Lid sinds 3 oktober 2009

Paviljoen de Duinrand

Oostvoorne

Venezia

Den Burg

Rob heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Venezia

Ga er niet eten, grapje! Je blijft namelijk terug komen. Heerlijk voor gerecht en hoofd gerecht. Relaxte sfeer, je bent gewaarschuwd. Aanrader!

2. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor d'Ouwe Smisse

Rob

Zo'n 30 jaar geleden kwam ik daar al. Ondanks vele wisselingen in de horeca is er weer een nieuwe uitbater. Met een groep arriveerden wij in de zondag namiddag. Gastvrij ontvangen, veel was mogelijk en een pianist zorgde voor een uitstekende sfeer. Van jazz tot boogie, van pop tot klassiek. Kom zeker (en niet alleen ik) terug, op deze bijzondere locatie om de keuken eens uitgebreid te testen.

3. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Paviljoen de Duinrand

Ken de zaak al vele jaren en je ziet dat na wat aanloopproblemen van de toen onervaren ondernemer, men met de jaren naar "beter'' groeit.

Op dit moment is de Duinrand een zekere aanrader: goede kaart, met zorg samengestelde gerechten, voor de liefhebber prima wijnen en perfecte soorten koffie (daar komen velen overdag even een bakkie doen). Grote plus is de bijzondere omgeving en het makkelijk parkeren. Ga zo door en op weg naar een "zee'' ster.