• Lid sinds 29 juli 2012

't Zusje

Uden

Rene heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Rene

Na er diversen malen te zijn geweest vandaag toch een raar iets meegemaakt bij Twin. Er waren een paar stukjes vlees over gebleven van de schaaltjes van de tapas, die hadden we apart gehouden in een punt zakje waar je ook een tapas frietje met in krijgt bij Twin. Komt er een medewerkster naar de tafel gelopen met een verbaal geweld dat dat de bedoeling niet was, zonder er op in te gaan hadden wij dat aangenomen en verder geen woord aan vuil gemaakt. We wilde de avond die tot toen prima verlopen was niet verstoren. Komt ze me naar 10 minuten weer aangerend met een hoop bombarie iedreeen kon het horen en zat te kijken, wat een afgang over 2 stukjes vlees die over waren van de bordjes van de tapas. Ze wilde tas controle doen en hebben dat dan ook geweigerd en gezegd dat als ze zo door ging het een rel zou gaan worden. We willen ze bij deze dan ook bedanken voor het verzieken van de leuke avond. Ze had dit op een andere manier kunnen zeggen en doen zoals de toon klinkt , zo klinkt de muziek.

Mischien een tip om dit persooneelslid op cursus te sturen hoe ga ik met mijn gasten om!