• Lid sinds 11 september 2010

Vlieland
  3. -

Ina's Eetkamer

Barneveld

rianne heeft nog geen foto toegevoegd

1. rianne's profielfoto
    rianne heeft een recensie geschreven voor Big Mama Saté
    Chinees-Indisch Barneveld

Aanrader! Roti gemaakt van malse kip en lekker pittig. Sate ook mals en satesaus helemaal top. Deze ondernemer begrijpt het. Niet te veel keuze op de kaart en hierdoor wordt er kwaliteit geleverd. Medewerkers zijn ook allemaal even aardig.

2. rianne's profielfoto
    rianne vindt de recensie door Van der Graaf voor 't Hilletje leuk

Van der Graaf

Prima eetgelegenheid; goede bediening; lekker gegeten. Ossenhaassaté mag er alleen nog bij op de kaart.

3. rianne's profielfoto
    rianne heeft een recensie geschreven voor Entre Deux Mers

Afgelopen zondag hier op het terras een broodje gegeten. Vier medewerkers aan tafel gehad. 1 dame echt vriendelijk. De overige medewerkers liepen wat ongeïnteresseerd rond.

Het eten was niet heel lekker. Een broodje hamburger met wat friet kost hier 14,95. Geen probleem wanneer het echt lekker is, maar dit was niet het geval. Friet was niet goed doorbakken en het broodje van de hamburger zeer droog. Beleg was ook heel karig. Er was volgens mij niemand die het terras echt in de gaten hield.

Gemiste kans!

4. rianne's profielfoto
    rianne heeft De Rotterdammer toegevoegd als favoriet restaurant

De Rotterdammer

De Rotterdammer, waar gezelligheid en kwaliteit samen zijn.
    €€ -
    • Nederlands
    • Eetcafé
    Wolweg 40 Stroe
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. rianne's profielfoto
    rianne heeft een recensie geschreven voor Ina's Eetkamer

Helemaal op ons gemak buiten in de zon genoten van de heerlijke lunch! Gastvrijheid en kwaliteit kan niet beter!

6. rianne's profielfoto
    rianne heeft een recensie geschreven voor Brasserie Monopole

Op een zomerse vrijdagavond geheel onverwacht bij dit "restaurant" gegeten......

We bestelden een witte wijn en een witbier. Het biertje was lauw en rook bedorven. We maakten dit kenbaar en werden vervolgens door een zeer arrogante ober uitgelachen dat dit niet zo kon zijn. We hebben het drankje laten staan en vervolgens een cola besteld. Deze werd met een klap op tafel gezet zonder enig commentaar. Vervolgens de voorgerechten: carpaccio en tomatensoep. De soep kwam volgens mij rechtstreeks uit een blik en de carpaccio was warm en veel te dik gesneden en had een bedorven smaak. Op de vraag van de ober of het gesmaakt had lieten wij weten dat het ver onder de maat was. Zijn enige reactie was dat de kok last zou hebben van de warmte?! Toen het hoofdgerecht: sate met friet, ook dit was van een zeer slechte kwaliteit. Het vlees was erg vet en nog helemaal rood van binnen.. We hebben het hoofdgerecht laten staan en de borden werden zonder opmerking door de arrogante ober weggenomen. Toen maar snel om de rekening gevraagd en zeer teleurgesteld en eigenlijk ook boos vertrokken. Wij gaan zeker 1 keer in de week uit eten, maar hebben nog nooit zo ontzettend slecht gegeten. Nu heb ik ook de andere recensies over dit "restaurant" gelezen en ben dan toch benieuwd hoe de verschillen van mening tot stand komen. Zijn wij nu zo verwend of staat daar regelmatig een andere brigade in de keuken/bediening?