• Lid sinds 8 november 2011

Isola Sarda

Antwerpen

Bali Baru

Roosendaal

Martijn Talboom heeft nog geen foto toegevoegd

1. Martijn Talboom's profielfoto
    Martijn Talboom vindt de recensie door SAT voor Il Borsalino leuk

Hier onlangs afgehaald. Maar bij binnenkomst bleek dat het restaurant is overgenomen door uitbaters uit omgeving Rotterdam. Pizza's zijn onder de maat, belegd met niet-verse producten; ananas uit blik (!) en niet vergelijkbaar met wat Il Borsalino vroeger meegaf.

Helaas, voor ons nooit meer.

3,2
  2. Martijn Talboom's profielfoto
    Martijn Talboom heeft een recensie geschreven voor Il Borsalino

De pizza's zijn niet meer wat het geweest is sinds de overname. Voor de overname waren ze namelijk veel lekkerder. Erg jammer, over de rest van de gerechten kan ik niet zeggen omdat ik ze nog niet geprobeerd heb.

6,3
  3. Martijn Talboom's profielfoto
    Martijn Talboom heeft een recensie geschreven voor Tom's Diner

Beste burgers in de hele omgeving! Ook lekkere koffie in een grote mok met gratis re-fill. Dit restaurant is uniek in de omgeving met zijn Amerikaanse voorkomen.

4. Martijn Talboom's profielfoto
    Martijn Talboom vindt de recensie door Alain Zlayet voor Isola Sarda leuk

Beste pizza in de stad , op houtskool oven... Een aanrader , ook goede pasta en vis gerechten, maar de goede wijnkaart aan lage prijzen is de kers op de taart, prijs/kwaliteit een aanrader

5. Martijn Talboom's profielfoto
    Martijn Talboom heeft een recensie geschreven voor Isola Sarda

Dit is hoe een Italiaans restaurant hoort te zijn!! De lekkerste pasta tot nu toe op in dit restaurant.

Binnenkort weer!

6. Martijn Talboom's profielfoto
    Martijn Talboom vindt de recensie door Pol voor Creativo leuk

Pol

De geforceerd sfeervol bedoelde menukaart wekte al enig argwaan en deze gevoelens werden even later bevestigd toen mijn disgenoot de tomatensoep bestelde. Helaas, van de vier soepen die een hele pagina met krulletters nodig hadden om zich te presenteren, bleek alleen de kaassoep verkrijgbaar. Merkwaardig, want het was nog vroeg in de avond. Liever wat minder ‘Creativo’ kalligrafie op de kaart en wat beter voorraadbeheer, zou je zeggen. Dan maar de bruscettes. Niet slecht, maar bij lange na niet de aangekondigde sensatie. Weinig bijzonder, noch uitgebalanceerd, een beetje saai zelfs. Hetzelfde gold voor het hoofdgerecht, de ‘met prijzen bekroonde’ pasta met saffraan, rozijnen en honing. Kwalitatief absoluut geen blijvende herinnering en ook qua hoeveelheid een erg karig bordje. De nagerechten, tiramisu en chocoladetaart, weliswaar beter geproportioneerd en in ieder geval niet te zoet, maar de gedachte blijft overheersen dat je dat allemaal echt toch wel eens veel beter hebt gehad bij een Italiaan. Geen brood erbij – wat misschien een detail is maar wel een onmiskenbaar minpunt – en in plaats van kraanwater een exclusief ogende fles Italiaans bronvocht van bijna vijf euro. De prijs van de huiswijn, die overigens best lekker was, was ook al niet gering: bijna vijfentwintig euro. Een wat tuttige ambiance, ook wel een kwestie van smaak natuurlijk, maar wat is er nou treuriger dan een haardvuurtje dat door een beamer op de muur wordt geprojecteerd? Wat is het toch met dit soort restaurants? Alles ademt een quasi chique atmosfeer die kwaliteit doet vermoeden, maar uiteindelijk teleurstellend weinig inhoud blijkt te hebben. We besloten elders koffie te drinken. Vriendelijk in de jas geholpen, maar gedesillusioneerd, nog hongerig en bijna honderd euro armer verlieten wij de zaak. Dat was het echt niet waard. Geen aanbeveling, integendeel.

