• Lid sinds 14 juni 2011

Fellini

Enschede

Le Baron

Zeist

Rob en Carla heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rob en Carla's profielfoto
    Rob en Carla vindt Paviljoen De Ontmoeting leuk

Rob en Carla

2. Rob en Carla's profielfoto
    Rob en Carla heeft een recensie geschreven voor Fellini
    Italiaans Enschede

Wij hebben hier een vegetarisch menu gegeten in het kader van de vegetarische restaurantweek en we hebben werkelijk heerlijk gegeten, niets op aan te merken. Verse ingrediënten, alles goed op elkaar afgestemd. Het was onze eerste kennismaking met dit restaurant en we gaan er vaker komen. De bediening was ook zeer goed. Zeer vriendelijk, regelmatig vragen of alles naar wens was en toen vergeten was onze hoofdgerechten door te geven aan de keuken waardoor het wat langer duurde werd er duizendmaal excuses aangeboden en een kop koffie/thee van het huis. Keurig opgelost dus. Ook het feit dat onze reservering niet was genoteerd werd goed opgelost en we konden gewoon een tafeltje krijgen. Fouten maakt iedereen maar het gaat erom hoe het wordt opgelost en dat was prima.

3. Rob en Carla's profielfoto
    Rob en Carla heeft een recensie geschreven voor Le Baron

Wij hebben hier heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. We maakten gebruik van het 3-gangen menu. Van te voren hadden we via e-mail aangegeven beperkte tijd te hebben vanwege een te bezoeken concert die avond en bij aankomst wist men dit nog en handelde daar ook naar. Men liet ons rustig uit eten maar de ober hield ons wel goed in de gaten waardoor we prima op tijd weer weg konden. De bediening was zeer vriendelijk en we verbaasden ons hoe gesmeerd alles liep niet alleen bij ons maar bij alle tafels. Het personeel was zeer goed op elkaar ingespeeld.
    Ook het eten was heel lekker. We komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn van Zeist.

4. Rob en Carla's profielfoto
    Rob en Carla heeft een recensie geschreven voor Pizza Hut

Zaterdagavond hier gegeten met z'n vieren. De andere Italiaanse restaurants in de buurt gingen pas om 18 uur open en daar wilden we niet op wachten. Pizza Hut was wel open en we konden zonder reservering terecht. En we hebben echt heerlijk gegeten. Zeer goede kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs. Jammer dat we niet in de buurt wonen, dan kwamen we zeker vaker. En ook jammer dat er maar zo weinig vestigingen zijn in Nederland.

Wie begint er een Pizza Hut in Hengelo?