• Lid sinds 14 maart 2013

Boove en Beneeje

Hoogerheide

De Moor

Bergen op Zoom

Mike heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Las Palmas
    Internationaal Rotterdam

Mike

Uitstekend gegeten; prima porties, goede kwaliteit, vriendelijk en attent personeel (vind het altijd erg fijn als je niet continue contact hoeft te zoeken om iemand aan je tafel te krijgen) gezellig interieur. De prijs was pittig maar de leuke ervaring meer dan waard.

2. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor De Bourgondiër

Mike

Wilde hier recent met een gezelschap een hapje eten tussen de middag, na 20 minuten zijn wij maar opgestapt omdat het personeel onze hoek totaal negeerde. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Daarom geen cijfers voor de overige aspecten.

3. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Boove en Beneeje

Mike

Na een lange tijd weer eens binnengelopen, nieuwsgierig als ik was naar het nieuwe interieur. Het ziet er allemaal erg netjes uit ... maar wel erg kil en te 'gemaakt' in vergelijking met het oude interieur.

Eten was ok maar wel een tikje aan de prijs voor hetgeen werd geserveerd. Bediening is vriendelijk maar mag wel wat meer aandacht besteden aan haar gasten.

6,3
  4. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Het Kabinet

Mike

Eten; niet verkeerd alleen de porties hadden best wat groter gemogen, grote eters gaan hier met honger weg.

Service; behoorlijk lang moeten wachten; 4 uur tafelen voor een 3-gangen menu vind ik persoonlijk erg lang. Ook de drankjes lieten erg lang op zich wachten of werden vergeten. Personeel was wel erg vriendelijk en correct.

Sfeer; mooi oud pand met terras aan de grote markt.

Prijs; al met al was de prijs voor hetgeen op tafel werd gezet niet verkeerd. Vergeten drankjes hoefden wij niet te betalen.

Als deze tent haar snelheid en haar bediening weet te verbeteren komt het wel goed.

5. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Rosario
    Zuid-Amerikaans Hoogerheide

Mike

Al diverse malen op bezoek geweest. De gerechten zijn altijd prima in orde; Smakelijk en grote porties.
    De eigenaar is erg vriendelijk en een vrolijke babbelaar. Zeker een aanrader als je een lekkere hap eten wil hebben voor een leuke prijs.

6. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Gauchos

Ik kom altijd graag eten bij Gauchos in Breda. Gezellig interieur, snelle en capabele bediening. En het eten is er altijd prima in orde. Enige minpunt is de wat krappe indeling van tafels.

7. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor De Moor

Tja wat moet je er van zeggen, matige kwaliteit eten wat nog eens lauw werd geserveerd ook. Dat alles tegen erg pittige prijzen! Het personeel deed plichtmatig haar werk, ik had zelfs het idee dat men pas ging lopen als men een volledig dienblad met drankjes vol had. Waardoor wij rustig een kwartier op een drankje tussen de verschillende gangen moesten wachten.

De Moor heeft een mooi en sfeervol interieur, dat dan weer wel. Maar je komt uiteindelijk niet voor een interieur naar een restaurant! Eénmalige ervaring, hier zal ik niet snel weer binnen lopen!

4,3
  8. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Kwantung
    Chinees-Indisch Hoogerheide

Ouderwets lekker Chinees eten voor leuke prijsjes, vriendelijke en gezellige bediening. Absoluut een aanrader!