• Lid sinds 16 december 2010
  • Leeftijd: 54

Trots

Alphen aan den Rijn

Richard heeft nog geen foto toegevoegd

1. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Koetjes en Kalfjes

Mooie zaak. Als je kaart ziet dan lijkt het goed betaalbaar. Totdat je rekening ziet. Je moet voor elk supplement betalen. Zelfs voor de mayonaise.
    Eten is goed. Maar voor de prijs kom je in de prijs klasse van chique en buren. Terwijl het toch een bistro uitstraling heeft.

2. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Grandcafé Eight

Richard

Goed gegeten alleen duurder dan verwacht. Zit in de zelfde prijs categorie als Buren en Chique.

3. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

Het eten is niet meer zoals het was als onder de vorige eigenaar. Kwaliteit en smaak laten te wensen over. De eigenaresse is een beetje dominant en bot aanwezig. Rest van het personeel is klant vriendelijk. Ik verlang terug naar de vorige eigenaar en zijn kok.

4. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor De Rozeboom

Geweest tijdens de Alphense restaurant weken. Zeer goed bevallen. Krijg waar voor je geld. Uitgebreide garnituur. Veel groente. Vlees en vis uitstekend bereid. Kom zeker een keer terug.

5. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Broodjes Direct

Al verschillende keren voor mijn bedrijf besteld. Zeer goed en de levering op tijd.

6. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor 't Oude Pakhuys

Buiten aan de Rijn heerlijk gegeten. Jammer dat dit restaurant in Alphen een beetje onder gewaardeerd wordt. Vooraf geiten kaas salade. Hoofd gerecht lekkere slibtongetjes met roer gebakken groente. Garnituur patat en een salade. Toetje aardbeien ijs. Onder het genot van een lekkere rosé .De bediening was zeer vriendelijk. Ga zo door!

7. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Brasserie Hogerop

Eenvoudige kaart. Niveau eetcafé. Vooraf tomatensoep en gefrituurde kaas soufflés . Hoofd gerecht spareribs met weinig aardappeltjes en aangemaakte sla. Gegrilde zalm met tagliatelle. Extra patat bijbesteld. Toetje crème brulee met bolletje ijs. Koffie toe. Eenvoudig klaargemaakt maar goed. Personeel erg vriendelijk.

8. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Restaurant Napoleon

Strak ingericht restaurant. We begonnen met een paté van eend. Het voorgerecht bestond uit een heerlijk asperge soep. Ja het seizoen is weer begonnen ! Het hoofdgerecht uit een tournedos met stroganoff saus op een bedje met groente en mijn vrouw zalm met asperges. Wijn kleurde goed bij het eten. Bediening was zakelijk maar goed. Vroeg regelmatig of alles naar wens was en schonk de glazen wijn goed bij . Heerlijke avond gehad.

9. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor De Gelaarsde Kat

Lekkere spare ribs gegeten. Sfeer en bediening was goed. Voor de jarige doen ze iets extra's. Wijn oké. Alleen voor groente moet je hier niet zijn.

10. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Dolce Vita

Prima gegeten. Verrassingsmenu. Vis en vlees. Alleen wijn is erg duur per glas. Gemiddeld €6,50. Personeel zeer vriendelijk. Alleen de kruiden ben ik niet gewend.Hiervan 's nachts erg van gaan zweten.

11. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Trots

Trots gaat vooruit. Nu voor de derde keer gegeten. Sinterklaas menu. De Franse frieten zijn gelukkig verledentijd. De salade was met meer fantasie opgemaakt. Vlees zo als altijd verrukkelijk. Goed voorgerecht. Gevulde roulade met gammba's en kip. Toetje speculaas ijs met slagroom en een kletskop.
    Trots jullie zijn op de goede weg. Ga zo door!

12. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Meiden

Op een vrijdag avond geweest met 7 personen. Er waren weinig mensen om te eten. Het riool was kapot. Zaak stonk ernaar. Voorgerecht was prima. Hoofdgerecht was wisselend. De een had veel op z'n bord, de ander weinig. Zeer weinig groenten. Toetje was redelijk. De koks doen redelijk hun best, alleen de bediening daar kan veel aan verbeterd worden. Erg zakelijk. In deze tijd van recessie moet je wel proberen de klant het naar hun zin te maken. Ik vraag me af of het personeel het nog wel naar hun zin hebben. Bij het binnen komen werden de jassen nog aan genomen en bij het verlaten konden we het zelf gaan halen. Dit is op zich niet erg maar het gaat op de manier waarop. Kom op meiden probeer er wat van te maken anders weet ik het niet op langer termijn of jullie het gaan redden.

13. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Haasje

Restaurant heeft een gezellige huiskamer achtige ambiance. We hebben gekozen voor het verrasings menu. Sproedel vooraf. Begonnen met amuse en verse broodje. Erg goed. Daarna de asperge soep. Goed gevuld. Laatste tijd veel gegeten maar deze was Top. Daarna het hoofd gerecht. Op 3 verschillende manieren bereid lamsvlees. Ik zou het zelf niet hebben gekozen maar erg goed. Ik zou iets meer groente en aardappeltjes er bij doen voor de grote eter. Verrassings Toetje was erg lekker. Zeker het zelf gemaakte ijs. Ik had een wijn arrangement. Wijn op zich zelf erg goed. Misschien een vinoloog inschakelen om de wijn beter bij de gerechten af te stemmen.

Kortom zeer goed gegeten. Top restaurant.

14. Richard's profielfoto

Richard

Tweede keer hier gegeten. Nu met grotere groep. Voorgerecht goed. Carpaccio. Erg goed. Vlees en Vis zijn lekker en goed bereid. Toch blijf ik moeite met de bijgerechten houden. Salade en Franse frieten. Erg basic. Het zou leuker en lekkerder zijn om de gerechten wat op te leuken met bv aardappeltaartje en groenten. Toetje creme brule. Eg goed. Trots is een restaurant voor grotere groepen dan komt de gerechten het best tot zijn recht. Voor echte smaak eters kan er nog wel wat verbeterd worden.

15. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenmolen

Richard

Lekkere pannenkoeken. Goed getapt neubourg pils op het teras in de zon. Wat wil je nog meer! Goed adres voor een goede pannenkoek.

16. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Gerardushoeve

Richard

Restaurant gericht op de massa. Eten is goed maar je merkt aan alles dat de ambiance is gericht op veel mensen. Snelle doorgang tussen de gangen. Weinig extra toevoegingen bij de gerechten. Vlees of vis met standaard garnituur. Over de huiswijn mag wat meer nagedacht worden.

17. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor 't Stegelke

Richard

Op het terras gegeten, lekker in de zon. Het eten was verrukkelijk. Voorgerecht carpaccio en uien soep. Carpaccio was goed op temperatuur. Voorgerecht asperges en trio van vis. Als bijgerecht diverse groenten en lekkere licht gekruide patatjes. Erg lekker allemaal. Wijn smaakt goed bij de gerechten. Het restaurant ligt een beetje van de hoofdweg af, naast een wandelroute. Je ziet het bijna over het hoofd. Het is zeer de moeite waard en je kan er lekker in de zon zitten. In tijden niet zo lekker gegeten. Mijn complimenten!

18. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor In den Walcherschen Dolphyn

We werden erg gastvriendelijk ontvangen. Vooraf: De Pharmaham met carpaccio erg goed. In Domburg eet je vis. Dus heilbot en visschotel Dolphijn. Dit was erg goed bereid. Erg lekker. Lekker karafje witte wijn om de vis goed te laten zwemmen. Garnituur goed. Koffie en thee toe. Prijs was wat aan de dure kant. Maar ja, je bent in een toeristencentrum dus dan betaal je wat meer!

19. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Vidocq

Leuk eetcafé. Eten was goed. Vlees en vis goed gebakken. Patat en groente waren in orde. Bediening zakelijk. Alleen de koffie was zuur. Iets van gezegd maar de eigenaar vond dat we zeurden. Soms kan je als eigenaar de klant even iets toegeven dan hem ontvreden laten weg gaan. Verder was alles oké.

20. Richard's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  21. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Proeverij Puur

Het restaurant was in Kerstsfeer. Leuke en goede bediening. Puur Genot gegeten. Erg goed. Neigt naar culinair. Maar echt met smaak gegeten. Alles was mogelijk om het de gast naar zijn zin te maken. Bediening was goed. Tijd tussen de gerechten was goed. Een goed restaurant herken je aan de wijn en de wijn smaakte verrukkelijk.

22. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Trots

Vlees is zeer goed. Alleen de salade en vooral de frieten. Daar moeten ze echt iets aan doen. Franse frieten, daar kan je na Mcdonalds echt niet meer mee aankomen. Smaken daar trouwens nog beter. De salade mag wel met wat meer fantasie worden bereid.

Als ze de bijgerechten verbeteren en wat minder zakelijk bedienen, dan wordt het een grote aanwinst voor Alphen.

6,1
  23. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Lekker Eten

Prijs-kwaliteit stond niet in verhouding. Bij sommige gerechten en vooral de bijgerechten had de kok wat meer fantasie kunnen gebruiken. Het was niet meer dan dat ik thuis krijg. Niet dat ik culinair kook. Maar als ik naar een restaurant ga wil ik toch een stukje extra. Klant vriendelijkheid gaat tot de fooi, daarna is de gastheer in geen velden en wegen meer te bekennen.

5,3