• Lid sinds 20 maart 2011

De Pannenkoekenboot

Rotterdam

1. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor De Pannenkoekenboot

Leuke boot voor jonge gezinnen. Rondvaart is erg leuk! Ballenbak is geweldig voor de kids. Pannekoeken zijn te dik en niet gaar. Bijgerechten zijn uit blik en matige kwaliteit. IJstaart is redelijk maar erg zoet. Leuk middagje gehad maar eten is zeer matig en van matige kwaliteit.

5,5
  2. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor Ocean
    Chinees-Indisch Gorinchem

Na verandering van eigenaar is het heel hard achteruit gegaan. Smaak is erg flauw en het lijkt of de gerechten al dagen oud zijn. Erg smakeloos. Jammer, de vorige was zo goed....

2,8
  3. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor Jannis

De gyrosschotel die we deze keer hadden besteld was echt slecht. Het vlees was droog en oud!! Vol met vet en het zag er snerig uit. Jannis is hard achteruit gegaan. Jammer

2,3
  4. Ricardo's profielfoto
    Ricardo vindt de recensie door Luna voor Il Sole leuk

Wat een heerlijke gerechten en wat een sfeervolle zaak! Antonio maakt de pizza's en andere gerechten klaar waar je bij staat, waar zie je dat tegenwoordig nog. Allemaal verse ingrediënten en dat proef je! Fantastische aanwinst in Gorinchem, die zich onderscheidt van alle anderen en de prijzen zijn bijna niet meer van deze tijd.
    Il Sole maakt het verschil!

5. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor Il Sole

Wat een fantastische pizza's! Echt top kwaliteit! De bodem is van vers deeg en is dun en knapperig. Zo hoort het. De pizza is perfect belegd met heerlijke verse ingrediënten. De smaak is dan ook top. Gelukkig zijn dit pizza's waar geen vet vanaf druipt en daarom liggen ze heerlijk licht op de maag.

Kortom, zo hoort een pizza te smaken en zo goed vind je ze nergens. Voor een perfecte pizza moet je bij Il Sole zijn!! Een dik verdiende 10!

6. Ricardo's profielfoto
    Ricardo vindt de recensie door J V voor Onder de Pannen leuk
    Pannenkoekenhuis Leerbroek

Gisteren avond gezellig uit eten met vrienden. Nou dat gezellig was er snel af. We kwamen aan en werden naar een tafel gewezen op afstand daar kan je gaan zitten en vervolgens lieten ze ons 25min zitten zonder ons iets aan te bieden van drinken, ok het was druk maar een drankje en alvast een kaart is niet weg. Nadat we de bestelling hadden doorgegeven kregen 3 van de 4 een voor gerecht en 1 duurde maar en duurde maar. Na navraag te doen bleek de serveerster het verkeerde te hebben opgeschreven namelijk een hoofdgerecht, wel raar 5 hoofdgerechten en 3 voor gerechten (en voor de kinderen patat).
    Het voorgerecht netjes gekregen en we inmiddels 1,5uur binnen waren hadden de kinderen nog niets gekregen en kregen heel gek genoeg trek! De eigenaresse kwam aanlopen en vertelde ons dat er iets was mis gegaan en dat het onze eigen schuld was dat de kinderen nog niets hadden want wij hadden moeten zeggen dat de kinderen het gerecht bij ons voorgerecht wilden. Dit gerecht kwam inmiddels aan en werd simpel gezegd op tafel gesmeten omdat we vroegen waarom het zo lang moest duren.
    Uit eindelijk kwam het hoofdgerecht een lekkere pannenkoek. Nadat deze ruimschoots op was en we na een kwartier zelf maar de borden gingen stapelen werd ons verder niets gevraagd voor een toetje of koffie.
    We hadden hier ook geen trek meer en gingen zelf maar om de rekening vragen.
    Resultaat ruim 2 uur binnen 2 drankjes pp op voorgerechten gekregen waarvan 1 fout en te laat, hoofdgerecht deels op tafel gesmeten. Rekening was op 1 drankje pp na volledig in rekening gebracht. Toen we de vraag stelden of dit hier normaal was zei de eigenaresse heeft u gezegd dat u haast heeft nee wat klaagt u dan. Dat het zo lang duurt sorry we hebben het druk ik kan het u laten zien. Verkeerd gerecht ja we hebben vandaag 4 nieuwe personeelsleden.

Hier komen wij niet meer en zullen dit ook graag aan anderen vertellen in mond op mond reclame!

7. Ricardo's profielfoto
    Ricardo vindt de recensie door diana voor Ocean leuk
    Chinees-Indisch Gorinchem

Helemaal mee eens, vooral fijn dat je kunt zien hoe het eten wordt klaar gemaakt is erg fijn. Ook voorkeuren (bijv. ivm voedselallegrie) is absoluut geen probleem. Heb wel eens anders meegemaakt!

8. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Ricardo

Leuk restaurant! Eten is van erg goede kwaliteit. De Woerkumse bierpannekoek is echt een aanrader. Royaal belegd en zeer smaakvol! Hier weten ze hoe een goede pannekoek moet smaken. Een gezellig restaurant. Wij komen zeker nog een keer terug!

9. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor De Tos
    Nederlands Weert

We zijn hier na een vakantie wezen eten. We moesten helaas lang op het eten wachten. De sate was goed maar een beetje standaard. Varkenshaas was goed en er zat heerlijke groente bij. De kleine had kipnuggets en die vond ze niet lekker. Ik heb ze geproefd en ze waren ook niet lekker, een beetje 'supermarkt' kwaliteit. Jammer en een misser voor dit leuke restaurant. Al met al een goed wegrestaurant.

6,7
  10. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor Odyssey II

Ricardo

Voor Nederlandse begrippen een goede Griek. Mixed grill schotel is een aanrader. Mals vlees en heerlijk gekruid. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Inrichting is wat gedateerd en mist wat sfeer. Toiletten zijn schoon maar erg klein.
    Toch kan de Nederlandse Griek nog niet tippen aan een Duitse Griek.

11. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor La Stancia
    Zuid-Amerikaans Leerdam

Spareribs waren goed maar er zat erg veel bbq saus overheen. Dat is ook het geheim van zijn spareribs.... Bediening erg ongeinteresseerd. Egyptische eigenaar niet erg vriendelijk en wil alleen maar geld verdienen, en snel ook! Loopt als een kleine tiran door de zaak. Een beetje vreetschuur idee. Inrichting en sanitair zijn ronduit smerig. Als u naar de wc moet, probeer het dan maar op te houden...
    Geen aanrader.

12. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Pauw
    Chinees-Indisch Leerdam

Redelijk wokrestaurant maar niet meer dan dat. Sfeer is ongezellig omdat het erg op een vreetschuur lijkt. Er wordt veel gevraagd of dat u nog wat te drinken wilt. Een beetje te veel. Kwaliteit van het eten is ok. Redelijk maar geen topper.

13. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor Royal Palace
    Chinees-Indisch Renesse

We hebben daar Ko Lo Kai en Babi Ketjap met nasi besteld voor afhalen. Het was echt ontzettend goed! Heerlijk gegeten!

14. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor Pyramide

Pizza's zijn echt niet te eten. Het vet druipt hier vanaf. Wat een vette smakeloze bende. Echt waardeloos, een diepvriespizza is 10 keer beter. De shoarma is redelijk. De friet is daarintegen weer super.

De mixed grill schotels zijn goed maar duur (24 euro voor 2 pers.)

Ga hier in ieder geval geen pizza's eten! Oja, als u naar de toilet moet, niet hier doen maar ophouden. Het is werkelijk te smerig voor woorden.

3,7
  15. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor Ocean
    Chinees-Indisch Gorinchem

Kleine afhaalchinees met voortreffelijk eten. Babi pangang heeft lekker knapperig vlees met een heerlijk frisse saus. Ko Lo Kai is verrukkelijk met een licht zurig frisse gember saus. Bovendien niet duur en goede porties. En je ziet hoe het klaar gemaakt wordt. Echt heerlijk eten. De beste Chinees in gorinchem!

16. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Ricardo

Zeer matig restaurant. Vlees is erg smakeloos en over de gyros zitten veel uien om de smaak iets op te krikken. Kipfilet is smakeloos en de varkensspies is half gaar met wederom weinig smaak. De prijs is erg hoog en de porties vrij klein.

Absoluut geen aanrader!

17. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor Gat in de Markt

Leuk sfeervol eetcafé. Eten is van erg goede kwaliteit. Stoofpotje met bokbier is verrukkelijk en de saté is ook erg goed. Bediening is erg goed en attent en willen graag weten wat je ervan vond. Heerlijke bieren van 't vat.

Salade bij de gerechten was super en heerlijk fris bij het hoofdgerecht.

Echt een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Aanrader!

18. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor Onder de Pannen
    Pannenkoekenhuis Leerbroek

Pannekoeken waren niet echt gaar. Het deeg was gewoon nog plakkerig en klef. De smaak was ok maar de pannekoek zelf was echt bijna rauw!

Kinders een kinderpannekoek en hetzelfde verhaal; plakkerige half gare pannekoek. Ze hebben er niet veel van op.

Interieur is leuk en de kinderen hebben zich goed vermaakt. Alleen jammer van het eten. Best wel duur en slechte kwaliteit.

Je bent duidelijk gewoon een nummer en je wordt niet echt goed en behulpzaam geholpen.

Jammer.

4,7