• Lid sinds 12 augustus 2012

Aalsmeer

Monique & Hans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Monique & Hans's profielfoto
    Monique & Hans heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Farregat

Slecht, slecht.. erg teleurstellend. Ook via VakantieVeiling een etentje gescoord, goede deal dacht ik.. Totdat bleek dat je met 4 pers 1 mini bordje vlees kreeg en pp 1 stukje vis (op mijn voucher stond dat je kon kiezen voor vis of vlees, maar nee geen keuze een standaard bordje. naar binnen voor salade en sausjes, 1 simpele huzarensalade en wat groene bladsla. te kort gebakken te dikke frieten en sausjes die je los op het bord moet doen. op de veiling stond een mooie foto van gezellig tafereeltje met sausjes in bakjes en bakjes friet en groente. nou niks van dat. we kregen met 4 maar 2 stenen platen, er zat zout op, heerlijk op het eerste stukje vlees maar de rest erna is smaakloos. stenen bakken ook gigantisch aan, komt er zo'n verbrand laagje op de steen wat gaat walmen... nee geen succes. ik moest ook nog een toeslag betalen van 2,50 pp ivm, weekeind. Dus je moet al het eten zelf klaar maken, ook nog extra betalen en dan is het ook nog niet heel smakelijk. voor die 30 euro had ik thuis wel een flinke grill-party kunnen houden. de bediening deed hun best, maar kwam erg chaotisch over. jammer ik had me er op verheugd, na leuk dagje uit in Aalsmeer en de rondvaart (die is wel echt aan te bevelen de westeinder rondvaart!)

4,1