• Lid sinds 13 februari 2011

Con Fuego

Pellens

Flinstering

Breda

Marijke Harmsen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marijke Harmsen's profielfoto
    Marijke Harmsen heeft een recensie geschreven voor Pellens

We hadden een tafeltje gereserveerd voor 2 personen om te borrelen/eten. Echter toen we om 18.00 uur aan kwamen was er geen tafeltje meer vrij en werden we aan de grote tafel gezet! Alle tafeltjes waren bezet ondanks dat in het boek maar 2 reserveringen stonden! Jammer... maar helaas.
    Later werd ons nog een tafeltje voor 2 personen aangeboden, maar we hadden toen al besloten om na 1 glas wijn met brood en tapenade te gaan eten bij een ander restaurant wat erg gezellig was.

2. Marijke Harmsen's profielfoto
    Marijke Harmsen heeft een recensie geschreven voor Con Fuego
    Steakhouse Breda

Vlees en Vis waren goed maar daar betaal je ook voor, want het is duur. Het eten in de serre, dus de ambiance, was ver te zoeken: het was sfeerloos, warm en tafeltjes staan héél dicht op elkaar, waardoor er geen enkele privacy was!
    Voor ons geen aanrader!

3. Marijke Harmsen's profielfoto
    Marijke Harmsen heeft een recensie geschreven voor Flinstering
    Internationaal Breda

Zaterdagavond 12 februari 2011.

Tafeltjes staan dicht op elkaar waardoor je weinig privacy hebt: je kunt het gesprek van anderen (zonder dat je dat wilt) op de voet volgen. Bediening is alleraardigst, echter de bestelde wijn bij het hoofdgerecht hebben we nooit gekregen. Waren ze vergeten!

Een hoofdgerecht (a la carte) 'kreeft en pasta met verse wilde spinazie' was niet te eten omdat de kok veel te kwistig met zijn zoutpot had staan zwaaien. Daarbij was de pasta ruim bemeten en super vet..... Ook de groenten op het bord van mijn man o.a. schorseneren waren bremzout. Ondanks dat we hier al vaker hebben gegegeten was dit een zeer teleurstellende avond. We hebben dan ook geen nagerecht en koffie meer genomen en hebben besloten om hier nooit meer te komen!