• Lid sinds 14 augustus 2010

Karakter

Eetcafé Twins

Robin Hood

Arnhem

Pieter heeft nog geen foto toegevoegd

1. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Karakter

Gisteren hier weer eens met vrienden gegeten. Puur toeval maar iedereen bestelde de schnitzel en die was erg goed. Goed uitgebalanceerd, lekker krokant en op een bedje met zuurkool met daaromheen aardappel salade. Heerlijk! Ook de toetjes waren fantastisch. We hadden crème brûlée en stroopwafelparfait. Ook de bediening is vlot en behulpzaam. We komen snel nog eens terug.

2. Pieter's profielfoto
    Pieter vindt de recensie door Pieter voor Eetcafé Twins leuk

De ontvangst was hartelijk en we hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is niet groot maar men heeft voor een opstelling gekozen met redelijk veel zitplaatsen. Het geheel komt ietwat druk over. Het eten maakt alles goed. Ik had vooraf de pastei met kip ragout, echt heerlijk! Als hoofdgerecht de gevulde kip. De kip was uitstekend bereid en had veel smaak. Ook de vulling met geitenkaas was heerlijk. We komen zeker een keer terug.

3. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

4. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Asia
    Chinees-Indisch Wijchen

Gisteren weer heerlijk gegeten. Deze keer een Chinees Indische rijsttafel. Iemand uit de groep was vegetarisch, geen enkel probleem, men past gewoon het menu een beetje aan. Naast het eten is ook de sfeer prima en de service is top!

5. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Robin Hood
    Internationaal Arnhem

We hebben hier begin augustus gegeten. De menukaart was uitgebreid. Het eten was erg goed, zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was vlot en vriendelijk. Al met al is dit restaurant een aanrader!