• Lid sinds 16 september 2011

Wok Asia

Apeldoorn

't Pannekoekhuis

Hoenderloo

Melona heeft nog geen foto toegevoegd

1. Melona's profielfoto
    Melona heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis

Afgelopen week ben ik bij dit pannenkoekenhuis wezen eten. Nou breek me de bek niet los. Wat ontzettend slecht! Allereerst komen wij binnen en zien we per ongeluk het bord over het hoofd dat we moeten wachten op een medewerker die ons naar een tafel zal leiden. Het meisje die ons hierop aan sprak was direct chagrijnig en er kon geen lach meer van af. Ze reageerde kortaf en pittig. Toen kwamen de pannenkoeken, dit was het enige positieve aan de hele ervaring, ze waren namelijk Heerlijk! Bedankt koks, jullie hebben het vak begrepen. Toen wij nog een dessert wilde bestellen werden wij weer geholpen door het meisje, helaas nu nog steeds geen lach op haar mond. Wij voelde ons door haar niet welkom. Ik vraag me af waarom zo een chagrijnig iemand in de horeca gaat werken. Misschien ben je de passie verloren? Voor ons is dit een avondje uit en verwachten dan vriendelijk te worden behandelt. Jammer.

2. Melona's profielfoto
    Melona heeft een recensie geschreven voor Wok Asia

Ik denk dat wij nu ongeveer 8 keer zijn wezen eten bij deze wok en het lijkt steeds weer beter te worden. Telkens denken we dit was weer ongelovelijk lekker. Alles is vers en schoon. De bediening is een beetje stug maar wel aardig. De koks zijn zelfs grappig. Maar vooral de woksauzen vind ik hier heerlijk. De kerriesaus is mijn favoriet. Ik heb nog geen wok gevonden waar de kerriesaus so subliem is als bij Asia. Het is er ook nooit zo druk dat je hele lange rijen hebt. Voor ons is Asia een ideale wok waar we zeker terug blijven komen.