• Lid sinds 3 april 2011

Makedonia

Winschoten

De Schaopwas

Eext

Rene heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Makedonia

Hier heb ik gegeten met het hele gezin waaronder 2 kleintjes.

Bij binnenkomst wordt je vriendelijk welkom geheten en vlot naar je tafel gebracht.

Het eten was prima op smaak, goed van kwaliteit en voldoende aanwezig.

Op de vraag van 1 van de kinderen of het kindermenu ook met spare-ribs mocht kregen wij als antwoord dat dit geen probleem was.

Er werd goed opgelet door de bediening, maar niet in de irritante vorm. net op het juiste moment was er iemand aanwezig.

Heel klein puntje..... als er 2 kinderen aan tafel zitten en ze krijgen een kinderijsje, geef ze dan een gelijke, dit kan gekibbel aan tafel voorkomen.

Maar mijn eindoordeel is heel positief, jaren niet geweest maar dit was een goeie reden om weer wat vaker langs te komen.

2. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Desperado

Afgelopen zaterdag wezen eten met een groep vrienden.

Bij binnenkomst moesten wij even wachten omdat onze tafel nog niet vrij was, hier konden ze zelf weinig aan doen omdat de gasten gewoon erg lang bleven zitten.

Vervolgens werden we vlot bediend, door vriendelijk personeel. we hadden niet 1 vaste serveerster maar diverse maar die waren goed op elkaar ingespeeld, en er werd niet constant gezeurd of er nog drinken moest komen, alleen op de juiste momenten was er iemand aanwezig. Prima!

Het eten was in 1 woord voortreffelijk, hier kan ik niets aan toevoegen. Het was goed op smaak, zag er goed uit en ruim voldoende.

Een goed adres om nog eens naar terug te gaan.

3. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Thijs & Aafke

Rene

Vandaag wezen eten, het eten was erg goed.

Allemaal erg goed bereid. En voldoende keus, een leuk thema met bijzondere gerechten.

Ook werd er constant bijgevuld.

De bediening was goed, voor het geld wat je moet betalen is dit heel goed eten.

Mijn complimenten.

4. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor De Schaopwas

Rene

Gister wezen eten met een groep vrienden, we werden aan een grote tafel gezet met goede stoelen, dit vind ik belangrijk in een restaurant. De bediening was vriendelijk en wist de situatie goed in te schatten door af en toe een geintje te maken en op de juiste momenten te vragen of er nog drinken moest komen.

Het eten was goed, daar kun je niets over zeggen, de gerechten waren goed bereid en werden steeds aangevuld zodat je weet dat het er nooit langer dan 5 minuten lag.

Wil je goed eten en een gezellige avond hebben kun je hier prima zijn, wil je echt culinair eten met bijzondere gerechten moet je ergens anders heen gaan. Wij hebben een leuke avond gehad en lekker gegeten voor 35 p.p. En dat was het meer dan waard.