3,6
  7. Martijn Talboom's profielfoto
    Martijn Talboom vindt de recensie door Paul Krenning voor Creativo leuk

Paul Krenning

Wij bezochten dit restaurant op 28 december en waren de enige gasten. De voorgerechten waren acceptabel maar mijn hoofdgerecht (lasagna) was bedroevend slecht. De pasta en de bechamelsaus waren één doorgekookte en tamelijk smakeloze massa en niet meer van elkaar te onderscheiden. We zijn dit restaurant snel ontvlucht.
    De gerechten zijn overigens ook behoorlijk aan de prijs voor een restaurant dat ook verder niet veel bijzonders heeft te bieden.

2,5
  8. Martijn Talboom's profielfoto
    Martijn Talboom heeft een recensie geschreven voor Creativo
    Italiaans Breda

Helaas een niet al te beste ervaring. We lieten ons verassen door een pasta van de chef. Dat bleek toen de borden op tafel kwamen, simpelweg...... bami. Inderdaad bami bij de Italiaan had ik niet verwacht. Het was weliswaar spaghetti maar daarbij had ik het idee dat er gewoon een zakje bamimix en varkensvlees doorheen is gedaan, exact hetzelfde wat je thuis ook proeft wanneer je bami maakt.

Dit is geen visitekaartje voor een Italiaans restaurant. Bij de vraag of alles naar wens was heb ik dit uitgelegd, maar verder begrip leek er ook niet in te zitten. Deze vraag werd ook niet herhaald na het opeten van het nagerecht.

Ook de constante geluiden van een magnetron baarde me zorgen.

Ik vind het ontzettend jammer want ik had meer van dit restaurant verwacht gezien alle reacties.

9. Martijn Talboom's profielfoto
    Martijn Talboom heeft een recensie geschreven voor Bali Baru

1 woord: Perfectie.

Vanavond 15-3-13 in dit restaurant gegeten met mijn vriendin. Eerste indruk, een vriendelijke ontvangst en een gezellige ambiance. Dit restaurant oogt erg gezellig en dat is het ook.

We hebben de grote Bali rijsttafel besteld (aanrader!!) Het waren ruime porties en de smaken verschilde van zoet tot pittig. Het eten zelf was zeer vers en van hoge kwaliteit. Wij hebben dan ook van ieder gerecht genoten. Zoveel variatie voor relatief weinig geld!

De service was helemaal in orde!

Bij deze kan ik stellen dat dit het beste restaurant is waar wij tot nu toe hebben gegeten. Mijn complimenten, als ik een 11 kon geven verdiende dit restaurant een 11.

Wij gaan hier zeker vaker eten.

10. Martijn Talboom's profielfoto
    Martijn Talboom heeft een recensie geschreven voor Mr. Wok

Gister hier gegeten, wat vooral top is, is de service die je krijgt. Iedereen is even vriendelijk en attent. Helaas is de keuze bij het buffet erg minimaal en zijn niet alle woksauzen zo lekker (smaak).

Als ze het buffet uitbreiden en wat meer variatie bieden komt het helemaal goed want aan de service zal het niet liggen, die verdiend een dikke 10!

11. Martijn Talboom's profielfoto
    Martijn Talboom heeft een recensie geschreven voor De Wacht
    Internationaal Etten-Leur

We hebben hier tijdens de restaurant week gegeten voor een relatief goedkoop bedrag. Maar vanuitgaande wat je betaald als je hier normaal komt eten vind ik de prijs/kwaliteit verhouding bizar. Het is allemaal erg simplistisch kwa ingrediënten en hoeveelheden.

Al met al zeker een gezellige avond gehad maar ik zal hier niet snel terugkomen.

12. Martijn Talboom's profielfoto
    Martijn Talboom heeft een recensie geschreven voor Restaurant Bistro De Swaen

Knus en gezellig restaurant. Ideaal voor familie uitje. De service is dik in orde en het eten wordt zonder problemen bijgevuld. Onbeperkt steengrillen dus, al zit je er een hele avond, je hebt nooit het idee dat ze je beu zijn. 23,50 per persoon is de prijs exclusief de drankjes.

13. Martijn Talboom's profielfoto
    Martijn Talboom heeft een recensie geschreven voor Oriëntal Delight

Mijn vriendin en ik hebben hier tijdens onze vakantie in de Lommerbergen 2 keer gegeten. Het was zeker een succes, de prijs/kwaliteit verhouding is prima en het eten smaakt heerlijk. Alles wordt vers klaargemaakt waar je zelf bijstaat. Als we weer eens in de buurt komen dan gaan we zeker weer bij deze wok eten!

Aanrader!

14. Martijn Talboom's profielfoto