• Lid sinds 27 december 2009

@Jannie

IJssalon Roberto

Wok Asia

Apeldoorn

OL heeft nog geen foto toegevoegd

1. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor @Jannie

OL

Elke week haal ik lekkere friet en snacks bij @Jannie. De kwaliteit is altijd dik in orde en de eigenaars zijn altijd in voor een gezellig praatje. Wachten is hier dan ook nooit vervelend.

Ga zo door !

2. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Wok Asia

OL

Super goed wok restaurant waar ik en mijn vrouw al 3 keer hebben gegeten. Ben in de afgelopen jaren bij behoorlijk wat verschillende wok restaurants geweest en deze hoort zeker ook in de top 3 thuis.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, dit begint al bij het ontvangst. Wanneer je voor het all in arrangement kiest zul je niet met een leeg glas aan de tafel zitten, de drankjes worden goed in de gaten gehouden en de vieze borden worden meteen van tafel gehaald.

Het wok buffet heeft een ruime keus en ziet er goed en vers uit. Bij dit restaurant is het altijd moeilijk kiezen zoveel aanbod hebben zij. Soms is de kwaliteit wat minder als er erg veel keuze is maar hier niet.

Ook bij de teppanyaki bieden zij veel keus uit vlees en vis en het word op een leuke manier berijd en de smaak is voortreffelijk.

De sfeer in het restaurant is erg goed en je hoeft niet lang te wachten voordat je gerechten berijd zijn. Niet zoals sommige andere restaurants waar je nog wel eens in de rij staat te wachten.

Zeker gezien dit restaurant op loopafstand zit van mijn huis is dit voor mij en mijn vrouw het absolute nummer 1 wok restaurant in Apeldoorn.

Ook hebben ze altijd wel een leuke aanbieding waardoor je nooit teveel betaald. De prijs kwaliteitsverhouding is dan ook dik in orde.

Wij komen zeker vaker.

3. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Engelbert

OL

Een broodje hamburger met een flesje cola genuttigd. Het flesje cola was het lekkerst. Broodje hamburger speciaal was weinig speciaal en de smaak was saai.

4. OL's profielfoto
    OL heeft Sakura toegevoegd als favoriet restaurant

Sakura eetgelegenheid gesloten

Van Kinsbergenstraat 12 Apeldoorn
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Sakura

OL

Op een zaterdagavond maar eens bij Sakura gegeten en dat was een hele ervaring. De ontvangst is alleraardigst en zeer correct.

De bediening weet hier hoe het hoort, uiterst behulpzaam, correct en vriendelijk.

Mijn vrouw en ik hebben voor het Sakura menu gekozen met daarbij een voortreffelijke witte huiswijn.

De gerechten zijn van zeer goede kwaliteit en de kok maakt er een ware show van. Echt leuk om te kijken hoe de kok jouw gerecht voor je ogen klaar maakt.

Je moet hier niet gaan eten als je haast hebt, want voor een menu zit je toch al gauw 3 uur. Tussen de gangen is voldoende tijd om het eten te laten zakken waardoor je niet overvol het restaurant uit loopt.

Sakura is niet goedkoop, maar de kwaliteit, de service en de duur dat je in het restaurant zit maken het zijn geld waard.

Al met al een aanrader!

6. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor IJssalon Roberto

OL

Op het terras een keer ijs besteld maar helaas niet gekregen wat er op de kaart stond. Op de kaart stonden fruitsoorten die uiteindelijk niet op het ijs zaten. Het fruit was op, maar naar mijn idee moet je dat dan voor die tijd te kennen geven dan hoef ik me nergens op te verheugen of kies wat anders wat er wel is.

Jammer van deze ervaring.

7. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor De Meerpaal

OL

Voor mij is dit het beste cafetaria in Apeldoorn met ook nog eens de beste prijs.

De bediening is uiterst vriendelijk en omdat mijn vrouw en ik er regelmatig komen weten ze zelf wat ik graag wil hebben, hoef alleen maar te gaan zitten en de rest komt er wel aan. Dat noem ik klantgericht werken.

Zowel de snacks als de friet zijn heerlijk.

8. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Dönerix

OL

Kleine zaak en dus niet echt gezellig om te zitten maar het eten is er wel altijd goed. Zowel de schotels als de broodjes zijn erg lekker en niet duur.

9. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Tevfik's Place

OL

Misschien dat smaken verschillen maar ik deel de goede recensies van deze site niet. Laatst een keer 2 grote schotels afgehaald, duur en niet lekker, erg vette doner.

Misschien dat ik pech heb gehad maar dat heeft er wel toe geleid dat het de eerste en laatste keer is geweest.

10. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor McDonald's

OL

Het beste MC Donalds restaurant van Apeldoorn. Klantvriendelijk en beleefd. Produkten zijn meestal warm en goed.

11. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor McDonald's

OL

Slechtste Mc Donalds restaurant dat ik ken. De bediening bestaat volledig uit jongeren die totaal niet klantvriendelijk zijn en niet weten waar ze mee bezig zijn.

Hier krijg je halve bakjes friet en als je daar commentaar op geeft dan krijg je te horen dat er niet meer is, misschien nieuwe bakken voordat je schept. Wij zijn daar herhaaldelijk geweest en altijd weer een teleurstelling.

Mijn vrouw en ik zien ze hier niet meer terug.

12. OL's profielfoto
    OL heeft Asia toegevoegd als favoriet restaurant

Asia eetgelegenheid gesloten

Bewaren in lijst Sluiten
  13. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor San Remo

OL

Zowel voor afhalen als eten in het restaurant erg goed, een van de betere shoarma restaurants in Apeldoorn.

Vooral hun specialiteit, de dichtgevouwen pizza met shoarma en kaas is een aanrader.

14. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor El Torro

OL

Gezellig restaurant met een leuk terras om lekker in de zomer buiten te eten.

De gerechten zijn goed en de porties normaal. Geen culinaire hoogstandjes, maar zeker waar voor je geld.

De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

Niet het beste restaurant van Apeldoorn maar zeker de moeite waard om eens langs te gaan.

15. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Saté to go
    Chinees-Indisch Apeldoorn

OL

Goed restaurant om een snelle maaltijd af te halen. De gerechten zijn niet super maar goed voor de prijs die je er voor betaald.

Een echt afhaalrestaurant voor de drukke man/vrouw.

16. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor WokCentre

OL

In november met een grote groep gegeten voor een vast bedrag inclusief drinken.

De bediening is goed en de drank word snel aangevuld wanneer je het glas leeg hebt. Er worden ook kannen bier geserveerd zodat je nooit met een leeg glas komt te zitten.

De lege borden worden snel van de tafel verwijderd zodat je weer aan de volgende ronde kan beginnen.

Het wokbuffet is goed en heeft veel goede verse produkten die je zelf kan samenstellen. De koks bereiden het geheel en geven tips voor de saus.

Al met al goed gegeten, niet het beste wokrestaurant wat ik bezocht heb maar zeker de moeite waard.

17. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Derwish Food

OL

Moderne grote zaak maar zonder enige sfeer en doet echt aan als een fastfood restaurant.

De produkten zijn niet super maar gewoontjes en de prijs is laag.

Vele malen geweest en altijd goed behalve een keer 2 dagen ziek geweest, dit kan toeval zijn en hoeft niet perse aan het restaurant te hebben gelegen, dat laat ik in het midden.

18. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Salalay

OL

Een toprestaurant voor diegenen die van Thais eten houden. De menukaart is zeer uitgebreid met kwalitatief hoogstaande gerechten met veel keus, ook uit vis.

De sfeer in het restaurant is erg leuk en doet Thais aan met al het bamboe.

Wanneer je aan het hoofdgerecht zit komt de chef kok nog even naar de tafel om te kijken of alles naar wens is, een leuk gebaar en geeft de klant een goed gevoel. Het verhaal achter de chef kok zoals in het menu omschreven is vind ik erg leuk.

De prijzen zijn niet goedkoop maar je krijgt er zeker waar voor je geld. Beter duur en goed dan goedkoop en slecht.

Voor ons een aanrader!

19. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Don Quichotte

OL

Naar mijn idee een van de betere restaurants van Apeldoorn.

De gerechten die op de kaart staan zijn allen van hoge kwaliteit en zien er goed uit. De smaak van het eten is perfect en de porties zijn normaal van formaat.

De bediening is professioneel, vriendelijk en behulpzaam zoals je mag verwachten.

Het restaurant is niet heel groot maar wel erg gezellig. Wij hebben hier voortreffelijk gegeten zonder dat we weggekeken werden na 3 uur tafelen.

De prijzen zijn niet goedkoop, maar je krijgt waar je voor betaald.

Een aanrader!

20. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Spicebrush de Proeverij

OL

Leuk restaurant met een goede menukaart. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

De gerechten zijn heerlijk maar niet heel speciaal maar wel voor een eerlijke prijs.

De sfeer in het restaurant is goed en ook erg leuk met een grote groep.

Een restaurant waar je met een gerust hart naar binnen kan stappen.

21. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Asia
    Vietnamees Apeldoorn

OL

Een restaurant waar mijn vrouw en ik vaste klanten zijn zowel van het restaurant gedeelte als van het afhaalgedeelte.

Het eten is goed en het buffet heeft gerechten voor ieders wil. Het aanbod is niet heel groot maar wat ze te bieden hebben is goed van kwaliteit en smaakt prima.

Het personeel geeft je echt nog het gevoel dat de klant koning is. De gastheer komt naar de tafel voor een praatje en herkent zijn klanten en dat laten ze merken, dit vind ik echt een plus punt aan dit restaurant.

Ook het afhaalgedeelte van het restuarant is erg goed en thuis aangekomen is het eten nog heet ook.

Enig minpuntje misschien is het dessert, de vruchten zijn lekker maar het ijs is een beetje gewoon.

Al met al een aanrader, zeker voor de prijs.

22. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Farmer's Steakhouse

OL

Meerdere keren hebben mijn vrouw en ik hier gegeten en het is altijd goed.

Goede produkten en heerlijk bereid door een goede chef kok die werkt in een open keuken.

De sfeer in het restaurant is gezellig en de bediening is vriendelijk en professioneel.

Het enige minpunt is de menukaart die al jarenlang hetzelfde is, daar zou wat meer variatie in mogen als je meerdere keren het restaurant bezoekt.

Voor de rest een aanrader.

23. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Israel-Inn

OL

Een restaurant waar mijn vrouw en ik graag eten. Het eten is er lekker en de service goed en vriendelijk personeel.

De sfeer is geheel Israelisch en doet leuk aan.

Voor ons een toprestaurant voor de snelle hap, het is niet goedkoop maar wel goed.

24. OL's profielfoto
    OL heeft een recensie geschreven voor Mediterrance

OL

Na het lezen van de recensies op deze site hebben mijn vrouw en ik het toch zelf ondervonden en het is echt slecht.

We hebben van het buffet gegeten en het eten was echt ronduit slecht van kwaliteit, smaakloos, oud en slecht bereid.

Het vlees van de grill werd niet goed doorbakken, een stuk kip was half gaar, dit kan echt niet.

Ook het saladebuffet was niet goed en produkten liggen er te lang, de zalm was al donker van kleur. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ook de sfeer in het zitgedeelte is verreweg van gezellig te noemen.

Voor ons eens en nooit weer, zelden zo slecht gegeten.