• Lid sinds 19 maart 2012

Eetcafé 't Farregat

Aalsmeer

Lenie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lenie's profielfoto
    Lenie heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Farregat

Zaterdag 17 maart 2012 voor 19.00 uur een tafel gereserveerd voor het 3-gangen ‘Oosteinder’ keuzemenu.
    Het personeel vraagt niet of zij je kunnen helpen, zij laten je maar aan je lot over.
    Uiteindelijk ons gemeld bij de barkeeper, een collega meldt even later dat ons tafeltje nog bezet is. Wij konden wat drinken aan de bar en hebben zeker 30 minuten moeten wachten voor wij aan tafel konden.
    Er bleken 3 groepen te eten. Kortom veel lawaai in het restaurant. Er werden zelf liederen gezongen, zonder met andere gasten rekening te houden.
    Na een hele tijd kwam een personeelslid vragen of wij misschien alvast breekbrood met kruidenboter wilden hebben.
    Het brood was heerlijk brood. Maar moest gesneden zodat alles onder de kruimels zat.
    Een snijplankje was handig geweest.
    Na nog een kwartier kwam iemand vragen of ons al was uitgelegd waar het menu uit bestond.
    Niet dus, waarop zij ons vertelt waar wij een keuze uit konden maken.
    Vooraf Carpaccio. Door de hoeveelheid sla, werkelijk een smakeloze hap.
    Als hoofdgerecht hadden wij de mixed grill, met iets wat voor groente moest doorgaan.
    Alleen de friet was heerlijk.
    Wel kwam er steeds iemand langs om te vragen of wij iets wilden drinken.
    Op een gegeven moment maar gevraagd of het dessert kon komen en meteen maar de rekening, want wij hadden het hier wel gezien en zijn niet van plan ooit terug te komen