• Lid sinds 4 november 2013

Deventer

1. Lily Hoek's profielfoto
    Lily Hoek heeft een recensie geschreven voor Italia
    Pizzeria Ermelo

Met collega hier gegeten op 26-11-2013. Ik nam de dagschotel vis, en achteraf daar spijt van. Collega nam ossenhaas en die werden volledig naar haar wens gebakken. De kok kwam er zelfs voor aan tafel. Alle groente en spaghetti was prima. Alleen mijn gegrilde tonijn was bedolven onder groente en van binnen rood en lauw. Dat vond ik niet lekker. Toch goede plek om nog eens te eten, ik zal dan vlees kiezen.

2. Lily Hoek's profielfoto
    Lily Hoek heeft een recensie geschreven voor El Popo

Verjaardag van zoon gevierd met etentje bij El Polo. Zijn vriendin Eva en ik hadden zwaardvisfilet en jarige zoon Jildert Mix grill, alle 3 vonden we de maaltijd heel mooi en zo smakelijk, dat ik nu al verlang naar nogmaals een bezoek aan dit leuke kleurrijke restaurant, waar de mensen graag terugkomen. De bediening is uiterst attent en scoort met: "Hallo ik ben Suzan, en ik ben uw serveerster vanavond"! Zo origineel kwam ik nimmer tegen. Wil nu al terug. Gaat zeker gebeuren.

3. Lily Hoek's profielfoto
    Lily Hoek heeft een recensie geschreven voor Het Spieghelhuys

Met drie personen heerlijk en gezellig gegeten. Mijn dochter was lovend over haar zalm. Haar jarige vriend over zijn satéh en ik over mijn boerenpannenkoek. Het concept met een pannenkoek restaurant aan de ene kant, een brasserie aan de andere kant en ertussen in een behoorlijke binnenspeeltuin, is leuk en aantrekkelijk voor de kleine kinderen.

4. Lily Hoek's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Lily Hoek's profielfoto
    Lily Hoek heeft een recensie geschreven voor Boothuys

Toprestaurant. Mooie gerechten, die er veelbelovend uitzien en dan ook zo smaken. De gastvrijheid en service heb ik nimmer beter ontdekt. Met vriendin Leny hier gegeten voordat we naar musical Jersey boys gingen. De eigenares zette zelfs de muziek van de Four Seasons als achtergrond op.
    Er waren leuke extraatjes van het huis. Super broodjes om te smeren, een zogeheten amuse guelle in de vorm van een bitterbal, gemaakt van o.a. hazelnoot. Hoofdgerecht voor mij, parelhoen, deed even denken aan uitstekende Pekingeend, gecombineerd met zuurkool. Vriendin had zeebaars gebakken op de huid. Nagerecht was ook leuk gedaan. We hikten tegen een volledig dessert aan en de gastvrouw kwam met 1 gerecht over 2 bordjes verdeeld. Wentelteefjes van Frysk suikerbrood met o.a. citrusijs. Wij komen graag terug.

6. Lily Hoek's profielfoto
    Lily Hoek heeft Boothuys toegevoegd als favoriet restaurant

Boothuys

Landelijk genieten van de rust van het water en de weilanden
    €€ -
    • Frans