• Lid sinds 14 januari 2011

MomoYama

Oss

Tippi Wan

Tilburg

Nadine heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nadine's profielfoto
    Nadine heeft een recensie geschreven voor Bella Toscana

Italie! Sfeer, vriendelijkheid maar bovenal: heerlijk eten! We hebben pizza, pasta en antipasti afgehaald en hebben genoten. Blijvertje wanneer we Texel bezoeken!

2. Nadine's profielfoto
    Nadine heeft een recensie geschreven voor SOHO

Prima sushi, prettige bediening en goede bereikbaarheid

3. Nadine's profielfoto
    Nadine heeft een recensie geschreven voor San Tiago
    Zuid-Amerikaans Tiel

Vlees is gewoon top. Mixed grill, t-bone zijn zoals ze horen te zijn. Voorgerechten vielen tegen, carpaccio was zeer slecht: vlees rond het vriespunt met onaangemaakte ijsbergsla en poederkaas (heel droog en flauw!) maar wel voor een volwaardige prijs. Hier wat van gezegd, dus hopelijk wordt carpaccio aangepakt.

4. Nadine's profielfoto
    Nadine heeft een recensie geschreven voor Herberg De Engel

Altijd goed, zowel smaakjes, presentatie en zeker ook de prettige gastvrijheid. Wil je een fijne en smakelijke avond? De Engel maakt het écht waar!

5. Nadine's profielfoto
    Nadine heeft een recensie geschreven voor Máxima
    Zuid-Amerikaans Zaltbommel

De te uitgebreide en vrij betaalbare kaart had ons misschien moeten waarschuwen. Bijzonder weinig zorg voor gerechten (matte smaak en veel te gaar). Enchiladesvulling is type gaarkeuken (overcooked, vol restanten kruidensteeltjes, zeer eentonig) gegrilde kaas als voorgerecht is een berg smakeloze gesmolten kaas zonder aankleding of smaakmakers. Gamba's te lang gebakken. Service snel. Zeker geen Maxima meer voor ons.

3,3
  6. Nadine's profielfoto
    Nadine heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Wij eten hier meerdere keren per jaar en áltijd lekker. Dat is geen toeval! Goed bereikbaar en vriendelijk personeel maken de avond altijd compleet. Aanrader.

7. Nadine's profielfoto
    Nadine heeft een recensie geschreven voor Wok Phoenix

Vriendelijke en snelle bediening, schone zaak. Buffet wordt steeds gecontroleerd en bijgehouden door de mensen. Lekker gegeten, zeer uitgebreid.

8. Nadine's profielfoto
    Nadine heeft een recensie geschreven voor MomoYama

Wij zijn hier vandaag wezen eten, op een relatief rustige woensdag. We zijn van alle gemakken en vooral van heerlijk eten voorzien. De Japanse gerechtjes zijn heerlijk en ook de sushi is prima. De service was perfect, snel, vriendelijk en gastvrij.
    Zeker een aanrader.

9. Nadine's profielfoto
    Nadine heeft een recensie geschreven voor Camping Heerewaarden

Prima eten voor een betaalbare prijs! Visbordje, dagsoep, sate, biefstuk en spare-ribs, allemaal aan te raden.
    Vooral op een zomeravond op het terras is het heerlijk!

10. Nadine's profielfoto
    Nadine heeft een recensie geschreven voor Prince of India

Prima eten en vriendelijke service! Helaas geen pappadums in het assortiment, terwijl "er wel veel mensen om vragen". Wij hadden een internetaanbieding voor 50% van de prijs, een samengesteld menu. Was niet zeer pittig, maar wel goede keuzes gemaakt voor de beginnende Indiase restaurantbezoeker. Wij hebben hier prima gegeten en komen graag een keer terug voor een zelfgekozen menu.

11. Nadine's profielfoto
    Nadine heeft een recensie geschreven voor Tippi Wan

Wij gaan hier vaker eten met bonnen van vakantieveilingen. Voor deze prijs is het zeker de moeite waard. Ik vind echt niks mis met de sushi (moet je hem eens elders gaan proeven... heb het echt vaak slechter gehad!) Uitgebreide Parade, met 3 soorten sashimi, 7 verschillende (en bijzondere) soorten sushi, 3 soorten skewers (garnaal, ossenhaas en yakitori).
    Bediening is inderdaad jong, maar zeker niet slecht! Wij worden hier altijd vriendelijk ontvangen, krijgen goede uitleg, service is goed, snel en zeker niet onaangenaam!

12. Nadine's profielfoto
    Nadine heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Heerlijk! Wij eten 1x per 4 weken bij Akropolis en zijn zeer tevreden!

Lekkere vleesgerechten, heerlijke dessertwijn (samos) en de Pikilia (gemengde voorgerechtjes) zijn een aanrader!