• Lid sinds 25 juli 2014

Jeanzz

Brouwershaven

Rancho Bravo

Den Bosch

Manouk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Manouk's profielfoto
    Manouk vindt de recensie door Anne Heijnen voor Rancho Bravo leuk
    Zuid-Amerikaans Den Bosch

Op zoek naar een goede steak. Rango bravo zag er veel belovend uit. Bij binnenkomst wekt het restaurant de indruk dat je in een studenten vreetschuur terecht komt, niet echt positief. Dat is dan ook het enige minpunt, het menu toont al een uitgebreide keus. Ze zijn hier zeer serieus over vlees, maar ook vis en vegetarisch staan op het menu. De bediening is aardig, snel en kundig. Het vlees van goede kwaliteit en goed bereid. En na een paar glazen rode wijn zijn de geschilderde koeien op de muur best wel authentiek. Koffie met likeur tot afsluiting. 81 euro voor een goede en lekkere maaltijd.

2. Manouk's profielfoto
    Manouk heeft een recensie geschreven voor Rancho Bravo
    Zuid-Amerikaans Den Bosch

Gister met 3 personen bij Rancho Bravo gegeten. 2 personen vonden het voorgerecht niet lekker, wat erg jammer was. Hoofdgerechten waren erg lekker, maar helaas waren de sauzen koud. Zelfs voor een saus welke bij een steak zat moeten betalen.
    Vooraf werd nog gevraagd of we een stokbroodje wilden, op de kaart staat €2,10, maar op de rekening werd maar liefst €6,30 voor gevraagd. Ober stonk naar oud zweet. We hadden met 2 personen voor €50,- vlees besteld en dat kregen we niet op. Dit mochten we wel mee naar huis nemen. Het eten was in totaal 120 euro en dat was het voor ons niet waard.

3. Manouk's profielfoto
    Manouk heeft een recensie geschreven voor Jeanzz

Al meerdere keren bij Jeanzz gegeten. Wij zijn altijd erg tevreden over de kwaliteit van het eten, de hoeveelheid op ons bord en het prachtige uitzicht. Ons zien jullie zeker terug!

4. Manouk's profielfoto
    Manouk heeft een recensie geschreven voor Douze

Wat een prachtige zaak! De sushi was erg lekker! Ons zien jullie zeker terug.