• Lid sinds 30 september 2012

Il Pozzo

Utrecht

La Bella Sera

Heerlen

Laura heeft nog geen foto toegevoegd

1. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor La Bella Sera

Ik ben hier wel eens gaan eten. In dit restaurant hebben ze de lekkerste pizza salami naar mijn smaak. Het restaurant is heel netjes ingericht en op de service is niets aan te merken. Ga zo door, dit is een toprestaurant, zeker een aanrader!

2. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Ik ben hier een aantal keren geweest eten. Het eten is erg lekker en het is er altijd druk. De service is daarbij toch goed. Verder mag de sfeer voor mij iets meer Grieks zijn. Na de verbouwing is dit restaurant modern ingericht. Kortom zeker een aanrader!

3. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Il Pozzo

We gaan elke keer als we in Utrecht zijn eten bij dit restaurant. Het eten is erg lekker en wordt snel geserveerd. Dit komt waarschijnlijk doordat we meestal vroeg gaan eten. Bij topdrukte duurt het natuurlijk langer. Het personeel is wel gehaast en wil je zo snel mogelijk van tafel hebben bij topdrukte. Voor het eten is dit restaurant echt een aanrader!

4. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Wok Roermond
    Chinees-Indisch Roermond

We zijn ook met Social Deal gaan eten voor 14 euro inclusief 4 consumpties. De bakken met eten waren niet goed bijgevuld. De kip die ik had laten wokken was rauw, zag ik aan tafel. Dit heb ik overigens wel gemeld. Verder was het assortiment beperkt. De miniloempia's waren zacht, niet knapperig. Kortom geen aanrader.

2,5